Jak pokazują dane statystyczne IAB.org.pl, rynek reklamy jest coraz bardziej skierowany ku temu aby zdecydowanie coraz więcej reklamować w Internecie. Nie ma się co temu dziwić, coraz więcej młodych ludzi deklaruje się, że zamiast oglądać telewizję i słuchać radia...
no właśnie, przesiaduje godzinami w internecie, szukając rozrywki, przeglądając newsy, korespondując ze znajomymi, przeglądając media społecznościowe i wreszcie najzwyczajniej w świecie pracuje. Internet stał się już standardem, którego nie można niestety zbagatelizować, bo można... wypaść z rynku. Można by tutaj zacytować wypowiedź ze strony Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska:
„Raport pokazuje wyraźnie, że obecność marki w sieci stała się nieodzownym elementem marketingu, a samo medium jest kanałem komunikacji i dystrybucji, który pełni znaczącą rolę w sprzedaży.„
Jak zatem jak reklamować się w Internecie? Jak przedstawić swoją ofertę reklamową? Chcesz się co nieco na ten temat dowiedzieć, czytaj dalej nasz artykuł. W kilku prostych krokach przedstawimy Ci, jak przygotować dobry tekst reklamowy, który zwróci uwagę odbiorcy! Jesteś gotowy, to zaczynamy:
Jak widzisz w kilku krokach można na spokojnie zredagować tekst, który merytorycznie wyczerpie zagadnienie i będzie „chwytliwy” dla oka i ludzkiego rozumu. Według wszelkich wytycznych Google dla webmasterów działania te powinny zarówno przynieść Ci korzyść z punktu widzenia dodatkowego punktowania witryny przez algorytm wyszukiwarki jak i dla człowieka najzwyczajniej w świecie, któremu chcesz coś przedstawić będzie dużo prościej się odnaleźć w czytaniu tekstu, który będzie efektem odpowiedniej redakcji np. na podstawie powyższych wskazówek. Życzymy Ci mądrych i przemyślanych kampanii reklamowych i wysokich pozycji w Google.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)