BLOG

Pozycjonowanie filmów w YouTube

Niewątpliwie wiele osób z Was przegląda codziennie jakieś materiały na YouTube, wielu z Was na pewno też prowadzi jakiś swój kanał, tak aby przekazać światu swoją wiedzę, którą chcecie się podzielić z innymi.

 

Pozycjonowanie w youtube

Zapewne też wielu z Was chciałoby, aby ich filmy znajdowały się na odpowiednio wysokiej pozycji. Jak zadbać o to, aby nasze materiały na YouTube były w miarę wysoko, wyżej niż konkurencji? Jesteście ciekawi, to przeczytajcie kilka poniższych wskazówek, które wpłyną na to, aby wasze materiały były wyżej od innych.

Jakie czynniki wpływają na pozycję w wyszukiwarce?

  • Długość filmu - mało osób zdaje sobie sprawę z tego, że długość filmu ma ogromne znaczenie jeśli chodzi o pozycjonowanie tegoż filmu w wynikach, okazuje się, że Google podchodzi do tej kwestii w następujący sposób. Załóżmy film konkurencji ma 2 minuty, w tym czasie jest wyświetlana 1 – 2 reklamy, film, który będzie miał 10 minut – będzie generował 5 razy więcej potencjalnego dochodu ze sprzedaży reklam – to pasuje gigantowi z Kalifornii jak widać;
  • PPP Formuła – formuła dzięki, której postarasz się bynajmniej zatrzymać kogoś u siebie dłużej na stronie internetowej – a co przez to należy rozumieć? Otóż jak wiesz Google bardzo zwraca uwagę na to, ile czasu ktoś przebywa na twoim kanale, bo przekłada się to na liczbę wyświetlonych reklam. Jak zatrzymać kogoś na twoim kanale dłużej wskazuje generalna zasada: Preview, Proof, Preview – powiedz komuś o czym będzie film/udowodnij na przykładach, że to działa/powiedz komuś o czym będzie film;
  • Słowo klucz w nazwie filmu – najlepiej trzeba dodać na początku nazwy filmu, ważne też aby w opisie niżej podać o czym jest film najkrócej rzecz ujmując i jeszcze dodatkowo wskazać, że informacje w filmie są aktualne;
  • Powiedzieć słowo kluczowe w filmie – tak właśnie, należy wskazać jakie jest słowo kluczowe w twoim przekazie i mówić o nim w czasie filmu, jak się okazuje Google analizuje to co jest mówione w nagraniach, analizuje to podobnież jak filmy
  • Interactive points – guziki społecznościowe w tle filmu, które pojawiają się co jakiś czas, to też zachęta do subskrybowania kanału i tak dalej, Google chce po prostu wiedzieć, że jest interakcja między tobą jako publikującym, a odbiorcą.

Podsumowanie

            Jak widać jest kilka czynników, które mocno wpływają na to, czy Twój film pojawi się wysoko w wyszukiwarce, czy też nie. Wyżej wymienione czynniki powinny pomóc Ci zrobić dobry od strony marketingowej materiał, który zaprezentuje się odpowiednio i będzie też odpowiednio wysoko, abyś mógł ze swoim przekazem dotrzeć do jak największej liczby osób.

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor