SEO

Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe do pozycjonowania

Sukces późniejszych działań SEO w dużej mierze zależy od właściwej analizy słów kluczowych, które mają być zastosowane na danej stronie internetowej. Jeżeli analiza nie zostanie przeprowadzona we właściwy sposób, może okazać się, że chociaż posiadamy wysoko pozycjonowane słowa kluczowe, nie przynoszą one spodziewanych rezultatów.

 

Słowami kluczowymi nazywamy wyrazy, które wpisywane są do wyszukiwarki Google w celu odnalezienia konkretnych informacji. Inaczej można określić je frazami lub frazami kluczowymi.

 

Rodzaje słów kluczowych

Można wyróżnić kilka typów słów kluczowych w zakresie pozycjonowania:

 
  • brandowe – internauci wpisują takie słowa kluczowe, jeżeli chcą znaleźć określoną firmę, ale nie znają jej dokładnego adresu strony internetowej. Dlatego też, wystarczy, że internauta wpisze w wyszukiwarce Google nazwę firmy, która zawsze jest unikalna, a będzie w stanie odnaleźć to, czego potrzebuje, Ze względu na dużo mniejszą konkurencję, pozycjonowanie słów brandowych zazwyczaj jest tańsze i łatwiejsze. Najczęściej dobierane frazy bandowe to np. nazwa frimy, nazwa frimy + opinie, nazwa frimy + firma, nazwa frimy + adres
  • ogólne słowa kluczowe – są to słowa kluczowe składające się z jednego lub dwóch wyrazów. Używane są zazwyczaj przez osoby, które poszukują określonego towaru lub usługi, ale nie mają jeszcze sprecyzowanych w tym zakresie preferencji. Obecność na wysokich pozycjach na te frazy kluczowe niekoniecznie musi się więc przekładać na korzyści biznesowe. Przykładem takich słów kluczowych mogą być buty, samochody, kosmetyki,
  • słowa kluczowe long-tail – są to frazy składające się z więcej niż dwóch wyrazów. Internauci używając ich, mają już bardziej sprecyzowane preferencje. Dokładnie wiedzą, czego szukają. Pozycjonowanie na tego typu słowa jest łatwiejsze, ponieważ występuje tu mniejsza konkurencja. Przykładem takich słów kluczowych mogą być buty skórzane na lato, samochody sportowe nowe, zegarki damskie z paskiem.

Jak dobierać słowa kluczowe?

Aby dobrać frazy we właściwy sposób, przede wszystkim powinieneś spisać wszystkie produkty i usługi, jakie Twoja strona internetowa oferuje. Jeżeli masz firmę, która oferuje usługi tylko lokalnie, czyli na terenie danego obszaru, to warto dodać do słów kluczowych nazwę miasta. Przykładem takiej frazy może być naprawa samochodów poznań lub sprzedaż używanych części łódź.

Warto także skorzystać z sugestii, jakie proponuje wyszukiwarka Google. Można wpisać interesujące nas frazy, a wtedy Google podpowie nam, że interesujące nas informacje możemy znaleźć także pod innymi hasłami. Sugestie te są nie tylko dobrą podpowiedzią dla szukających, ale także dla tych, których chcą wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony. 


Głosów: 9.9/10 (40 Głosujących)



Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

Pozycjonowanie stron internetowych - najlepsze agencje w Poznaniu

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor