SEO

Dystrybucja treści na kilka sposobów, czyli content marking w praktyce

Jak wiadomo działania content marketingowe są już swojego rodzaju standardem w Internecie. Nie ma praktycznie możliwości do tego aby sprawnie prowadzić promocję swoich produktów i usług w wyszukiwarce jeśli nie pozwoli się na to aby działania content marketingowców wspierały odpowiednio inne formy reklamy w sieci Internet lub poza siecią. Nie da się też ukryć, iż coraz to nowe metody dystrybucji treści pojawiają się co jakiś czas, dlatego też w dzisiejszym opracowaniu postaramy się nieco o tym napisać. Zapraszamy do lektury!

 

Metody dystrybucji treści w content marketingu


 

Metod może być znacznie więcej i co jakiś czas może się pojawić w sieci jakaś nowina na ten temat, z naszej jednak strony chcieliśmy tylko wyszczególnić te podstawowe, które naszym zdaniem zasługują na to aby o nich tutaj bezwzględnie napisać:


 

  • BLOG – podstawowe jakby nie patrzeć medium, które pozwala na szerokie serwowanie odpowiedniej treści nakierowanej na konkretnego klienta, który zarówno doceni wartości wiedzy jak i będzie chętnie chciał się nimi dzielić przez serwisy społecznościowe. Warto jest tutaj pamiętać o działaniach optymalizacji treści, ponieważ może to mieć ogromne znaczenie, że dane artykuły będą łatwiej odnalezione w wyszukiwarce;

  • Facebook – coraz popularniejsza metoda działania w sieci to oczywiście społecznościówki, tutaj na czele stoi Facebook, który budzi jednak sporo kontrowersji, niemniej jednak trzeba przyznać osoby, które z niego korzystają mogą odnieść ogromny sukces marketingowy jeśli tylko umiejętnie będą umieli budować społeczność wokół marki;

  • Linkowanie wewnętrzne – nie da się ukryć, iż również umiejętne stosowanie linkowania wewnętrznego jest metodą na umiejętne i mądre dozowanie treści, które mają na kogoś wywrzeć wrażenie. Nie chodzi tutaj oczywiście o reklamę wewnętrzną – chociaż i systemy kontekstowe powinny być brane tutaj pod uwagę - ale o kierowanie w ramach jakiegoś artykułu do innych treści wewnętrznych, które mogą przynieść odpowiednią konwersję;

  • Newsletter – sporo osób z niego przestało korzystać, a jak się okazuje stara metoda się sprawdza dziś coraz lepiej, mając bazę mailingową można bowiem dotrzeć do szerokiego grona stałych czytelników, którzy będą zainteresowani jakimiś nowinkami;

  • Monitoring treści – są takie opcje, które jak wiadomo pozwalają śledzić różne wątki w sieci pod kątem konkretnej tematyki. W czym nam to może pomóc? Ano w tym aby się do jakiejś dyskusji dołączyć i móc w ten sposób komuś coś zaoferować;

  • Artykuły sponsorowane – często zdarza się tak, że są one doczepiane do różnych treści właściwych na stronach, dlatego też warto jest pamiętać o tym, że dobrze napisany artykuł sponsorowany na pewno może być dobrym źródłem konwersji z niego;

  • Ego bait – odwołuj się do innych. Co może Ci to dać? Ano darmową reklamę z kolei na stronach tych, o których piszesz. Prosta sprawa, co prawda nie zawsze działa, ale jednak mimo wszystko warto jest próbować;

  • PPC – reklama kontekstowa też jest doskonałą formą dystrybucji treści. Owszem ma się tutaj ograniczenia co do ilości tekstu jaki można w ramach niej zamieścić, ale mimo wszystko takie formy jak Google Ads albo Facebook Ads też mogą sporo pomóc.


 

Podsumowanie

 

 

Nie da się ukryć, że odpowiednia dystrybucja treści ma ogromne znaczenie jeśli chodzi o dotarcie z nimi do odpowiednich osób. Każdy kto tylko trochę ma pojęcia w tym o co chodzi w SEO i SEM zdaje sobie sprawę, że jakość treści też ma ogromne znaczenie, dlatego też odpowiednia optymalizacja ma tutaj ogromne znaczenie, chociaż od 2016 roku po wprowadzeniu tak zwanego RankBrain znaczenie posiada jakość treści i konkrety, które analizują roboty Google do tego stopnia, że czasami same frazy tematyczne główne nie mają aż takiego znaczenia.

Nie wdając się w detale – bo to temat na osobny artykuł – trzeba pamiętać o tym aby nie tyle ilość, co jakość odgrywała w treściach znaczący wpływ, zaś podane wyżej przykłady dystrybucji treści były swojego rodzaju formą promocji tego co już warto jest pokazać „światu”.  

Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor