Właściwe wykonanie pozycjonowania ma kluczowe znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania strony w wyszukiwarce Google. Jeżeli już na początkowym etapie popełnimy błędy, to mogą nas one słono kosztować w przyszłości. Przede wszystkim należy pamiętać, że raz utracone zaufanie wyszukiwarki Google bardzo ciężko jest odbudować.
Szczególną uwagę należy przyłożyć do przeanalizowania historii domeny, w przypadku gdy mamy do czynienia z domeną, która była już pierwotnie pozycjonowana.Analizy domeny możemy dokonać za pomocą dostępnych w Internecie płatnych narzędzi typu : Ahrefs, Majesticseo czy Senuto. Nie wszystkie jednak agencje przed rozpoczęciem działań poświęcają czas na takową analizę. A jest to podstawowym błędem, gdyż domena obciążona "złymi" linkami będzie się bardzo źle pozycjonować.
Konieczna jest także efektywna optymalizacja witryny zarówno pod kątem jej zawartości, budowy i nawigacji, szybkości działania i mobilności. Część agencji jest przyzwyczajona, że optymalizację wcześniej robiło się głównie pod samego robota wyszukiwarki - np Googlebota. Wystarczyło więc stronę nafaszerować odpowiednią ilością powtórzeń frazy kluczowej, by na mało i średniopopularne frazy wskoczyć do TOP10. Niemniej jednak, wraz z rozwojem Google wdrażane były kolejne wersje uaktualnień algorytmów Google (tzw updete'ów) typu Pingwin i Panda, które były i są odpowiedzialne za walkę ze spamem. Inne algorytmy były i są natomiast odpowiedzialne za analizę czasu ładowania strony, czy np mobilność strony. Okazuje się więc obecnie, że aby wypozycjonować stronę nie wystarczy po prostu wstawić na niej tylko słowa kluczowe...
Poniżej lista kilku najczęściej popełnianych błędów przez agencje SEO :
Na co przede wszystkim w zakresie optymalizacji powinna zwrócić uwagę agencja SEO :
Szanująca się więc agencja Seo powinna nie tylko nas o tym poinformować, że coś jest nie tak, ale również doradzić co i jak należałłoby zmienić, aby strona w długim okresie czasu mogła się jak najlepiej rozwijać. I z pewnością jeśli te wszystkie powyższe kwestie zostaną wykonane właściwie, to w długiej perspektywie będzie możliwe uzyskanie wysokich wyników w rankingu Google. A pominięcie lub przeoczenie któregoś z nich może spowodować, że pozycjonowanie strony będzie nieskuteczne.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)