Aby strona internetowa mogła zaistnieć w sieci należy podjąć odpowiednie działania SEO. Pozwoli to na odpowiednie wypromowanie witryny. Możliwości promocji jest bardzo dużo. Ich wybór zależy od postawionych celów.
Jeżeli chcemy poprawić widoczność witryny, przede wszystkim należy wdrożyć działania z zakresu pozycjonowania. Aby te działania mogły być efektywne, należy właściwie zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych. Audyt SEO pozwoli przeanalizować stronę w podanym zakresie.
Audyt witryny pod kątem SEO – na czym polega?
Audyt SEO pozwala na wyszukanie błędów, jakie pojawiają się w serwisie. Podaje także sposoby ich rozwiązania i wyeliminowania. Analizie należy poddać całą strukturę witryny, a przede wszystkim jej najważniejsze elementy budowy, które mają bezpośredni wpływ na jej widoczność w wyszukiwarce. Są to między innymi następujące elementy: linkowanie wewnętrzne, budowa metatagów, struktura nagłówków, struktura kodowa html, budowa szablonów stron, struktura contentu.
Dzięki temu, że audyt zostanie wykonany w profesjonalny sposób, użytkownik otrzyma także dodatkowe informacje, które będą przydatne do usprawnienia całej witryny. Może zostać zaproponowane wprowadzenie nowych elementów na stronie, które będą w stanie zwiększyć jej widoczność w wyszukiwarce oraz uatrakcyjnią witrynę. Współpracując z firmą zajmującą się audytami, warto sporządzić umowę, w której dokładnie będzie wyszczególnione, jakie działania na witrynie zostaną przeprowadzone.
Czy warto przeprowadzić audyt SEO?
Audyt SEO warto przeprowadzić wtedy, gdy zauważyliśmy znaczący spadek ruchu na stronie i nie możemy znaleźć przyczyny tego zjawiska. Dobra agencja SEO będzie w stanie przeprowadzić wszelkie działania i analizy, które będą w stanie ustalić przyczynę problemu. Audytu nie trzeba jednak przeprowadzać jedynie wtedy, gdy coś złego dzieje się na stronie. Będzie to także skuteczne narzędzie, gdy po prostu chcemy zwiększyć widoczność witryny w wyszukiwarce. Zaproponowane rozwiązania będą w stanie polepszyć funkcjonowanie strony internetowej.
Dlatego też, audytu SEO należy korzystać w każdej sytuacji: zarówno tej negatywnej do znalezienia problemu, jak i wtedy, gdy chcemy po prostu rozbudować i polepszyć swój serwis w profesjonalny sposób.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)