SEO

Jak pisać dobre teksty SEO?

Jak wiadomo content marketing jest zajęciem, które ostatnimi czasy stało się bardzo na topie. I nie ma się czemu dziwić, wszystko co w wyszukiwarce funkcjonuje, bazuje na rozwiązaniach związanych z danymi. Dlatego też warto jest pamiętać o konieczności uzupełniania swoich treści na stronie przez pisanie dobrych tekstów SEO. Jak pisać jednak dobre teksty SEO, takie które nie tylko będą dopracowane od strony poprawności optymalizacyjnej, ale również pod kątem wiarygodności oraz wartości merytorycznej? Na to pierwsze będziemy umieli zapewne jakoś Ci doradzić i odpowiedzieć, na drugie pytanie zaś może niekoniecznie, ale zapraszamy do lektury niniejszego artykułu aby rozwiać nieco Twoich wątpliwości.

 

Sitepromotor sem

Subiektywne top 9 budowania dobrych tekstów SEO

 

Nie da się ukryć, iż sam tekst to nie wszystko, niemniej jednak uzupełniony odpowiednią grafiką, wideo i tym podobnymi kwestiami zwiększającymi interakcję użytkownika z właścicielem serwisu może przynieść spodziewane efekty. Jakie zatem wskazówki odnośnie tworzenia stron powinien obrać piszący teksty na strony internetowe? Oto nasze subiektywne zestawienie:

 

  1. Poznaj dogłębnie branżę – nie da się tworzyć dobrych merytorycznie tekstów jeśli się najpierw nie odpowiednio nie pozna branży. Jeśli zdarzyło by się tak, że dostaniesz propozycję napisania tekstów z branży,której nie znasz to masz dwie możliwości albo odmówić albo napisać, że potrzebujesz nieco czasu aby się zapoznać z tematyką. Nie ma co robić „fuszerki” i zdecydowanie trzeba się do tego przygotować;

  2. Dla ludzi – kluczową sprawą jest pisanie tekstów dla ludzi, nie sztucznie naszprycowanych frazami kluczowymi tekstów, które roboty Google i tak mogą sklasyfikować jako miernej jakośći, bo zrozumieją iż przy tekście ktoś coś manipulował, dlatego też po wtóre warto przypomnieć, pisać trzeba dla ludzi – merytorycznie poprawnie i jakościowo dobrze;

  3. Rozmowa z klientem – w zasadzie może warto było by napisać o tym na samym początku. Wiadomą sprawą jest to, że dialog jest bardzo ważny jeśli chce się osiągnąć jakieś mądre efekty, tak też jest z tworzeniem tekstów na strony. Trzeba pamiętać o tym, aby zanim zacznie się tworzyć teksty na strony poznać dobrze oczekiwania klienta, który pragnie z nami współpracować, niezależnie czy to będzie kwestia pisania klasycznych tekstów pod SEO, głębiej pojęty content marketing tudzież influencer marketing;

  4. Słowa kluczowe – o tym aby ,mimo wszystko stosować programy wspomagające pracę pod kątem natężenia słów kluczowych w tekście nie musimy pisać chyba, ale gwoli ścisłości dla tych, którzy by zapomnieli to przypominamy aby i o tym nie zapomnieli, jak wiadomo natężenie słów w tekście ma ogromne znaczenie i wiele mówi robotom Google, ale i człowiekowi;

  5. Oryginalność – teksty powinny być przede wszystkim unikalne i autorskie, wszelkiego rodzaju powielania na zasadzie „kopiuj/wklej” nie wchodzą w grę, o tym chyba nie trzeba nikomu przypominać, ale o tym, żeby starać się tworzyć teksty mocno merytorycznie poprawne i nowatorskie pod kątem dobieranej tematyki warto wspomnieć i warto o tym pamiętać – wszak ludzie szukają rozwiązań, które będą im ulepszały życie;

  6. Tagi – jak wiadomo stosowanie odpowiedniego formatowania w tekście jest bardzo ważne, nie chodzi tylko o stosowanie wyróżnień, kolorów, podkreśleń, ale też i nagłówków, odstępów, wszystko to mówi robotom Google, że ktoś piszący ma chociażby odrobinę pojęcia o tworzeniu tekstów na stronę, a skoro są jakieś kryteria ocenne tekstów, to trzeba je też stosować;

  7. Opisy – skoro już mowa jest o formatowaniu to trzeba też pamiętać o opisach description dla tekstów, które pojawiając się na sieci powinny być odpowiednio przygotowane i kompletne co do ilości, ponieważ jeśli się tego nie uczyni to będą losowo pobierane dane ze strony i niekoniecznie będzie to wyglądać schludnie i nie będzie nam odpowiadać;

  8. Merytoryczność – co prawda nieco o tym się wcześniej napisało, ale warto przypomnieć w osobnym punkcie, twoje teksty pomimo iż mogą się kojarzyć z masówką (smutne, ale prawdziwe – copywriterzy nie kojarzą się z pracą profesjonalnych content writerów) powinny być dopracowane najlepiej jak się da od strony merytorycznej – pamiętaj o tym;

  9. Zwięzłość – jak wiadomo pisanie banialuk i lanie wody wychodzi dobrze wielu osobom, najgorzej jest napisać coś mądrego i zdecydowanie przedstawić krótkie i rzetelne informacje w dobrym zestawieniu;

  10. Ile znaków – jak wiadomo pisze się, że dobry tekst powinien posiadać min. 2500 znaków. Wydaje Ci się, że to jest zgodne z prawdą aktualnie? Niestety, Google uznaje bowiem, że lepiej jest pisać dłuższe teksty i bardziej merytorycznie dopracowane, niźli krótsze i zawierające mniej wiedzy. Zatem, jeśli chcesz aby Twój tekst nie tylko był chętnie czytany przez ludzi, ale dodatkowo jeszcze doceniony odpowiednią punktacją przez samą wyszukiwarkę, staraj się pisać długie i MĄDRE teksty, dopracowane najlepiej jak się da;

 

Podsumowanie
 

Zagadnienie, o którym pisaliśmy zapewne przez długie lata będzie jeszcze na topie, podobnież jak i fakt tego, że do powyższego zestawienia można by jeszcze dodać mnóstwo innych punktów, które by jeszcze dodatkowo dopracowały możliwość jakościowego ulepszenia tekstów, które nie tylko będą poprawne pod kątem SEO, ale również i bardziej zainteresują odbiorców. Mamy nadzieję, że zestawienie, które przedstawiliśmy jest dla Was przydatne.

Sitepromotor sem Sitepromotor seo copywriting Sitepromotor sem Sitepromotor sem Sitepromotor sem Sitepromotor seo copywriting Sitepromotor pisanie tekstów
Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy. Sitepromotor sem

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

Sitepromotor pisanie tekstów SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Sitepromotor sem Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Sitepromotor pisanie tekstów Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Sitepromotor pisanie tekstów Uniwersytet Wrocławski Sitepromotor pisanie tekstów Politechnika Wrocławska Sitepromotor sem WP money Sitepromotor pisanie tekstów Dospel Sitepromotor sem Magellan Sitepromotor sem Dolnośląska Szkoła Wyższa Sitepromotor seo copywriting Castrol Sitepromotor seo copywriting eGospodarka Sitepromotor pisanie tekstów OEX

Referencje

Sitepromotor semSitepromotor semSitepromotor semSitepromotor semSitepromotor sem

Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor sem Sitepromotor