BLOG

Adwords, a ulepszony format rozszerzenia lokalizacji dla przedsiębiorców.

Konfigurowanie kampanii adwords

Jak wiadomo coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych przez co możliwość pozyskania  danych bardziej adekwatnych i potrzebnych konkretnej osobie w danym miejscu bywa coraz bardziej przedmiotem zainteresowania firm pracujących nad algorytmem wyszukiwarek m. in. jak wiadomo wiodącego na rynku Google Corp. Tak też właśnie wiodąca na rynku wyszukiwarka została całkiem niedawno (a konkretnie w marcu 2017 r.) uposażona w nowy format rozszerzenia lokalizacji, która umożliwia osobie wyszukującej w sieci odnalezienie takich wyników z reklamami, które będą dla nich najdogodniejsze z punktu widzenia przydatności.

 

            Warto tylko wspomnieć, że nowy format rozszerzeń lokalizacji pokazuje jaka jest odległość pomiędzy internautą a wyszukiwaną firmą, można także wejść zakładkę Google Moja Firma. Użytkownicy zobaczą zdjęcia, godziny otwarcia firmy i oczywiście lokalizację sklepu. Wstępne badania przeprowadzone przez giganta rynku wyszukiwarek wskazują na to, że 60% kliknięć to kliknięcia w odnośniki  w podstrony ukazujące dane o tym kiedy otwarta jest dana firma, podane są wskazówki dojazdu oraz detale odnośnie oferty ze szczegółami. Format location extensions, - bo tak zwie się dokładnie po angielsku -, będzie wyświetlał się przy reklamach sieci Google.

 

Kto najbardziej skorzysta na ww. rozwiązaniu?

 

            Zdecydowanie dużą korzyść odniosą członkowie sieci AdWords, którzy mają możliwość reklamować swoje lokalne usługi w taki sposób, że każdy kto będzie szukał jakichś tematów może natknąć się na reklamę promującą właśnie lokalny biznes. Jakiś przykład? Warto chociażby wskazać na osoby, które wyszukują w sieci przepisów na wykonanie jakichś soków owocowych albo drinków. Może zdarzyć się tak, że właśnie wpiszą oni w wyszukiwarce hasło/frazę tematyczną, która związana jest z ww. zagadnieniem, a w tym czasie pojawi się też w boksie reklama działalności gospodarczej lokalnego przedsiębiorcy. Tutaj właśnie jest ogromna szansa na to, że osoba zainteresowana tematem wykonania soku samemu, zamiast tego uda się do ów wskazanej kawiarni.

 

            Drogi przedsiębiorco, jeśli korzystasz już z usługi AdWords samodzielnie, bądź też Twoją kampanią reklamową w sieci w ramach usługi SEM zajmuje się jakaś firma, bądź świadomy tego że pojawiło się kolejne novum, na które winna ów firma (lub też Ty sam) zwrócić uwagę, ponieważ taka opcja daje duże możliwości przewagi nad innymi, którzy z AdWords nie korzystają.

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor