SEO

O karach w Google i ich usuwaniu słów kilka

Jak wiadomo Google bardzo monco monitoruje kwestie stron znajdujących się w indeksie i sprawa ta zapewne będzie zawsze dla nich bardzo priorytetowa, a wszystko w związku z faktem udoskonalania usługi, która ma być według nich coraz bardziej user friendly. W związku z tym faktem trzeba wspomnieć, iż Google posiada swojego rodzaju bata na niepokornych pseudo specjalistów, którzy nieetycznymi metodami starają się promować strony swoje lub klientów.

 

Sitepromotor filtr algorytmiczny w google           

Tymi karami są różnego rodzaju filtry ręczne albo algorytmiczne tudzież w skrajnych przypadkach bany. Są jednak osoby, które nieświadomie ugrzęzły w problemy, w które osoby trzecie świadomie lub nieświadomie ich wprowadziły, a konsekwencjami tychże manewrów są różne kary od Google. Jak wiadomo bana się nie zdejmie, chociaż osobiście spotkałem się z opcją, która wyglądała tak, że komuś zbanowano konto na AdSense i po kilku latach odblokowano, także i pewnie ze zbanowanymi domenami można sobie jakoś poradzić, ale w dzisiejszym artykule postaramy się omówić kwestię filtrów i ich zdejmowania. Zapraszamy do lektury!

 

Podział filtrów i przyczyny

 

            Filtry jak już wspomnieliśmy mogą mieć charakter ręczny i algorytmiczny. Te pierwsze jak wiadomo można sprawdzić w ramach usługi Google Search Console,w którym to można sprawdzi działania ręczne na rzecz domeny, w tejże bowiem zakładce jest możliwość sprawdzenia czy są jakieś działania ręczne nałożone na domenę, tudzież jej fragment – jeśli posiada tak zwane dopasowanie częściowe, bo jak wiadomo dopasowanie całościowe to tak zwany BAN.

            Jeśli natomiast sprawa tyczy kwestii filtra algorytmicznego to niestety trudniejsza sprawa w analizie, ale po samych statystykach w zasadzie widać, że coś jest nie tak i szybko można się połapać w czym problem.

 

Czym mogą być spowodowane filtry ręczne?

 

Oto kilka powodów:

 

  1. Nienaturalne linki z witryny – są to linki, które są umieszczane masowo czasami przez witryny, które uczestniczą w systemach wymiany linków, takie strony jak wiadomo są mało wartościowe, żeby nie powiedzieć spamowe, zatem ich banowanie jest mocno uzasadnione;
  2. Nienaturalne linki prowadzące do strony – stary typ kary, który polegał na dodawaniu linków podnoszących profil PR, teraz praktycznie nie spotykane;
  3. Mało treści i bez wartości – są strony, które automatami tworzą różnego rodzaju podstrony, tudzież generują treści o małej wartości, takie strony też są klasyfikowane jako spam i banowane. Banowane coraz częściej bywają też treści, które są generowane przez różne serwisy pokroju for dyskusyjnych, blogów i tak dalej;
  4. Infekcje – strony zaatakowane przez hakerów oraz różne hakerskie skrypty są też banowane, celem zabezpieczenia przeglądania zasobów przez społeczność internetu, ban nakładany na stronę można stosunkowo szybko usunąć jak się usunie złośliwy kod;
  5. Cloaking – podstępne przekierowanie polega na tym, że wyświetlane są inne treści dla bota Gogole , a inne dla użytkowników. W ten sposób jak wiadomo oszukuje się wyszukiwarkę i stara przemycić jakieś treści dla użytkowników końcowych;
  6. Ukrywanie tekstów lub spamowanie słowami kluczowymi (keyword stuffing) – jak wiadomo są też osoby, które celowo ukrywają tekst albo dodają dużo słów kluczowych na stronie, co też się może skończyć banem.

 

A co z filtrami algorytmicznymi?

 

            Tego typu kary są nakładane z powodu nieodpowiedniej optymalizacji treści lub złego profilu linków. W stosunku do kary ręcznej tak kara jest nakładana jak nie trudno się domyśleć automatycznie i jak wiadomo nagłe zmiany algorytmów mogą doprowadzić do tego, że ktoś może mieć tego typu karę nałożoną z automatu i nie zorientować się o co chodzi. Jeśli chodzi o typy kar to jest ich kilka:

 

  1. Kilka linków exact match – jak wiadomo linkowanie pod kilka najważniejszych fraz pokrewnych ze sobą i nie linkowanie pod inne hasła brandowe może często doprowadzić do tego filtra. Ten błąd popełniają często początkujący pozycjonerzy, którzy np. linkują pod dwie, trzy najważniejsze frazy i przynosi to wiele szkody, bo właśnie dostają tę karę. Co można zrobić z tym faktem? Można zacząć dodatkowo linkować pod frazy niezwiązane bezpośrednio z tymi, za które się dostało filtr albo stosować adresy URL w ramach anchorów. Nie warto natomiast używać disallow tool, chyba nie trzeba pisać dlaczego;
  2. Mało treści lub brak unikalności – kolejny powód, dla którego można dostać filtra algorytmicznego. Mało treści albo treści nieunikalne mogą doprowadzić do tego, że automat nałoży karę, warto jest zatem przyjrzeć się tej kwestii;
  3. Optymalizacja treści niewłaściwa – jak się okazuje również i niewłaściwe pozycjonowanie treści może doprowadzić do tego, że będzie nałożony filtr. Na czym to polega? Na tym, że jeśli ktoś pozycjonuje stronę przez słowa, frazy nie występujące w treści strony, przyniesie to odwrotny efekt.

 

Podsumowanie

 

            Jak widać system zarządzania zasobami w wyszukiwarce Google stawia przed posiadaczami stron duże możliwości i nakłada jednocześnie dużo zobowiązań, które jak widać należy przestrzegać odpowiednio aby podczas działań SEO i SEM nie popaść w kary. Niewątpliwie warto jest działać etycznie i mądrze kierować swoimi działaniami, a w razie konieczności umieć wyciągnąć wnioski i spróbować przywrócić poprzedni stan rzeczy przez zgłaszanie stron do ponownego rozpatrzenia. Życzymy wszystkim udanego wychodzenia z filtrów i w skrajnych przypadkach może i banów stron.

Sitepromotor kary google Sitepromotor filtr ręczny w google Sitepromotor kary google Sitepromotor filtr algorytmiczny w google Sitepromotor filtr ręczny w google Sitepromotor kary google Sitepromotor filtr algorytmiczny w google

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy. Sitepromotor filtr ręczny w google

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

Sitepromotor ban w google SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Sitepromotor kary google Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Sitepromotor filtr ręczny w google Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Sitepromotor filtr algorytmiczny w google Uniwersytet Wrocławski Sitepromotor filtr ręczny w google Politechnika Wrocławska Sitepromotor filtr algorytmiczny w google WP money Sitepromotor filtr algorytmiczny w google Dospel Sitepromotor ban w google Magellan Sitepromotor ban w google Dolnośląska Szkoła Wyższa Sitepromotor kary google Castrol Sitepromotor filtr ręczny w google eGospodarka Sitepromotor filtr ręczny w google OEX

Referencje

Sitepromotor filtr ręczny w googleSitepromotor filtr ręczny w googleSitepromotor filtr ręczny w googleSitepromotor filtr ręczny w googleSitepromotor filtr ręczny w google

Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor filtr ręczny w google Sitepromotor