SEO

Wielojęzykowe SEO / Pozycjonowanie w wielu językach

Jak wiadomo pozycjonowanie i ogólnie rzecz biorąc SEO nie odnosi się tylko do stron w jednym języku. Często bywa tak, że trzeba jest zająć się stronami, które posiadają kilka wersji językowych i jednocześnie pozycjonować je pod wyszukiwarki z różnymi wersjami językowymi. Nie jest to zadanie wcale takie proste jakby się z początku wydawało, ponieważ wymaga naprawdę sporego zaangażowania od strony odpowiedniej optymalizacji treści pod poszczególne wersje językowe i odpowiednia budowa struktury kodu strony.

 

Sitepromotor hreflang Wielojęzykowe SEO

Jak zatem zabrać się do tego zagadnienia? Postaram się dziś rozwinąć nieco ten temat, zapraszamy do lektury!

 

 

Czym w zasadzie jest SEO wielojęzykowe?

 

Jak wiesz Twoja aktualna polska strona w razie konieczności może wymagać tego aby wdrożyć inne wersje językowe, dla których trzeba będzie wykonać odpowiednie podstrony i tłumaczenia. Jeśli chodzi o techniczne aspekty wykonywania stron dla wersji językowych do tego jeszcze potem wrócimy, chociaż i o tym już pisaliśmy u nas na blogu i warto abyś i sięgnął do tego artykułu.

Co ważne wspomnieć na tym etapie naszego artykułu to świadomość tego, że nieodpowiednio poprowadzone działania związane z wdrożeniem innej wersji językowej mogą doprowadzić do tego, że będzie problem natury duplicate content, natomiast rozwiązanie tego potencjalnego problemu jest banalnie prosta, mianowicie hreflang.

 

 

 

Domeny, hreflang, treści

 

No dobrze, teraz zatem przyszła pora aby nieco więcej napisać na temat tego jak w zasadzie zabrać się za prace nad wersjami obcojęzycznymi. Zatem po kolei:

 

  1. Teksty - jak wiadomo trzeba wykonać w sposób naprawdę profesjonalnie i jeśli ktoś z Was nie ma na tyle wiedzy aby dokonać wiernego tłumaczenia to warto jest zlecić wykonanie tychże prac profesjonalistom. Każda wersja językowa powinna być wiernym i bardzo dokładnym tłumaczeniem strony macierzystej, o czym chyba nie trzeba nikomu przypominać, ale na pewno warto jest przypominać o tym, że tłumaczy się także podstrony z danymi kontaktowymi, regulaminami itp., o tym już sporo osób zapomina, zatem warto o tym przypomnieć;

  2. Domeny – jak wiadomo osobna strona z inną wersją językową musi się gdzieś znajdować. Masz zatem trzy możliwości, po pierwsze możesz takową stronę umieścić: a) na osobnej domenie krajowej np. co.uk, .fr, .de itp., b) na subdomenie np. fr.twojadomena.pl, c) w podfolderze domeny głównej: twojadomena/fr itp. Możesz się zdecydować na rozsądne rozwiązanie. Jeśli Twoją domeną główną jest domena najwyższego rzędu .com to umieszczanie innych stron na podfolderach będzie wskazane, chociaż równie dobrym rozwiązaniem może być wykupienie domen krajowych. Kwestia jest do przemyślenia i trzeba racjonalnie dobrać odpowiedni wariant dla siebie;

  3. Hreflang – jak wiadomo zagadnienia wczytywania odpowiednich wersji językowych dla potencjalnych użytkowników wyszukiwarki trzeba dopracować również na poziomie kodu. Jak tego dokonać? Oczywiście poprzez umieszczenie odpowiednich „flag” pomiędzy znacznikami head strony. Wiecej na ten temat pisaliśmy już w artykule u nas na BLOGU → https://www.sitepromotor.com.pl/po-co-mi-hreflang.html zachęcamy abyś czytelniku przeczytał go aby zgłębić dokładniej możliwości jakie daje hreflang.

 

 

Podsumowanie

 

Niewątpliwie wykonanie odrębnych wersji językowych dla strony macierzystej jest swojego rodzaju podstawą, dla tych którzy pragną prowadzić swoje interesy w innych krajach jak i również dla tych, którzy najzwyczajniej w świecie prowadząc strony not for profit chcą z ich przekazem też dotrzeć poza swój kraj.

W niniejszym artykule przedstawiliśmy Wam tylko minimum informacji jeśli chodzi o możliwości wykonywania profesjonalnego wielojęzykowego SEO, mamy jednak nadzieję, że ta podstawa nie jednemu z Was pozwoli na wykonanie i własnych wersji językowych.


Głosów: 9.8/10 (35 Głosujących)


Sitepromotor Wielojęzykowe SEO Sitepromotor Wielojęzykowe SEO Sitepromotor Wielojęzykowe SEO Sitepromotor Wielojęzykowe SEO Sitepromotor Pozycjonowanie w wielu językach Sitepromotor hreflang Sitepromotor Pozycjonowanie w wielu językach

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy. Sitepromotor hreflang

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

Sitepromotor Pozycjonowanie w wielu językach SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Sitepromotor Wielojęzykowe SEO Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Sitepromotor Wielojęzykowe SEO Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

Sitepromotor Pozycjonowanie w wielu językach Pozycjonowanie stron internetowych - najlepsze agencje w Poznaniu

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Sitepromotor Pozycjonowanie w wielu językach Uniwersytet Wrocławski Sitepromotor Pozycjonowanie w wielu językach Politechnika Wrocławska Sitepromotor Wielojęzykowe SEO WP money Sitepromotor hreflang Dospel Sitepromotor Pozycjonowanie w wielu językach Magellan Sitepromotor Wielojęzykowe SEO Dolnośląska Szkoła Wyższa Sitepromotor hreflang Castrol Sitepromotor Pozycjonowanie w wielu językach eGospodarka Sitepromotor Pozycjonowanie w wielu językach OEX

Referencje

Sitepromotor Pozycjonowanie w wielu językachSitepromotor Pozycjonowanie w wielu językachSitepromotor Pozycjonowanie w wielu językachSitepromotor Pozycjonowanie w wielu językachSitepromotor Pozycjonowanie w wielu językach

Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor Pozycjonowanie w wielu językach Sitepromotor