BLOG

Real time marketing złote zasady

Wszystko rozchodzi się o to, aby być... być na bieżąco. Można by tak pokrótce napisać, bo jakże by inaczej w XXI wieku kiedy to wszystko goni niesamowicie do przodu, w wyścigu szczurów wygrywają najlepsi i Ci, którzy są dobrze poinformowani. A w marketingu?

 

real time w content marketing

A jakże, jakże by inaczej jest to samo, trzeba być na bieżąco. No właśnie jak sobie z tym zagadnieniem poradzić, żeby być na bieżąco i być dobrym fachowcem w tej dziedzinie? Postaramy się w tym artykule właśnie odpowiedzieć na to pytanie! Gotowi? Do dzieła zatem, napiszmy w punktach jakie zasady obowiązują w real time marketingu, na co zwracać uwagę:

  1. Bycie na bieżąco wymaga bycia na czasie z tym co się dzieje 24h/dobę, 7 dni w tygodniu - niestety, czy Ci się to podoba czy nie. Niezależnie od tego jaką masz branżę tematyczną, cokolwiek nowego interesującego i zasługującego na natychmiastową reakcję może nastąpić każdego dnia, dlatego musisz pamiętać, aby na wszystkich możliwych środkach komunikacji z twoimi odbiorcami – tj. serwisach społecznościowych być gotowym do tego, aby umieścić newsa na Facebook, Twitterze, Google+ i tak dalej;
  2. Bycie oryginalnym – jak się okazuje i nie jest to zapewne nowością, bycie na bieżąco z aktualnościami z branży już nie wystarczy, trzeba być też nowatorskim i oryginalnym w ukazywaniu tego co proste i sztampowe, dlatego też musisz być kreatywny i oryginalny;
  3. Bycie także poza mediami społecznościowymi – co przez to należy rozumieć? Tradycyjną reklamę, która przybiera różne formy, począwszy od reklam w gazetach, radio, telewizji po bannery na ulicach, plakatach i tak dalej. Wszystkie możliwe metody są warte zauważenia i ujęcia w naszej dobrej real time marketingowej strategii działania;
  4. Bycie w kontakcie z osobami na sieci – twoje profile społecznościowe tętnią życiem, ludzie komentują wydarzenia, Twoje posty i artykuły, Ty też musisz być na bieżąco i ciągle z nimi korespondować;
  5. Bycie na bieżąco z wydarzeniami  - dlatego warto jest mieć swój kalendarz wydarzeń zarówno stałych – cyklicznych – jak i tych sporadycznych, które mogą się pojawić znienacka a powinieneś o nich wiedzieć i się np.pojawić na jakiejś konferencji aby ją zrelacjonować;
  6. Bycie w miarę możliwości najbardziej zwięzłym w temacie – tak, jak się okazuje ludzie lubią mniej niż więcej – czytać ma się rozumieć przede wszystkim i to niekoniecznie dlatego, że im się nie chce, ale z oszczędności czasu i cenienia sobie trafnego, krótkiego przekazu;
  7. Bycie odpowiednio przygotowanym od strony SEO/SEM – na pewno nie tylko treść, jej jakość oraz forma dotarcia do odbiorcy końcowego jest ważna w real time marketingu oraz odpowiednie pozycjonowanie i SEO przygotowanie tekstów, dźwięku, filmów – tak właśnie, bo to wszystko ma wpływ na nasze pozycje w Google i nie tylko, pamiętajmy i o tym!

 

Podsumowanie

            Niewątpliwie w czasach ogromnego przesytu informacji, dobra i precyzyjna wypowiedź, artykuł, konferencja dźwiękowa lub też filmowa jest połową sukcesu. Mądrze przekazy muszą iść za tym co nowe i nie jest najważniejsze wskazanie komuś tylko minimum, ale maksimum z możliwe najmniejszą treścią, która w przesycie może znudzić nawet najbardziej zainteresowaną osobę, która czytając bloga, słuchając nagrań albo oglądając materiał na YouTube może spowodować, że komuś zmęczonemu po całym dniu pracy się odechce. Trzeba pamiętać nawet o tak błahych sprawach aby mieć świadomość czym może skończyć się niewłaściwa forma przekazu.

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor