SEO

Jak wygląda pozycjonowanie?

Wiele już na naszym blogu napisano na temat tego jak pozycjonować, jak funkcjonuje mechanizm optymalizacji i ogólnie na bieżąco dostarczane są Wam informacje z tym związane, ale ogólnie dla laików jeszcze nie napisano nic na temat tego czym właściwie jest pozycjonowanie. Warto zatem nadrobić ten brak w wiedzy. Jak wiadomo pozycjonowanie jest zajęciem, które firmom przynosi naprawdę spore pieniądze, ale jak się okazuje generuje też ogromne koszta i niestety tendencja okazuje się być coraz bardziej wzrostowa, z tym że mając na względzie fakt tego, że ludzie nie są jakoś specjalnie skorzy do tego by więcej płacić za samą usługę, to same koszta związane z pozycjonowaniem rosną niestety i tego się nie da uniknąć, bo rynek jest coraz trudniejszym środowiskiem. A jak wygląda samo pozycjonowanie aktualnie? Za co się właściwie płaci? Co można powiedzieć o tym od kuchni? Postaramy się o tym napisać w dniu dzisiejszym, zapraszamy do lektury!

 

Podstawy
 

Jeśli chodzi o prowadzenie działań związanych z pozycjonowaniem, są one zawsze poprzedzone analizą i optymalizacją, która wymaga od osób zajmujących się tymi czynnościami fachową wiedzą w temacie. Z reguły sprawami z tym związanymi zajmują się osoby, które posiadają odpowiednią wiedzę z zakresu tworzenia stron internetowych i marketingową, dlatego też można by powiedzieć iż takie osoby są specjalistami wysokich lotów, którzy potrafią łączyć wiedzę z zakresu tworzenia stron i marketingu.

Jeśli zatem chodzi o takie działania warto jest zatem powiedzieć, że na początku trzeba wykonać

  • audyt SEO, który zawiera:

a) sugestie na temat rozwiązania potencjalnie napotkanych błędów;

b) wytyczne odnośnie przebudowy strony – kod html, wewnętrzne linkowanie, układzie strony i szablonu.

  • Przygotowanie fraz – tutaj jak wiadomo należy odpowiednimi narzędziami dokonać tego jakie potencjalne frazy i słowa mogłyby być przydatne i będą przynosiły odpowiednią konwersję;

  • Pozycjonowanie właściwe – polega ono na prowadzeniu szeregu działań, które finalnie powinny przynieść w jakimś (bliżej nieokreślonym) czasie efekty w postaci wzrostów pozycji w wynikach generycznych (naturalnych) wyszukiwarki;

  • Analizy bieżące podczas prac – tutaj korzysta się z takich narzędzi jak: Google Analytics, Google Search Console, dodatkowe konsultacje w kwestii prac nad stroną;

  • Blogowanie – strona internetowa sama w sobie powinna być zasobna w treść. Problemem podczas prac nad pozycjonowaniem są reguły strony, które nie posiadają właśnie dużej ilości podstron i nie są aktualizowane. Tutaj zaleca się prowadzącym strony, aby posiadali np. swoje własne blogi tematyczne, które będą sukcesywnie uzupełniane w wartościowe treści. Nawet jeśli ktoś nie wyraża chęci do tego aby samodzielnie się tym zajmować, może takie zadanie właśnie zlecić firmie, która zajmuje się pozycjonowaniem właściwym strony;

  • Analiza bieżąca budżetowania i propozycje rozszerzania – jak wiadomo i już to zostało powiedziane, pozycjonowanie nie jest zajęciem tanim, dlatego ponieważ wyników w top10 jest jak widać tylko 10, a w sumie najważniejsze pozycje są tylko między 1-5, a niektórzy więc twierdzą i pokazują to statystyki że od 1-3. Co za tym idzie analizując na bieżąco pozycje, które są konkurencyjne lub też nie, trzeba wspomnieć, że Kowalski zlecający takie prace może wymagać od firmy pozycjonującej tego aby proponowała jakieś zmiany. I tutaj może pojawić się propozycja jakiejś zmiany we frazach i słowach.


 

Podsumowanie

 

Pozycjonowanie, które jest częścią składową SEO jest zajęciem bardzo czasochłonnym, ale i też bardzo interesującym. Jak wiadomo mnóstwo osób się tym zajmuje, chociaż rynek jest bardzo trudny. W niniejszym artykule przybliżono Wam nieco to, w jaki sposób jest przeprowadzane pozycjonowanie.

Mamy nadzieję, że ta krótka analiza pomoże Wam pojąć to zagadnienie, które przedstawiono powyżej.

Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor