Jak wiadomo Google posiada mnóstwo czynników rankingowych ważnych dla tego jak pozycja strony będzie się plasowała w indeksie, w związku z tym analizowanie tychże jest bardzo ważne z punktu widzenia skuteczności działań SEM. Jak wiadomo ruch organiczny jest bardzo ważny, o czym zresztą pisaliśmy niedawno (jeśli śledzisz naszego bloga, to zapewne dobrze znasz treść artykułu o wskaźnikach ważnych dla SEO), niemniej jednak są jeszcze ważniejsze kweste, które prócz poprawienia Tobie dobrego nastroju i ego, pozwolą Ci zwiększyć konwersję, która pozwoli na poprawę kondycji finansowej Twojego domowego albo firmowego budżetu. W dzisiejszym artykule napiszemy Ci o 4 narzędziach SEO, które usprawnią Twoje SEO, zapraszamy do lektury!
Na samym początku może warto jest wspomnieć na co powinno się jeszcze bardziej zwrócić uwagę aby właśnie działania był skuteczniejsze. Jak się okazuje na etapie organizowania sobie zaplecza działań najważniejsze jest niejako wsłuchanie się w oczekiwania tych, którzy szukają w internecie... no właśnie, co też szukają?
To powinno być dla Ciebie priorytetem w twojej dziedzinie powinieneś skorzystać z narzędzi, które pozwolą Ci odpowiedzieć na pytania: a) Czego szukają Twoi klienci/czytelnicy, b) Jakich fraz i słów kluczowych używają aby to odnaleźć w Internecie.
No dobrze, zatem skoro już wiemy czego oczekują od Ciebie użytkownicy Internetu, możemy Ci zasugerować jakich narzędzi używać, oto propozycje:
Google Keyword Tool – no tak, pewnie spodziewałeś się czegoś innego, ale po kolei, zaczniemy może od podstawowego narzędzia jakie jest dostępne za darmo od Google, warto jest w nim przeanalizować to jakie słowa i frazy kluczowe są aktualnie najbardziej konkurencyjne i koniecznie warto jest z nimi się zapoznać aby pod te wytyczne kierować swoje działania związane z oczekiwaniami użytkowników internetu;
SemRUSH – narzędzie bardzo dobre i godne polecenia, które pozwoli poddać analizie bardzo wiele detali. Co prawda jest to narzędzie odpłatne w zaawansowanej wersji, niemniej jednak w darmowej wersji też jest możliwość sprawdzenia kilku ważnych aspektów;
LSI Graph – to narzędzie pozwoli Ci wpisać podstawowe słowo/frazę i dzięki niemu otrzymać listę proponowanyh haseł tematycznych, które będziesz mógł użyć w celu promocji swojej witryny. Owszem, nie wszystkie te frazy będziesz musiał używać, to są tylko propozycje i musisz analizować kompleksowo zagadnienie oczekiwania użytkowników sieci aby dobrać odpowiednie, no i takie które pozwoli Ci zrealizować budżet;
Google Suite – Google Search Console i Analytics to nasza kolejna propozycja, która co prawda pewnie znów Ciebie zaskakuje, bo stanowi podstawę, niemniej jednak nadal sporo osób nie docenia możliwości jakie dają te darmowe narzędzia, warto jest zatem analizować statystyki w Analytics i śledzić dane z Search Console celem pozyskania kompletnych i bardzo przydatnych danych dla Twojego SEO.
Niewątpliwie najważniejszymi narzędziami, które pozwalają usprawnić Twoje SEO są zawsze te, które w Twojej opinii przyniosą Ci najlepsze efekty, my natomiast przekazaliśmy Ci dzisiaj podstawowe aplikacje, dzięki którym będziesz mógł dokonać analizy najważniejszych oczekiwań jakie posiadają użytkownicy Internetu. Mamy nadzieję, że ta krótka powtórka okazała się być dla Was pomocna.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)