Nawet bardzo dobre wyniki naszej strony internetowej w wyszukiwarce jak się okazuje niekoniecznie mogą przynieść spodziewany sukces w postaci odpowiedniej liczby odwiedzin na niej, a co za tym idzie efekt końcowy może być mizerny, gdyż nie pozyskamy odpowiedniej liczby klientów końcowych.
Co może być tego powodem? Niewątpliwie powody podstawowe są dwa:
1) słaba oferta reklamowa, która nie „chwyta serca” odbiorcy,
2) MIMO WSZYSTKO za mała liczba wyszukiwań na pozycjonowane frazy w internecie.
W efekcie nie pozyskamy takiej liczby klientów, która by nas zadowoliła. Można oczywiście czynić różne próby ujmowania tych samych sloganów reklamowych w inny sposób, robić promocje na produkty i usługi, i tym podobne manewry albo zwiększać nakłady na pozycjonowanie, ale można skorzystać też z reklamy w postaci... filmów reklamowych, które jak wiadomo wyświetlane są na YouTube, Vimeo, DailyMotion. Co nam bowiem daje taka reklama? Bardzo wiele, dużo więcej niż jej formy klasyczne, ponieważ:
No dobrze, zatem mając podstawy wiedzy powinniśmy teraz zastanowić się na co zwrócić uwagę jeśli chodzi o reklamę wideo. Na pewno warto jest zwrócić na kilka czynników:
Wszystkie te współczynniki możemy obserwować poprzez narzędzia dostarczone nam razem z platformami, na których możemy publikować nasze filmy. Wiadomą sprawą jest to, że nasza kampania reklamowa musi być dobrze przeprowadzona i bez wsparcia jakiegoś eksperta od SEM może się nie obejść, także pamiętajcie o tym aby samemu się doszkolić albo komuś to zlecić. Jeśli chcielibyście samemu się tym zająć to pamiętajcie m.in. o:
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)