BLOG

Reklama dynamiczna – co zmieni się w prowadzeniu kampanii?

Google postanowiło wprowadzić zmiany w dynamicznych reklamach w wyszukiwarce. Od kwietnia będą dostępne rozszerzenia DSA, które pozwolą na tworzenie dłuższych treści reklamowych.

 

Wyszukiwanie głosowe

Reklama dynamiczna pojawia się w wynikasz wyszukiwania po wpisaniu konkretnego zapytania. Jej wyświetlenie nie jest uzależnione od wybranych przez twórcę słów kluczowych, ale od treści, które znajdują się na danej witrynie promującej produkt. Jest to duże ułatwienie przede wszystkim dla dużych sklepów, które od tej pory nie będą musiały podawać wszystkich fraz kluczowych, na jakie dany produkt ma być pozycjonowany. Dzięki nowym regulacjom, można będzie podnieść skuteczność wielkich kampanii reklamowych tworzonych dla dużych serwisów.

 

Kanały strony

Kanały strony to rozwiązanie, które pozwala na wskazanie adresu URL mającego kierować do reklamy dynamicznej. Pozwala to wyeliminować adresy, które nie powinny się pojawiać w reklamach w momencie tworzenia zapytań przez użytkowników. Da to możliwość zdefiniowania listy stron landing page, które pozwolą uzyskać najlepsze wyniki.

 

Co zyskamy?

Google cały czas stara się tworzyć rozwiązania, które będą w stanie sprostać wymaganiom klientów. Chce jak najbardziej spersonalizować formę wyszukiwania informacji, aby zmniejszyć irytację internautów, którzy nie otrzymują tego, czego oczekują. Najważniejszą zmianą ma być to, aby na zapytania użytkowników wyświetlały się jedynie te reklamy, które mają szansę spełnić ich potrzeby. Internauta będzie otrzymywał jedynie informację o interesujących go produktach i usługach. Zdecydowanie, takie rozwiązanie pozwoli na większe dopasowanie się do potrzeb klienta, który poszukuje konkretnych produktów, a nie chce przedzierać się przez falę reklam, które kompletnie nie spełniają jego oczekiwań.

 

Nowe rozwiązania mają poprawić trafność reklam dynamicznych, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania. W praniu wyjdzie, czy faktycznie uda się osiągnąć zamierzone efekty. Zapewne każdy internauta trzyma kciuki, aby tak właśnie było. Google będzie wtedy jeszcze bardziej pomocnym narzędziem w wyszukiwaniu informacji, produktów i usług, które promowane są przy użyciu reklamy dynamicznej.

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor