Jak wiadomo Google nie spoczywa na laurach i ciągle zaskakuje nas jakimiś nowinkami w ramach darmowych usług. Całkiem niedawno można było podziwiać darmowy kreator stron dla właścicieli firm, który założyli swoje Mapy, teraz można podziwiać... wpisy publikowane na kontach Google Moja Firma.
Jak wiadomo w obrębie samego konta Google każdy mający swoją firmę może podawać niezbędne informacje o lokalizacji, czasie otwarcia firmy i tak dalej, teraz możliwe jest także dodanie wizytówek w wynikach wyszukiwania i w mapach Google. Aby tego dokonać trzeba standardowo zalogować się na swoje konto w Google Moja Firma, następnie przejść do sekcji „Wpisy” i potem możemy zredagować swój pierwszy wpis, w którym standardowo można dodać zdjęcie, wpisać treść o długości od 100 do 300 znaków, stworzyć z wpisu „wydarzenie” oraz dodać guzik „call to action” (którym możemy odesłać do naszej strony z odpowiednią treścią ofertową lub ze stroną „landing page”). Ostatecznym krokiem jest możliwość kliknięcia podglądu a następnie opublikowanie treści.
Tak przygotowany post pojawi się na twojej wizytówce pokazywanej w wynikach wyszukiwania oraz na Mapach Google a użytkownicy będą mogli taki post opublikować na wybranych social media bądź też skopiować adres i przesłać w innej formie.
Jak wiadomo sporo osób korzysta z wyszukiwarek internetowych aby znaleźć firmy, które będą potrafiły zrealizować ich upragnione zamówienia na realizację jakichś zleceń. Niewątpliwie szukanie całościowe w obrębie całego kraju lub świata nie jest w zakresie zainteresowania większości osób, które chcą zlecać niektóre rzeczy lokalnym przedsiębiorcom, z którymi będą mogli spotkać się twarzą w twarz. Właśnie dla tych osób Mapy Google są niezastąpionym skarbcem wiedzy, który pozwoli im szybko znaleźć najlepszych kontrahentów i spotkać się z nimi w celu ustalania warunków zamówienia i dalszej kooperacji. Posty, które firma może publikować na swojej wizytówce stanowi mocną zachętę do podjęcia interakcji z danym przedsiębiorcą, który w ten sposób stara się zainteresować swoją ofertą i pokazać co ma w danej chwili do zaoferowania.
Zdecydowanie warto jest korzystać z tego co wyszukiwarka nowego ma nam do zaoferowania jeśli chodzi o promocję swoich lokalnych przedsięwzięć biznesowych, które dobrze zareklamowane mogą być zawsze o krok przed konkurencją. Google po raz kolejny pokazało, że nie przestaje odpowiadać na współczesne wymagania marketingowe jeśli chodzi o wspieranie lokalnych przedsiębiorców. Warto już dziś zapoznać się z nowymi możliwości Map Google i korzystać z wpisów, które dodatkowo zainteresują potencjalnych Kowalskich o tym co nowego ma się im do zaoferowania.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)