SEO

Interaktywny content - co i jak

Jak wiadomo coraz to nowe techniki brane są pod uwagę jeśli chodzi o możliwości zatrzymania na stronie swoich nowych widzów. Ogólnie rzecz biorąc tymi metodami, które mają na celu przekazanie jakiejś treści, wskazanie na to co mają do zaoferowania na stronie firmy zajmuje się marketing internetowy i ten tradycyjny. Nie da się ukryć, że jeśli chodzi o klasyczne formy reklamowania się w sieci, również te związane z siecią można by rzec, iż jest już tego bardzo dużo. Jak zatem nie trudno się domyślacie wiele osób próbuje sił z czymś nowym, tutaj konkretnie mamy na myśli – internaktywny conent. Czym jest interaktywny content? Jakie są opcje tego typu promocji? O tym postaramy się Wam dziś nieco napisać!

 

Klasyfikacja


 

W kwestiach, które tyczą się interaktywnego contentu można by pisać sporo, niemniej jednak warto jest na początku rozpisać jakie dają plusy tego typu rozwiązania i korzyści, a potem można podać przykłady działań, które z tym są związane. Na samym jednak początku może warto jest przedstawić prostą definicję tego czym jest interaktywny content? Najkrócej rzecz ujmując jest to taka treść na stronie, która angażuje użytkownika do podjęcia jakichś działań. Tego typu content jest wartościowy jeśli edukuje, dostarcza rozrywki i potrafi skutecznie zatrzymać użytkownika na stronie.

Zatem jeśli chodzi o interaktywny content trzeba sobie jasno powiedzieć, że taki content przynosi następujące korzyści:


 

  • buduje skuteczniej wizerunek marki;

  • pozwala zatrzymać użytkownika na stronie;

  • wspomaga off-page SEO;

  • pozwala na odróżnienie od konkurencji;

  • ogólnie pojęty wzrost UX strony;

  • doskonałe rozwiązanie na urządzenia mobilne;

  • pozwala zebrać informacje o zachowaniach użytkowników;

  • dostarcza ludziom wiedzy i rozrywki w przystępny sposób.


 

A jakie można by wskazać opcje na content marketing? Oto nieco możliwości:


 

  • infografiki – pozwalają na wskazanie, utrwalanie i systematyzowanie wiedzy w przystępny sposób;

  • quizy – dostarczają rozrywki, ale też i czasami wiedzy;

  • kalkulatory - tutaj wiadomo – nie trzeba nic dopowiadać;

  • testy, czaty na żywo itp. - wiadoma sprawa, nie trzeba tłumaczyć;

  • zdjęcia i filmy wielowymiarowe – ukazanie np. składu magazynowego w 360 stopniach;

  • mapy ciepła, linie czasowe – pozwalają na pokazanie jakiegoś zagadnienia w czasie – np. historię firmy.


 


 

Podsumowanie

 

 

Jeśli chodzi o interaktywny content trzeba pamiętać o tym, że musi on być odpowiednio wkomponowany w strategię marketingową danej firmy i na pewno należy pamiętać mimo wszystko najpierw o potrzebach użytkowników (którym można pomóc jakieś problemy), a potem dopiero do niej dostosować kampanię marketingową, nie na odwrót.

Trzeba również pamiętać o tym, aby umieć odpowiednio określić grupę docelową, dla której tworzy się treści marketingowe. Takie podejście do tematu na pewno zapewni nie jednej firmie oczekiwany sukces w tworzeniu odpowiedniego wizerunku marki i zyska sobie wielu stałych odbiorców produktów i usług.


Głosów: 9.9/10 (38 Głosujących)


Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor