Jak wiadomo tworzenie stron internetowych to bardzo twórcze i wspaniałe zajęcie dla tych, którzy z pasją lubią kreować wirtualną rzeczywistość. Tym bardziej i owocniejsze i wspanialsze są realizacje na YouTube, dlatego też warto jest móc zaangażować do analizy profesjonalne narzędzia, które umożliwią nam odniesienie długofalowego sukcesu. W tym artykule postaramy Ci się pomóc w tej kwestii, abyś przy użyciu narzędzia Google Analytics (https://www.youtube.com/analytics?o=U) mógł właśnie wykorzystać wiedzę zgromadzoną z raportów do optymalizacji kampanii i kreacji. Jeśli jesteś ciekaw jak tego dokonać, zapraszamy do lektury!
Jak pewnie zauważyłeś tak proste narzędzie jakie dostarcza Ci samo YT pozwala na dokonanie naprawdę dogłębnej analizy środowiska osób, które są bywalcami Twojego kanału. Jeśli zatem odkryłeś już tę prawidłowość zapewne nasz artykuł nie wiele Ci pomoże, jeśli jednak jeszcze nie zaznajomiłeś się z tematem to na pewno poniższe zestawienie pomoże Ci uzmysłowić ten fakt.
Niewątpliwie Google i YouTube to dwa ogromne kombajny zintegrowane ze sobą do tego stopnia, że narzędzia analityczne, które dostarczają można ze sobą stosować pomocniczo i wskazywać na to, jakie są tendencje i konieczności działania aby skutecznie przyciągnąć nowych użytkowników i zatrzymać tych, którzy już są naszymi fanami. Zachęcamy wszystkich, aby dobrze zapoznali się z tym prostym i bardzo wygodnym narzędziem analitycznych z YouTube, dzięki któremu wasza twórczość będzie jeszcze lepiej trafiała do serc odbiorców.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)