SEO

Jak wygląda pozycjonowanie?

Wiele już na naszym blogu napisano na temat tego jak pozycjonować, jak funkcjonuje mechanizm optymalizacji i ogólnie na bieżąco dostarczane są Wam informacje z tym związane, ale ogólnie dla laików jeszcze nie napisano nic na temat tego czym właściwie jest pozycjonowanie. Warto zatem nadrobić ten brak w wiedzy. Jak wiadomo pozycjonowanie jest zajęciem, które firmom przynosi naprawdę spore pieniądze, ale jak się okazuje generuje też ogromne koszta i niestety tendencja okazuje się być coraz bardziej wzrostowa, z tym że mając na względzie fakt tego, że ludzie nie są jakoś specjalnie skorzy do tego by więcej płacić za samą usługę, to same koszta związane z pozycjonowaniem rosną niestety i tego się nie da uniknąć, bo rynek jest coraz trudniejszym środowiskiem. A jak wygląda samo pozycjonowanie aktualnie? Za co się właściwie płaci? Co można powiedzieć o tym od kuchni? Postaramy się o tym napisać w dniu dzisiejszym, zapraszamy do lektury!

 

Podstawy
 

Jeśli chodzi o prowadzenie działań związanych z pozycjonowaniem, są one zawsze poprzedzone analizą i optymalizacją, która wymaga od osób zajmujących się tymi czynnościami fachową wiedzą w temacie. Z reguły sprawami z tym związanymi zajmują się osoby, które posiadają odpowiednią wiedzę z zakresu tworzenia stron internetowych i marketingową, dlatego też można by powiedzieć iż takie osoby są specjalistami wysokich lotów, którzy potrafią łączyć wiedzę z zakresu tworzenia stron i marketingu.

Jeśli zatem chodzi o takie działania warto jest zatem powiedzieć, że na początku trzeba wykonać

  • audyt SEO, który zawiera:

a) sugestie na temat rozwiązania potencjalnie napotkanych błędów;

b) wytyczne odnośnie przebudowy strony – kod html, wewnętrzne linkowanie, układzie strony i szablonu.

  • Przygotowanie fraz – tutaj jak wiadomo należy odpowiednimi narzędziami dokonać tego jakie potencjalne frazy i słowa mogłyby być przydatne i będą przynosiły odpowiednią konwersję;

  • Pozycjonowanie właściwe – polega ono na prowadzeniu szeregu działań, które finalnie powinny przynieść w jakimś (bliżej nieokreślonym) czasie efekty w postaci wzrostów pozycji w wynikach generycznych (naturalnych) wyszukiwarki;

  • Analizy bieżące podczas prac – tutaj korzysta się z takich narzędzi jak: Google Analytics, Google Search Console, dodatkowe konsultacje w kwestii prac nad stroną;

  • Blogowanie – strona internetowa sama w sobie powinna być zasobna w treść. Problemem podczas prac nad pozycjonowaniem są reguły strony, które nie posiadają właśnie dużej ilości podstron i nie są aktualizowane. Tutaj zaleca się prowadzącym strony, aby posiadali np. swoje własne blogi tematyczne, które będą sukcesywnie uzupełniane w wartościowe treści. Nawet jeśli ktoś nie wyraża chęci do tego aby samodzielnie się tym zajmować, może takie zadanie właśnie zlecić firmie, która zajmuje się pozycjonowaniem właściwym strony;

  • Analiza bieżąca budżetowania i propozycje rozszerzania – jak wiadomo i już to zostało powiedziane, pozycjonowanie nie jest zajęciem tanim, dlatego ponieważ wyników w top10 jest jak widać tylko 10, a w sumie najważniejsze pozycje są tylko między 1-5, a niektórzy więc twierdzą i pokazują to statystyki że od 1-3. Co za tym idzie analizując na bieżąco pozycje, które są konkurencyjne lub też nie, trzeba wspomnieć, że Kowalski zlecający takie prace może wymagać od firmy pozycjonującej tego aby proponowała jakieś zmiany. I tutaj może pojawić się propozycja jakiejś zmiany we frazach i słowach.


 

Podsumowanie

 

Pozycjonowanie, które jest częścią składową SEO jest zajęciem bardzo czasochłonnym, ale i też bardzo interesującym. Jak wiadomo mnóstwo osób się tym zajmuje, chociaż rynek jest bardzo trudny. W niniejszym artykule przybliżono Wam nieco to, w jaki sposób jest przeprowadzane pozycjonowanie.

Mamy nadzieję, że ta krótka analiza pomoże Wam pojąć to zagadnienie, które przedstawiono powyżej.

Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor