Jak wiadomo każde teksty publikowane na stronach mają ogromne znaczenie jeśli chodzi o punktowanie strony przez system przeliczający algorytmy Google. Co za tym idzie ważne jest, aby pamiętać żeby teksty były pisane z odpowiednią jakością. Jak wiadomo podstawowe, zalecane wytyczne są bardzo ogólne – pisać dla człowieka, a nie pod roboty, które posiadają czasem zaimplementowane rozwiązania pozwalające na inteligentne analizowanie tekstów pisanych na stronach. Są one ustawione w taki sposób, że automatyczne „mieszarki tekstów”, które publikują na swoich stronach „zapleczowych” są prawdopodobnie skazane na przegraną, ponieważ robot Google może wychwycić ów manipulację i zastosować filtry algorytmiczne dla stron lub nawet nałożyć bana. Jak zatem pisać teksty aby były wystarczająco dobre dla czytających i równocześnie nie budziły wątpliwości dla panów z Google? O tym postaramy się napisać w niniejszym artykule!
Nie da się ukryć, iż każdy kto poważnie podchodzi do kwestii swojej pracy zawodowej powinien być maksymalnie profesjonalny w tym czym się zajmuje. Również i pisanie tekstów pod kątem SEO, niezależnie jakim się jest ekspertem w danej dziedzinie powinno być na wysokim poziomie. Zwykle ludzie skupiają się na tym, aby opisać jak coś zrobić DOBRZE. Dziś natomiast poniżej opiszemy jak czegoś NIE ROBIĆ albo inaczej – jakich BŁĘDÓW unikać aby nie stać się pośmiewiskiem w oczach tych, którzy znają się na tym fachu naprawdę dobrze.
Okej, zatem napiszmy poniżej czego teksty nie powinny zawierać aby nie zniechęcać. Otóż takie rzeczy:
Ogólnie praktyka pokazuje, że tylko i wyłącznie autorskie artykuły pisane pod rozwiązania SEO są jedyną, słuszną opcją na to aby pozycjonowanie strony internetowej było mocno bezpieczne i nie budziło niczyjej wątpliwości. Owszem, na stronie Google (konkretniej na blogu) jest napisane wprost, że jakakolwiek manipulacja linkami celem podniesienie pozycji strony docelowej, może być uznana za manipulację typu SWL (systemu wymiany linków). Niemniej jednak będąc szczerym → linki dofollow promujące na stronach są po to aby coś nimi promować czy też odesłać kogoś do jakiegoś konkretnego źródła, dlatego takie założenie może nie budzić wątpliwości u speców od Google.
Tym żyje Internet i tak się zawsze to czyniło, czyli promowało się to co dobre, również przez dodawanie linków na swoich stronach (byleby tylko nie były one formą promocji zbiorowej). Dlatego pisanie powinno być poświęcone osobom, które naprawdę wiedzą co robią i mają „lekkie pióro”, piszą z weną i dla ludzi, taka działalność na pewno nie powinna budzić zastrzeżeń dla nikogo.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)