BLOG

Skuteczne pozycjonowanie, czyli jak zwielokrotnić zyski, oszczędzając pieniądze?

Prowadząc firmę, zapewne codziennie spotykasz się z tym samym problemem: w jaki sposób poinformować otoczenie o produktach lub usługach, które oferujesz? Oczywiście masz do wyboru wiele form reklamy, ale każda z nich wiąże się z jakimiś kosztami. To prowokuje kolejne pytanie: ile muszę przeznaczyć na reklamę, aby osiągnąć maksymalną stopę zwrotu przy minimalnym koszcie? Odpowiedź brzmi: niewiele! Już za kilkaset złotych miesięcznie możesz zamówić skuteczne pozycjonowanie stron.

 

Czym jest skuteczne pozycjonowanie stron?
 
Pozycjonowanie polega na odpowiednim zoptymalizowaniu kodu źródłowego strony oraz jednoczesnym budowaniu popularności domeny. Natomiast skuteczne pozycjonowanie polega na dobraniu i zastosowaniu odpowiedniej strategii pozycjonowania dostosowanej do Twoich potrzeb.skuteczne pozycjonowanie
 

Co to oznacza w praktyce? Wyobraź sobie, że prowadzisz firmę zajmującą się produkcją sprężyn. Firma nieźle sobie radzi na rynku, ale posiada wciąż niewykorzystane moce przerobowe. Powstaje pytanie: jak zwiększyć sprzedaż? Odpowiedzią jest reklama! Dysponując budżetem na poziomie kilkuset złotych miesięcznie, najbardziej sensowne wydaje się być pozycjonowanie! Dlaczego? Ponieważ nie płacisz za kliknięcia w link ani wyświetlenia. W ramach ustalonej opłaty abonamentowej masz zagwarantowaną obecność w pierwszej 10 wyników Google. Tutaj pojawia się kolejne pytanie: w jaki sposób dobrać słowa kluczowe? Z odsieczą przychodzi profesjonalna firma zajmująca się pozycjonowaniem, której zadaniem jest zbadać Twoje potrzeby, ustalić odpowiedni budżet, a następnie pomóc w doborze słów kluczowych.

 Istnieją dwie podstawowe metody pozycjonowania:
  • pozycjonowanie wąskie – polega na doborze kilku słów kluczowych (często dość mocno popularnych) i pozycjonowaniu na nie strony;
  • pozycjonowanie szerokie (tzw. long tail) – polega na stworzeniu wielu pakietów słów kluczowych, które zostają przypisane poszczególnym podstronom Twojego serwisu. Dzięki temu pozycjonowany jest cały serwis, a nie tylko strona główna.
Obie te metody mogą być skuteczne, jednak pozycjonowanie szerokie daje dużo większe możliwości i często wiąże się ze znacznie wyższym współczynnikiem konwersji (współczynnik pożądanych akcji, np. zakup).
 
Czym będzie skuteczne pozycjonowanie dla Ciebie? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w dobraniu najlepszej strategii przy stosunkowo najniższych kosztach.
 
Tagi: skuteczne pozycjonowanie, skutecznie pozycjonowanie stron

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor