Jak wiadomo jednym z lepszych kanałów dystrybucji treści w sieci jest niewątpliwie YouTube. Sporo osób już się o tym przekonało, a szczególnie Ci co prowadzą komercyjnie kanały dla osób trzecich świadcząc im takie usługi. To właśnie dla takich osób jest zadedykowany kolejny z naszych artykułów, który powie im o tym jak zwiększyć oglądalność na YouTube. Strategia o jakiej zamierzamy napisać nazwana jest przez autora: The Sequel Technic. Jeśli jesteś zainteresowany zapraszamy do lektury naszego artykułu na podstawie twórczości znanego YouTubera Briana Dean.
Jak wiadomo każdego roku trzeba analizować to jakie są statystyki związane z przeglądaniem swojego kanału na YouTube. Jeśli się okaże, że są jakieś spadki albo wachnięcia, warto jest coś takiego przeanalizować. Tak też jest w przypadku właśnie tegoż spostrzeżenia, którego dokonał Brian. Jak zauważył na swoim kanale, szukając zasoby YouTube'a, większość wejść na jego filmy nie pochodziła z wyszukiwarki, tylko właśnie z sugerowanych filmów na jego kanale. Jeśli chodzi o statystyki to przedstawiało się to 25% na wyniki z wyszukiwarki, do 41% z sugerowanych. Sugerowane wyniki jak wiadomo pochodzą z prawego paska, jaki pojawia obok naszego filmu albo zaraz poniżej, jeśli używa się urządzenia mobilnego.
Jak wstawić tam swój film spośród tych, które się posiada w wynikach? W kilku krokach:
Znajdź popularny film, który warto jest promować - jak tego dokonać? Możesz oczywiście wpisać w wyszukiwarce interesującą Ciebie frazę tematyczną i znaleźć na niej topowe 1-3 filmy, które mają taką a nie inną frazę.;
Stwórz lepszy film, który przebije konkurencję – zarówno co do jakości treści jak i ilości wiedzy przekazanej weń. I teraz bardzo ważna sprawa - długość pozostawania potencjalnych odbiorców, który będą oglądali jakiś określony czas na Twoim kanale jest bardzo ważny. Co z tego wynika? Ano to, że jak jakiś film na Twojej liście będzie oglądany powiedzmy przez średnio 30 sekund, a inne dłużej, to wiadomą sprawą, że na liście sugerowanej będzie wyżej ten dłużej oglądany. I co jest tutaj jeszcze najważniejsze? INTRO, tak właśnie, bo ono musi być tutaj najbardziej „wypasione”, jeśli będzie super to zatrzyma oglądających i będą chętniej oglądali potem całą treść. No dobrze, tyle? Nie, okazuje się, że jeszcze musi być film dłuższy od tych, które posiada konkurencja, tutaj już jest w ogóle niezłe zadanie dla potencjalnego Kowalskiego YouTubera, no ale cóż...,ale żęby tego było mało w tej technice sam Brian niejako sugeruje, żeby ludzie używali w filmie dużo dodatków przestankowych – czyli takich rzeczy, które dodatkowo zainteresują potencjalnych oglądających i będą powodowali, że nie zasną w trakcie oglądania;
Optymalizacja filmów YouTube – i tutaj jest kolejna kwestia, aby umieć tak zoptymalizować opisy aby pozwalały odnaleźć potencjalnemu Kowalskiemu Twój sugerowany film. Jak tego dokonać? Podając słownie frazy kluczowe w nagraniu filmu, i to nie jeden raz. Jak się okazuje Google YouTube roboty analizują wszystko bardzo dokładnie.
CTR sugerowanego nagrania – tutaj jak wiadomo trzeba stosować znane metody na to, aby umiejętnie zarządzać możliwością zwiększenia klikalności w nasze sugerowane filmy.
Jak wiadomo tworzone filmy na YouTube muszą być w miarę możliwości długie i bardzo dobrze dopracowane od strony merytorycznej. Jak widać jednak aby dobrze wypromować trzeba dokonać nieco zabiegów aby się to powiodło, bo jak się okazuje, nie zawsze technika działania zakłada sukces jeśli okaże się, że jednak w sposób tradycyjny odnosi się do tego co jest serwowane na stronie.
W dzisiejszym artykule wskazaliśmy jako przykład działania, które należy przedsięwziąć aby odnieść sukces podczas promocji własnych filmów.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)