Porady dla webmasterów

Mikrosłownik copywritingu

Mikrosłownik copywritingu

Jak wiadomo tworzenie stron podobnież jak i pozycjonowanie jest bardzo interesującym zajęciem dlatego też i nowosłowie jakie się przy tej okazji pojawia jest bardzo interesujące, ale niestety wiele osób może tego nie roumieć, dlat... więcej »
Jak używać Stories w social media aby promować biznes?

Jak używać Stories w social media aby promować biznes?

Branża internetowa ma to do siebie, że jest tutaj wiele czynników, które w czasie zmieniają się i Ci co zajmują się marketingiem internetowym muszą nieustannie nadążać za nowymi trendami aby nie „wypaść z obiegu” i nie... więcej »
Jak promować się lokalnie?

Jak promować się lokalnie?

Jak wiadomo Internet niesie ze sobą swojego rodzaju wyzwania, które należy sprostać aby mieć odpowiednio przygotowane zaplecze do dobrej pracy nad swoimi stronami, które z kolei będą przynosiły odpowiednie konwersje, niezależnie c... więcej »
10 sposobów na reklamowanie firmy

10 sposobów na reklamowanie firmy

Jak wiadomo Internet stał się medium, przez które mnóstwo osób każdego dnia podejmuje swoje wyzwania zawodowe albo prywatnie przeszukuje różne zasoby aby znaleźć to czego szuka, a jak już to znajdzie to dokona upragnionego zakupu.... więcej »
Jakie słowa warto pozycjonować w branży developerskiej

Jakie słowa warto pozycjonować w branży developerskiej

Jak wiadomo każda branża posiada swoją specyfikę i tak też ma się kwestia z pozycjonowaniem stron w sieci, tutaj z racji tego, że tematyki są różne i słowa oraz fraze kluczowe mogą być różne, dlatego też w dniu dzisiejszym postara... więcej »
APP Store optimization - co i jak

APP Store optimization - co i jak

Jak wiadomo pozycjonowanie aplikacji mobilnych to na pewno zajęcie, które nie wielu osobom może mówić o co chodzi. Jakby można było to najkrócej opisać to trzeba by napisać, iż jest to optymalizacja podstrony aplikacji i budowa je... więcej »
Wykluczenia ruchu mobile a Kampanie Display

Wykluczenia ruchu mobile a Kampanie Display

Jak wiadomo jednym z motorów napędzających gospodarkę jest reklama, tutaj jest mnóstwo możliwości, a wszystko co też zmienia się wokół tego wszystkiego jest niestety powiązane z rozwijającą się gospodarką. I tak też ostatnimi czas... więcej »
Jak przyspieszyć stronę www?

Jak przyspieszyć stronę www?

Jak wiadomo tworzenie stron jest pasją dla nie jednego webmastera i dodatkowo źródłem utrzymania, jednakże to aby strona spełniała w pełni oczekiwania klientów oraz była dostosowana do wymogów jakie obowiązują w wyszukiwarce wymag... więcej »
Ile trwa pozycjonowanie?

Ile trwa pozycjonowanie?

Jak wiadomo jednym z częściej spotykanych pytań jakie można usłyszeć od osób, które będą chciały komuś zlecić pozycjonowanie jest: „A jak długo będzie trwało pozycjonowanie?”. Odpowiedź na to pytanie jest bardziej skom... więcej »
Google Ads dla ecommerce

Google Ads dla ecommerce

Jak wiadomo polskie przysłowie mówi, reklama dźwignią handlu. I tak się składa, że jest w tym wiele prawdy, a dowodem tego jest mnóstwo form reklamy zarówno w świecie realnym jak i wirtualnym. Jedną z opcji na reklamę w sieci Inte... więcej »
Comparison Software Services

Comparison Software Services

Jak wiadomo reklamy produktowe Google to jedne z najskuteczniejszych form promocji poszczególnych produktów w sieci, jak pokazują statystyki to właśnie taka forma reklamy jest jedną z najbardziej opłacalnych bo przynosi odpowiedni... więcej »
Dobre hasło dostępu

Dobre hasło dostępu

Jak wiadomo Internet niesie ze sobą swojego rodzaju ryzyko zainfekowania komputera lokalnego, przenośnego albo innego rodzaju urządzenia przenośnego. Jak pokazują statystyki prowadzone przez wiodące na rynku firmy zajmujące się pi... więcej »
Internet Rzeczy – o co chodzi?

Internet Rzeczy – o co chodzi?

Tradycyjnie urządzenia takie jak zegarki, telefony i głośniki miały standardowe proste czynności do spełnienia, każde wypełniało zadanie do jakiego zostało stworzone, aktualnie tego typu urządzenia nie stanowią już jednofunkcyjnyc... więcej »
Optymalizacja lead response time

Optymalizacja lead response time

Tradycyjnie czas odpowiedzi na zapytania biznesowe ma ogromne znaczenie, okazuje się bowiem, że według badań z Harvardu, odpowiedź udzielona w ciągu godziny na zapytanie znacznie zwiększa prawdopodobieństwo uzyskania realnego odze... więcej »
Na czym zależy Polakom w e-sklepach?

Na czym zależy Polakom w e-sklepach?

Tradycyjne zakupy często gęsto są zamieniane przez różnych ludzi na e-zakupy. I nie ma się co temu dziwić, ponieważ jak się okazuje mnóstwo wolnego czasu jaki ktoś posiada w tempie życia XXI wieku można spożytkować na coś innego n... więcej »
Programy do analizy SEO

Programy do analizy SEO

Tradycyjne narzędzia do analizy SEO stanowią nieodzowne wsparcie dla każdego kto tylko pragnie solidniej przyłożyć się do kwestii promocji stron w Internecie. Jak wiadomo solidna analityka danych potrafi dostarczyć wielu cennych i... więcej »
Co czeka branże e-commerce w Europie?

Co czeka branże e-commerce w Europie?

Branża e-commerce jak wiadomo rozwija się na całym świecie bardzo prężnie. A jak ma się w tym całym zestawieniu sama Europa i co czeka ów branżę? Na pewno branże czeka ciągły wzrost bo jak widać po statystykach prowadzonych przez ... więcej »
Co powinno znajdować się na stronie głównej?

Co powinno znajdować się na stronie głównej?

Branża e-commerce jak wiadomo narzuca różne formy działania, które w efekcie mają przynieść korzyść tym, którzy prowadzą swoje strony internetowe. Wniosek, który się nasuwa zatem jest prosty – nie każda strona internetowa sp... więcej »
TrustFlow, Citation Flow, DA, co i jak...

TrustFlow, Citation Flow, DA, co i jak...

Jak wiadomo różnego rodzaju czynniki rankingowe napędzają nie tylko współczesny internet, ale także wskazują wytyczne działania w różnych społecznościach poza siecią. Nie jest trudno domyśleć się, że są one pochodną spisanych praw... więcej »
Jak zmniejszyć współczynnik bounce rate?

Jak zmniejszyć współczynnik bounce rate?

Jak wiadomo współczynnik odrzuceń na stronach internetowych to bardzo bolesna sprawa, szczególnie dla tych, którzy prowadzą sklepy internetowe, bo jak wiadomo bounce rate w takich sklepach oznacza nic innego jak porzucone kosze, w... więcej »
Jak wygląda pozycjonowanie?

Jak wygląda pozycjonowanie?

Wiele już na naszym blogu napisano na temat tego jak pozycjonować, jak funkcjonuje mechanizm optymalizacji i ogólnie na bieżąco dostarczane są Wam informacje z tym związane, ale ogólnie dla laików jeszcze nie napisano nic na temat... więcej »
DwellTime - co to jest i jak mierzyć

DwellTime - co to jest i jak mierzyć

Jak wiadomo pozycjonowanie i optymalizacja są zajęciami, które zajmują sporo czasu. Nie da się ukryć też, że w dobie wzrastającego tempa życia i coraz to większej ilości stron w indeksie zmiany w algorytmie są ciągle. Konkurencyjn... więcej »
Co to jest amplifying i jak go stosować?

Co to jest amplifying i jak go stosować?

Jak wiadomo tworzenie stron w sieci jest zajęciem bardzo pasjonującym i niewątpliwie sporo osób prócz osobistej satysfakcji czerpie też z tego niezłe dochody. To co jednak stworzy webmaster jest tylko niejako początkiem czegoś wię... więcej »
Content marketing po raz n... ty.

Content marketing po raz n... ty.

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO ma to do siebie, że coraz to nowe technologie starają nieco zaburzyć dotychczasowy porządek i trzeba wprowadzać coraz to dodatkowe zmiany na stronie. Jak wiadomo zmiany generuje również także - a ... więcej »
Analiza stron z niedziałającymi linkami - narzędzia

Analiza stron z niedziałającymi linkami - narzędzia

Jak wiadomo tworzenie stron i pozycjonowanie jest ze sobą praktycznie nierozłączne, a wszystko za sprawą tego, że w XXI wieku jak ktoś nie promuje swojej witryny w sieci Internet, ma naprawdę nikłe szanse na to, że dotrze to klien... więcej »
Na co uważać podczas prac SEO aby nie utopić domeny?

Na co uważać podczas prac SEO aby nie utopić domeny?

Jak wiadomo pozycjonowanie jest zajęciem, które nie każdy jest w stanie ogarnąć od strony technicznej i merytorycznej. Co do pierwszego na pewno problemów z tym nie powinni mieć webmasterzy – czyli takie osoby, które teorety... więcej »
Spadek widoczności po przejściu na JavaScript, jak to rozwiązać?

Spadek widoczności po przejściu na JavaScript, jak to rozwiązać?

Jak wiadomo tworzenie stron co jakiś czas wymaga niejako aktualizacji wiedzy związanej z powstającymi co rusz nowymi rozwiązaniami w tym zakresie, dlatego też podobnież jak pojawiło się JavaScript zagadnienie tworzenia stron opart... więcej »
RankBrain czyli o co chodzi?

RankBrain czyli o co chodzi?

Jak wiadomo pozycjonowanie jest takim zajęciem, które co jakiś czas generuje u jego ekspertów nie małe stresy, a to wszystko za sprawą krytycznych zmian w algorytmie Google, kto to co jakiś czas stara się pozmieniać aby ulepszyć d... więcej »
10 najlepszych narzędzi do sprawdzania reputacji marki

10 najlepszych narzędzi do sprawdzania reputacji marki

Jak wiadomo markę buduje się z czasem, są różne metody i niewątpliwie trzeba czasu aby osiągnąć pełen sukces. Nie da się ukryć, że do tego aby oszacować prace nad pracami trzeba używać odpowiednich narzędzi dostępnych albo online ... więcej »
9 taktyk ulepszających social media commerce

9 taktyk ulepszających social media commerce

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO optymalizacja to już standard. Jak się okazuje jeśli chodzi o sprzedaż w sieci jednak to już nie wystarczy. To, że strona jest dobrze dopracowana od strony technicznej, posiada mnóstwo odpowiednic... więcej »
Jaką wybrać platformę dla sklepu internetowego?

Jaką wybrać platformę dla sklepu internetowego?

Jak wiadomo prowadzenie interesu przez Internet szczególnie ostatnimi czasy zaczęło nabierać tempa. I nie ma się co temu dziwić bo jak wiadomo mnóstwo osób z wygody robi zakupy przez internet albo po prostu z braku czasu, bo niest... więcej »
Dystrybucja treści na kilka sposobów, czyli content marking w praktyce

Dystrybucja treści na kilka sposobów, czyli content marking w praktyce

Jak wiadomo działania content marketingowe są już swojego rodzaju standardem w Internecie. Nie ma praktycznie możliwości do tego aby sprawnie prowadzić promocję swoich produktów i usług w wyszukiwarce jeśli nie pozwoli się na to a... więcej »
Neutral Matching a RankBrain

Neutral Matching a RankBrain

Jak wiadomo coraz to częściej słychać o jakichś zmianach jakie są wprowadzane w wyszukiwarce Google, a to wszystko dlatego że jak wiadomo gigant zza Oceanu stara się pracować nad jakością świadczonych przez siebie usług a pośredni... więcej »
Kiedy potrzebna jest przebudowa strony?

Kiedy potrzebna jest przebudowa strony?

Jak wiadomo coraz to nowe trendy zarówno tyczące się kwestii wyglądu stron jak i SEO narzucają niejednokrotnie zmiany nawet piękne wyglądających i na pozór dopracowanych od strony technicznej stron, które niestety muszą być zmieni... więcej »
Jakie działania marketingowe warto łączyć?

Jakie działania marketingowe warto łączyć?

Jak wiadomo coraz to nowe rozwiązania w kwestii budowania marki w sieci oraz sprzedażu usług narzucają nowe wyzwania i jednocześnie motywują bardziej ospałych do tego aby starali się umiejętnie korzystać z różnych narzędzi marketi... więcej »
Najczęstsze błędy w analityce e-commerce

Najczęstsze błędy w analityce e-commerce

Jak wiadomo coraz to nowe trendy zaczynają narzucać w działaniach internetowych kluczowe znaczenie jeśli chodzi o praktykowanie marketingu internetowego. Nie da się ukryć, że konkurencja w niektórych branżach jest tak ogromna, że ... więcej »
Google Ads, czyli co i jak w kilku krokach

Google Ads, czyli co i jak w kilku krokach

Jak wiadomo tworzenie stron w sieci jest zajęciem bardzo pasjonującym. Jak wiadomo w sieci pojawiają się strony zarówno for profit jak i non-for-profit. Te pierwsze nie da się ukryć są jak wiadomo z konieczności tworzone tak aby m... więcej »
Jak optymalizować PDF pod SEO?

Jak optymalizować PDF pod SEO?

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO są ze sobą praktycznie nierozłączne, nie da się ukryć, iż odpowiednio stosowane przynosi wielu osobom mnóstwo korzyści w postaci odpowiedniej ilości konwersji z posiadanych witryn. Treści są nieja... więcej »
Personalizacja reklam w Internecie

Personalizacja reklam w Internecie

Jak wiadomo tworzenie reklam w sieci dla tych, którzy są obeznani w temacie jest błahostką, niemniej jednak są też osoby, które nie mają zielonego pojęcia o czym chodzi w bardziej zaawansowanych technologiach opierających się na s... więcej »
Informacja Google witryny z oddzielnymi adresami

Informacja Google witryny z oddzielnymi adresami

Jak wiadomo tworzenie stron jest pasjonującym zajęciem, ale im więcej witryn tym większy chaos w indeksie i coraz to nowe zmiany w indeksie wyszukiwarki są wymagane. I tak też miało miejsce ostatnio jak John Muller poinformował, ż... więcej »
Jak dotrzeć do zagranicznych klientów przez reklamę w Internecie

Jak dotrzeć do zagranicznych klientów przez reklamę w Internecie

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO ma to do siebie, że jest ponad granicami krajów i dlatego też często bywa tak, że rodzimi przedsiębiorcy muszą stawać się pod tym względem bardziej elastyczni i... tworzyć strony multi-językowe, n... więcej »
Domeny NTLD a kwestia SEO

Domeny NTLD a kwestia SEO

Jak wiadomo coraz więcej osób, które korzystają z sieci Internet interesuje fakt tego, aby posiadać swoją własną przestrzeń wirtualną w sieci. Zaraz po pragnieniu posiadania swojej witryny w sieci idzie za nią pragnienie posiadani... więcej »
Koniec Google Adwords, początek Google Ads

Koniec Google Adwords, początek Google Ads

Jak wiadomo coraz to nowe rozwiązania webowe narzucają konieczność dokonywania zmian również i w swoich witrynach, tudzież metodach działań marketingowych. Podobnie jeśli chodzi o kwestie zarządzania w Google, panowie i panie (zap... więcej »
11 technik ulepszających SEO techniki

11 technik ulepszających SEO techniki

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO optymalizacja to już standard. Nie da się rozłączyć jednego z drugim, a nawet jak ktoś to zrobi to niestety będzie efekt mizerny, bo strona nie będzie widoczna w wyszukiwarce na tyle na ile powinn... więcej »
Benchmark szybkości wczytywania się stron w porównaniu z konkurencją. To możliwe?

Benchmark szybkości wczytywania się stron w porównaniu z konkurencją. To możliwe?

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych i analiza ich działania pod kątem SEO to jedne z kluczowych spraw jakimi zajmują się wyspecjalizowane grupy osób, które posiadają naprawdę spore możliwości jeśli chodzi o wykreowanie wizer... więcej »
10 lekcji webdesign jakie mógłbyś wziąć od wiodących serwisów w sieci

10 lekcji webdesign jakie mógłbyś wziąć od wiodących serwisów w sieci

Jak wiadomo Ci, którzy są najlepsi w swojej branży niejako narzucają innym swoje standardy jakościowe działania. Nie jest to zawsze oczywiście zasadą, niemniej jednak przyjęło się tak, że lepiej jest patrzeć na najlepszych, niż na... więcej »
Jak zwiększyć użyteczność strony internetowej?

Jak zwiększyć użyteczność strony internetowej?

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych jest zajęciem bardzo pasjonującym. Wiele osób tworzy darmowe kroje szablonów stron, które jak wiadomo tworzą właśnie dlatego, że to lubią. Owszem w dobie Internetu i gonitwy za tym i tamty... więcej »
Najczęściej popełnianie błędy w kampaniach AdWords

Najczęściej popełnianie błędy w kampaniach AdWords

Jak wiadomo tworzenie kampanii AdWords niesie ze sobą konieczność dokonania wielu czynności, które zastępczo powodują, iż następują odpowiednie konwersje – czyt. zwrot poniesionych wydatków na daną kampanię, w postaci ma się... więcej »
SurferSEO - analiza narzędzia

SurferSEO - analiza narzędzia

Jak wiadomo tworzenie stron i pozycjonowanie jest ze sobą praktycznie nierozłączne, a wszystko za sprawą tego, że w XXI wieku jak ktoś nie promuje swojej witryny w sieci Internet, ma naprawdę nikłe szanse na to, że dotrze to klien... więcej »
SWL co i jak w praktyce

SWL co i jak w praktyce

Jak wiadomo każdego dnia w wyszukiwarce internetowej mnóstwo osób stara się wyprzedzić konkurencję w gonitwie o lepsze miejsce na podium. Trudne to zadanie, ponieważ jak wiadomo miejsca na pierwszej zakładce w wynikach naturalnych... więcej »
Jaki jest wpływ bloga na pozycjonowanie?

Jaki jest wpływ bloga na pozycjonowanie?

Wiele już na naszym blogu napisano na temat tego jak się pisze artykuły i jaki ma wpływ content marketing na działania zwane SEM, czy jednak ktoś analizował kwestię zagadnienia związanego z wpływem samego bloga na pozycjonowanie? ... więcej »
9 sposobów na ulepszenie swojego SEO video

9 sposobów na ulepszenie swojego SEO video

Jak wiadomo każdego dnia wielu speców od pozycjonowania stron i optymalizacji stara się jakoś doprowadzić kolejne projekty do ładu. Tak się składa, że w dobie coraz to bardziej rozwijającej się technologii urządzeń mobilnych Googl... więcej »
Co to jest optymalizacja konwersji?

Co to jest optymalizacja konwersji?

Jak wiadomo jedną z lepszych metod na to aby osiągnąć obecne konwersje z posiadanych wejść na stronę jest niewątpliwie ponowna optymalizacja kampanii i tego jakimi się operuje frazami, słowami i tekstami na samej stronie. Zajęcie ... więcej »
Jakie czynności podjąć podczas SEO każdego dnia?

Jakie czynności podjąć podczas SEO każdego dnia?

Jak wiadomo każdego dnia wielu speców od tworzenia stron i pozycjonowania musi dokonać nieco czynności aby mieć ogólny wgląd w to jaki projekt jest w jakiej pozycji. Nie da się ukryć, iż każdy ma inną metodykę działania zatem to c... więcej »
Jakie działania warto podjąć aby zyskać większą oglądalność na YouTube

Jakie działania warto podjąć aby zyskać większą oglądalność na YouTube

Jak wiadomo jednym z lepszych kanałów dystrybucji treści w sieci jest niewątpliwie YouTube. Sporo osób już się o tym przekonało, a szczególnie Ci co prowadzą komercyjnie kanały dla osób trzecich świadcząc im takie usługi. To właśn... więcej »
Pozycjonowanie via video content

Pozycjonowanie via video content

Jak wiadomo Ci, którzy zajmują się tworzeniem stron co jakiś czas dokonują szeregu zmian na swojej stronie zwanych optymalizacją aby wszystko co się znajduje na stronie było zgodne z wytycznymi dla webmasterów oraz tym co nakazuje... więcej »
SEO i webdesign - wspólne cele

SEO i webdesign - wspólne cele

Jak wiadomo każdego dnia przybywa stron w indeksie wyszukiwarki internetowej, dlatego konkurencja jest coraz większa i niestety jeśli chodzi o kwestie SEO i osiągania wysokich pozycji coraz więcej osób ma z tym większy problem. Ni... więcej »
O czym pamiętać w kwestii SEO zmieniając stronę na nową?

O czym pamiętać w kwestii SEO zmieniając stronę na nową?

Jak wiadomo odświeżanie stron internetowych od strony wizualnej i nie tylko nie jest rzeczą niecodzienną, dlatego też sporo osób decyduje się na tego typu manewry co jakiś czas. Jednakże jak się okazuje, od strony technicznej taki... więcej »
Coraz więcej Polaków używa adblockerów

Coraz więcej Polaków używa adblockerów

Jak wiadomo reklama jest dźwignią handlu niemniej jednak same reklamy wyświetlające się na ekranach użytkowników komputerów nie są mile widziane, dlatego coraz to nowe aplikacje blokujące tego typu oprogramowanie cieszą się coraz ... więcej »
Narzędzia do lepszej analizy danych stron 2019

Narzędzia do lepszej analizy danych stron 2019

Jak wiadomo Internet jest ogromną przestrzenią, w której wiele osób każdego dnia podejmuje różne czynności związane ze sprawami zawodowymi i nie tylko. Nie da się ukryć, iż analityka jeśli chodzi o zagadnienia związane z prowadzen... więcej »
Zlecanie linkowania innym osobom - plusy i minusy

Zlecanie linkowania innym osobom - plusy i minusy

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO są ze sobą nierozłącznie związane, a co za tym idzie trzeba włożyć nieco pracy aby jedno i drugie poszło dobrze. Ci, którzy samodzielnie się edukują, mają mocne podstawy do tego aby sądzić, że ... więcej »
7 najczęściej zadawanych pytań w kwestii Google ADS

7 najczęściej zadawanych pytań w kwestii Google ADS

Jak wiadomo to co się tyczy kwestii promowania stron przez Google Ads pisano już pewnie wiele, (chociaż może nie pod tą nazwą jak wiadomo, bo jak wiadomo stosunkowo do niedawna nazwą było Google Adwords), natomiast trzeba sobie po... więcej »
4 efektywne sposoby tworzenia stron www

4 efektywne sposoby tworzenia stron www

Jak wiadomo to co się tyczy kwestii tworzenia stron internetowych już nie raz było wielokrotnie poruszane na naszym blogu, ale jak to w życiu bywa warto jest sobie odświeżać wiedzę i starać się mimo różnych przeszkód unowocześniać... więcej »
SEO w 2019, jakie trendy?

SEO w 2019, jakie trendy?

Jak wiadomo to co się dzieje w wyszukiwarce internetowej od strony algorytmu ciągle narzuca niejako konieczność doskonalenia tego co się aktualnie robi w kwestii SEO i bardziej szeroko pojętego SEM. Nie da się ukryć, że w dzisiejs... więcej »
6 narzędzi do sprawnej organizacji pracy SEO/SEM

6 narzędzi do sprawnej organizacji pracy SEO/SEM

Jak wiadomo podczas prac SEO i SEM sporo kwestii wymaga bardzo solidnego i profesjonalnego wielopoziomowego rzekłoby się analizowania, każdy detal ma tutaj znaczenie stąd też prace związane z SEO i szerzej pojętym SEM są dokonywan... więcej »
 SEO błędy jakie warto unikać podczas prac nad www

SEO błędy jakie warto unikać podczas prac nad www

Jak wiadomo podczas prac nad tworzonymi projektami webowy zawsze istnieje ryzyko popełniania różnego rodzaju błędów związanych z zaprojektowanym szkieletem w budowie witryny albo nie odpowiednio dobraną grafiką, tudzież źle pokier... więcej »
 10 wskazówek jak tworzyć UX i UI friendly strony

10 wskazówek jak tworzyć UX i UI friendly strony

Jak wiadomo Ci, którzy zajmują się tworzeniem stron internetowych muszą nadążać za zmieniającymi się trendami. Nie jest to prostą sprawą zważywszy na fakt tego, że największe wyzwanie rzuca zawsze w ich strona nieprzewidywalna wys... więcej »
Checklista rozwiązań SEO pod kątem YouTube w 2019 r.

Checklista rozwiązań SEO pod kątem YouTube w 2019 r.

Checklista czyli innymi słowy lista kontrolna najlepszych rozwiązań jakie można sobie zaserwować jeśli chodzi o prace nad SEO są dobrą formą podsumowania dla każdego kto chciałby z sukcesem prowadzić takie działania na szeroką ska... więcej »
Web Light w Search Console

Web Light w Search Console

Wiele osób, które korzystają z narzędzi Google i śledzi sprawę na bieżąco na pewno zdaje sobie sprawę z tego, że ciągle zmienia się coś na nowe, teraz doszła kolejna sprawa → w nowej odsłonie Google Search Console pojawiła s... więcej »
8 narzędzi, które pomogą Ci stworzyć lepszą treść na stronę

8 narzędzi, które pomogą Ci stworzyć lepszą treść na stronę

Jeśli tworzenie treści na stronie jest jedną z czynności, które wykonujesz w swojej pracy, zapewne masz takie dni, w których to brak Ci „weny twórczej” i masz swojego rodzaju opór w tym aby napisać coś mądrego i wartoś... więcej »
Jak pozycjonować strony oparte na Wordpress

Jak pozycjonować strony oparte na Wordpress

Jak wiadomo tworzenie stron to podstawowa czynność, która każdego dnia zajmuje mnóstwo czasu tym, którzy zajmują się tym zawodowo. Są osoby, które tworzą witryny na swoim unikalnym oprogramowaniu CMS, ale są też tacy, którzy opier... więcej »
10 programów do zarządzania projektami i pracownikami w firmie

10 programów do zarządzania projektami i pracownikami w firmie

Jak wiadomo każda funkcjonująca firma potrzebuje dobrej organizacji, bez tego nie będzie dobrze funkcjonować i na pewno nie osiągnie sukcesu. Sporo osób się już o tym przekonało, a Ci którzy się nieustannie doszkalają mają świadom... więcej »
Budowanie dobrej strony www

Budowanie dobrej strony www

Tworzenie witryn internetowych jest zajęciem bardzo interesującym i zapewne wiele osób, które zajmują się tym zawodowo robi to z pasją i prawdziwą radością. Wiele jednak osób, które starają się stworzyć swoje strony samodzielnie a... więcej »
Jak pozycjonować produkty w sklepie z produktami dziecięcymi?

Jak pozycjonować produkty w sklepie z produktami dziecięcymi?

Jak wiadomo prowadzenie sklepu z artykułami dziecięcymi wymaga od ich prowadzących nie tylko zaangażowania sercem w prowadzone przedsięwzięcie, ale również ogarnięcie mnóstwa spraw związanych ze strategią sprzedaży wysyłkowej i sa... więcej »
Co nowego w kwestii AdWords?

Co nowego w kwestii AdWords?

Jak wiadomo znane polskie przysłowie mówi „reklama dźwignią handlu” zatem jeśli ktoś działa na falach internetu niewątpliwie również powinien mieć to na względzie i zainteresować się różnego rodzaju formami promocji, w... więcej »
Zmiany w RODO, a działania marketingowe

Zmiany w RODO, a działania marketingowe

Każde zmiany w prawie niosą ze sobą konieczność dostosowania się do nich. Niejednokrotnie wszelkie zmiany są aktualizowane na bieżąco w ramach elektronicznych systemów aktualizacji treści na stronach rządowych oraz na nośnikach da... więcej »
Wdrożenie SSL i sprawdzenie SEO poprawności

Wdrożenie SSL i sprawdzenie SEO poprawności

Internet daje ogromne możliwości, zarówno dla tych którzy chcą etycznie budować społeczność międzynarodową Internetu, jak i dla tych którzy niestety nadużywają naszego zaufania i żerują na ludzkiej naiwności. Właśnie dlatego, że j... więcej »
Czy Twoja strona potrzebuje w ogóle usługi SEO?

Czy Twoja strona potrzebuje w ogóle usługi SEO?

Jak wiadomo SEO pozycjonowanie to zajęcie nie tylko czasochłonne, ale i mocno kapitałoochłonne. Jedynie co można powiedzieć to uświadomienie sobie, że praktycznie bez tego nie możesz liczyć na jakiś większy ruch w sieci (no chyba,... więcej »
Jak optymalizować grafiki?

Jak optymalizować grafiki?

Zapewne wielu z Was zdaje sobie sprawę z tego jak ogromną rolę odgrywa optymalizacja treści strony. SEO stało się niemalże podstawą działań marketingowych jeśli chodzi o promocją witryn w wyszukiwarce internetowej. To co kiedyś od... więcej »
Interaktywny content

Interaktywny content

Zawartość strony internetowej to jeden z kluczowych czynników mających wpływ na to jak Google ocenia stronę, a co za tym idzie od niego zależy to czy strona będzie wysoko w wynikach czy też nie. Nie da się ukryć, że tworzenie treś... więcej »
5 elementów ważnych podczas tworzenia stron

5 elementów ważnych podczas tworzenia stron

Tworzenie stron internetowych jest zajęciem bardzo czasochłonnym i wymagającym w dzisiejszych czasach nie tylko posiadania wiedzy technicznej, ale również i podstaw wiedzy marketingowej, która przydaje się w szczególności na etapi... więcej »
Operatory i komendy wyszukiwania w Google

Operatory i komendy wyszukiwania w Google

Zapewne wielu z Was prowadząc serwisy internetowe co dnia zadaje sobie pytanie, jakby tu jeszcze wpłynąć na pozytywny wizerunek strony klienta w wyszukiwarce i jak uzyskać odpowiedni zwrot z poniesionych wydatków na promocję w pos... więcej »
Fragmenty rozszerzone, które warto użyć na swojej stronie

Fragmenty rozszerzone, które warto użyć na swojej stronie

Zapewne wielu z Was prowadząc serwisy internetowe co dnia zadaje sobie pytanie, jakby tu jeszcze wpłynąć na pozytywny wizerunek strony klienta w wyszukiwarce i jak uzyskać odpowiedni zwrot z poniesionych wydatków na promocję w pos... więcej »
Wskaźniki wydajnościowe ważne dla Google

Wskaźniki wydajnościowe ważne dla Google

Jak wiadomo pozycjonowanie w dobie pędzącej technologii kładącej nacisk na szybki rozwój rozwiązań mobilnych niewątpliwie stawiać zaczyna na coraz większą rolę dostosowania witryn pod te właśnie wymagania. Nie da się ukryć, iż wie... więcej »
Dlaczego badanie użyteczności stron ma znaczenie?

Dlaczego badanie użyteczności stron ma znaczenie?

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych ma ogromne znaczenie we współczesnych technologiach związanych z tworzeniem wizerunku marki, równie – jak się okazuje – ogromne znaczenie posiada badanie użyteczności tychże st... więcej »
Jak poradzić sobie z filtrem strony ?

Jak poradzić sobie z filtrem strony ?

Jak wiadomo pozycjonowanie stron i optymalizacja, to dwa zajęcia, które mogą znacząco wpłynąć na pozycję strony w wyszukiwarce, niemniej jednak działania, które są przedsiębrane w celu podniesienia pozycji strony często gęsto mogą... więcej »
Heat maps, czyli mapy ciepła kliknięć?

Heat maps, czyli mapy ciepła kliknięć?

Jak wiadomo strona internetowa powinna być dopracowana do tego stopnia, aby spełniała wszystkie kryteria związane z powszechnie przyjętymi kanonami użyteczności oraz jej kod powinien odpowiadać wytycznym Google dla webmasterów. Do... więcej »
Porzucone koszyki w sklepach - jak sobie z nimi radzić?

Porzucone koszyki w sklepach - jak sobie z nimi radzić?

Jak wiadomo porzucanie koszyków w e-sklepach to problem nie jednego internetowego biznesmena, który zamiast liczyć pieniądze z zysków sprawdza co jakiś czas – stan koszyków z zakupami, których nikt nie zamówił. Trzeba przyzn... więcej »
Tworzenie zaplecza - profesjonalna strona zapleczowa - jak ją zrobić?

Tworzenie zaplecza - profesjonalna strona zapleczowa - jak ją zrobić?

Każdego dnia miliony osób przegląda strony internetowe, wśród nich jak wiadomo zapewne najczęściej odwiedzane są te, które znajdują się najwyżej na liście pozycjonowanych. Co z tego wynika, nie trudno się domyśleć – trzeba p... więcej »
Zasady i narzędzia do tworzenia infografik

Zasady i narzędzia do tworzenia infografik

W dobie internetu i ogólnie przyjętego przesytu informacji, dobrze dobrana i trafna informacja trafiająca w sedno i pokazująca całe zagadnienie, można by rzec jest „na wagę złota”. Nie ma zatem nic dziwnego, że coraz w... więcej »
Jak przyspieszyć ładowanie się stron opartych na WordPress

Jak przyspieszyć ładowanie się stron opartych na WordPress

Jak wiadomo prędkość ładowania się stron to jeden z kluczowych czynników branych pod uwagę podczas rankingu oceniającego pozycję w wyszukiwarce, podobnież również jak skrupulatnie sprawdzany jest ten czynnik przez roboty Google, p... więcej »
Wykorzystanie Photoshop w SEO

Wykorzystanie Photoshop w SEO

Jak wiadomo Photoshop to jeden z najbardziej znanych programów graficznych do tworzenia i modyfikowania grafiki rastrowej. Jak się okazuje również i ten program może być bardzo przydatny w pracy osób z branży SEO, oczywiście nie d... więcej »
Link Building dla strony

Link Building dla strony

Jak wiadomo dla każdego właściciela strony bardzo ważną kwestią jest budowanie pozycji strony i jej wysokość w wynikach naturalnych, jak i też sponsorowanych. więcej »
Czy skuteczny tekst SEO musi być długi?

Czy skuteczny tekst SEO musi być długi?

Temat może wydawać się być błahy jednak jak się okazuje wcale tak nie jest zważywszy na fakt tego, że każdy copywriter, którzy pisze artykuły tematyczne jest w rzeczy samej osobą naprawdę potrzebną na rynku, niewątpliwie każda wię... więcej »
HTTP a HTTPS - różnice między nimi

HTTP a HTTPS - różnice między nimi

Każdego dnia setki milionów osób na świecie wchodzi na Internet, aby sprawdzać jakieś informacje, przeglądać pocztę e-mail i korzystać z komunikatorów webowych. Wiele osób bez zastanowienia wpisuje adres pożądanej strony poczynają... więcej »
UX i UI - sztuka użytecznego projektowania

UX i UI - sztuka użytecznego projektowania

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych to bardzo twórcze i wspaniałe zajęcie dla tych, którzy z pasją lubią kreować wirtualną rzeczywistość. więcej »
Jak powinna wyglądać dobra strona 404?

Jak powinna wyglądać dobra strona 404?

W życiu bywa tak, że nie zawsze otrzymuje się zawsze to co by się chciało, podobnież jest i z dawną informacji w Internecie, które czasami na naszą złość zamiast ukazać się naszym oczom w upragnionej wersji okazują się być... str... więcej »
Elementy stron, które warto mieć u siebie

Elementy stron, które warto mieć u siebie

Jak wiadomo w gąszczu milionów albo miliardów stron internetowych krążących w sieci mnóstwo cech jest dość sztampowych, które nie przykuwają uwagi czytelników, którzy najzwyczajniej w świecie nie przywiązują do tego uwagi, są też ... więcej »
Jak opisywać produkty w sklepach internetowych, aby były skuteczne?

Jak opisywać produkty w sklepach internetowych, aby były skuteczne?

Jak wiadomo każda osoba chciałaby mając sklep internetowy czerpać z niego najwięcej korzyści jak tylko się da. Teoretycznie nic prostszego, trzeba opracować dobrą strategię marketingową, czyli mieć dobry produkt, dobrze się rozrek... więcej »
Ochrona danych osobowych w 2018 r.

Ochrona danych osobowych w 2018 r.

Jak wiadomo w dobie Internetu coraz więcej informacji krąży w sieci, a co najważniejsze i tych bardzo drażliwych, które stanowią zgodnie z literą prawa – dane osobowe. I właśnie o tych danych w dniu 27 kwietnia tego roku Par... więcej »
Po co mi hreflang?

Po co mi hreflang?

Jak wiadomo wraz z rozwojem Internetu pojawiły się też coraz to nowe możliwości związane z jego możliwości, które w nim drzemią, można by tak pokrótce napisać. A co w praktyce oznacza to dla osób, które zajmują się tworzeniem str... więcej »
Jaką wybrać domenę internetową?

Jaką wybrać domenę internetową?

Jak wiadomo domena internetowa to adres strony, pod którym dajesz się niejako poznać każdemu kto na nią trafi, niezależnie od tego o czym traktuje tematyka strony i czy jest to strona osoby prywatnej, czy też przedsiębiorcy niewąt... więcej »
Optymalizacja grafik pod SEO – powtórka przed wielkim update algorytmu pod kątem FIRST-INDEX

Optymalizacja grafik pod SEO – powtórka przed wielkim update algorytmu pod kątem FIRST-INDEX

Jak wiadomo temat był już przez nas poruszany, ale w trakcie zbliżania się do wielkiego (zapowiadanego przez giganta z Kalifornii) update'u algorytmu pod kątem rozwiązań first-index, waryto jest znów przypomnieć kwestię jakości pu... więcej »
Jak pozycjonować strony OnePage?

Jak pozycjonować strony OnePage?

To jak się pozycjonuje każdy pojmuje, raz lepiej, raz gorzej. A jak ma się praktyka z pozycjonowaniem stron OnePage? Nie wiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że tego typu stronki potrafią mieć naprawdę spory potencjał oddziaływan... więcej »
Na co zwrócić uwagę podczas budowania strony wielojęzykowej?

Na co zwrócić uwagę podczas budowania strony wielojęzykowej?

Budowa stron internetowych to swojego rodzaju rękodzielnictwo wykonywane przez pasjonatów, którzy tworząc jakiś projekt graficzny, wstawiając go w kod programistyczny nadają życia czemuś, co pierwotnie było tylko wizją autora. więcej »
AMP  - czyli przyspieszanie stron www one more time

AMP - czyli przyspieszanie stron www one more time

Czym jest prędkość wczytywania stron i jak ważną rolę odgrywa w dobie kiedy to zaczynają dominować urządzenia przenośnie, a prawie 50% osób codziennie korzysta z tego typu urządzeń aby czytać wiadomości, komunikować się ze znajom... więcej »
Długość wpisów i słów, a ich wpływ na pozycje w wyszukiwarce

Długość wpisów i słów, a ich wpływ na pozycje w wyszukiwarce

Jak wiadomo każdy z prowadzących serwisy informacyjne i blogi tematyczne co jakiś czas publikuje na nich swoje wpisy. Również Ci, którzy prowadzą swoje strony firmowe i proste strony informacyjne mają też co jakiś czas chęć dodać... więcej »
Kreator stron www dla firm od Google

Kreator stron www dla firm od Google

Od niedawna Google pozwala również swoim klientom na proste tworzenie stron internetowych poprzez nieskomplikowany kreator stworzony specjalnie dla użytkowników Map Google. więcej »
Jak blogować w sposób bardziej interesujący?

Jak blogować w sposób bardziej interesujący?

Niewątpliwie każdy kto prowadzi bloga ma coś interesującego do przekazania innym. No, wiadomo ocena czysto subiektywna, bo jednemu coś się wyda interesujące, innemu wręcz przeciwnie, nie da się jednak ukryć, że wątpliwości nie moż... więcej »
Tworzenie dobrego tekstu reklamowego

Tworzenie dobrego tekstu reklamowego

Jak pokazują dane statystyczne IAB.org.pl, rynek reklamy jest coraz bardziej skierowany ku temu aby zdecydowanie coraz więcej reklamować w Internecie. Nie ma się co temu dziwić, coraz więcej młodych ludzi deklaruje się, że zamias... więcej »
Ataki hakerskie na strony

Ataki hakerskie na strony

Temat dość rzadko poruszany w sieci, a jednak jak się okazuje jest dość ważnym, ponieważ jak się okazuje mimo różnego rodzaju zabezpieczeń, tego typu ataki zdarzają się dość często i w cywilizacji współczesnej, która charakteryzuj... więcej »
E-commerce – pozycjonowanie sklepów internetowych

E-commerce – pozycjonowanie sklepów internetowych

Tak się składa, że w XXI wieku mnóstwo rzeczy sprzedaje się już przez internet, przodującymi serwisami w sprzedaży na rynku są Allegro, E-bay oraz inne mniejsze krajowe serwisy aukcyjne, ale jak wiadomo są jeszcze osoby, które pro... więcej »
Nowe trendy w projektowaniu stron www

Nowe trendy w projektowaniu stron www

​Podobnie jak w innych dziedzinach, tak też w branży projektowania stron wiele rzeczy zmienia się bardzo dynamicznie. Jest oczywistym, że strona internetowa jest wizytówką naszej firmy, a więc chcielibyśmy, aby podążała za t... więcej »
Najważniejsze elementy optymalizacji stron www

Najważniejsze elementy optymalizacji stron www

Tak się składa, że podczas optymalizacji stron internetowych wiele osób pomija najistotniejsze fragmenty wdrażania rozwiązań SEO, stąd też użytkownik, który powinien bardziej zaangażować się w działanie na stronie po prostu z niej... więcej »
Słowa kluczowe – ile należy wybrać, aby pozycjonować stronę?

Słowa kluczowe – ile należy wybrać, aby pozycjonować stronę?

Pierwszym etapem pozycjonowania strony internetowej jest dobór słów kluczowych. Wybierając je, należy zwracać uwagę przede wszystkim na branżę, w której działamy, a także sprawdzić, jakie zapytania wpisują użytkownicy w wyszukiwar... więcej »
Optymalizacja strony internetowej pod urządzenia mobline

Optymalizacja strony internetowej pod urządzenia mobline

Praktycznie większość użytkowników Internetu przegląda strony internetowe na smartfonach. Dlatego też, warto tak budowa witryny, aby były one zoptymalizowane pod kątem smartfonów. Warto zapoznać się z poradami, które dotyczą tego ... więcej »
Przerwa w działaniu witryny – co zrobić, aby nie stracić pozycji w Google?

Przerwa w działaniu witryny – co zrobić, aby nie stracić pozycji w Google?

Przebudowa witryny, wprowadzanie poprawek, zmiany w asortymencie sklepu – powodów przerwy w działaniu strony internetowej może być wiele. więcej »
Buzz marketing formą promocji sklepu internetowego

Buzz marketing formą promocji sklepu internetowego

Marketing działa na różnych płaszczyznach. Wykorzystując go w umiejętny sposób można będzie zyskać bardzo dużo. Przede wszystkim nowych klientów. Warto wprowadzić w życie buzz marketing, który przyczyni się do zwiększenia popularn... więcej »
Viral marketing jako forma promocji sklepu internetowego

Viral marketing jako forma promocji sklepu internetowego

Marketing pełni ważną rolę w każdej firmie niezależnie od jej wielkości czy branży, w jakiej działa. Dobrze przemyślany i zorganizowany zachęca klientów do robienia zakupów i korzystania z usług serwisu. Rozwiązaniem problemu, jak... więcej »
Landing pages i technologia AMP dla reklam

Landing pages i technologia AMP dla reklam

Jak wskazują badania Google, aktualnie średni czas ładowania stron mobilnych wynosi około 19 sekund. Można by sobie zadać pytanie, czy to dużo? Odpowiedź brzmi banalnie prosto jak się okazuje – TAK! A dlaczego? Dlatego ponie... więcej »
Blog firmowy – dlaczego warto go prowadzić?

Blog firmowy – dlaczego warto go prowadzić?

Blogi, czyli internetowe pamiętniki, powstały w latach 90. ubiegłego wieku i na początku kojarzone były wyłącznie z amatorami. Ich teksty miały zwykle charakter osobisty, a samo prowadzenie bloga traktowane było hobbystycznie. Dop... więcej »
Nowe standardy mobilności stron wg Google, czy Twoja strona już je spełnia?

Nowe standardy mobilności stron wg Google, czy Twoja strona już je spełnia?

Cóż... XXI wiek zobowiązuje, mnóstwo urządzeń przenośnych i internet bezprzewodowy, z którego korzysta coraz więcej osób. Nikt już nie dźwiga ze sobą przenośnych laptopów jak może mieć w kieszeni wygodny tablet, smartfon albo inną... więcej »
10 błędów na stronach sklepów internetowych, które odstraszają klientów

10 błędów na stronach sklepów internetowych, które odstraszają klientów

Polski rynek e-commerce systematycznie się powiększa i specjaliści prognozują, że liczba sklepów internetowych w kolejnych latach nadal będzie rosła. Większa konkurencja oznacza dla pojedynczych sklepów konieczność walki o klienta... więcej »
Dlaczego powinieneś mieć responsywną stronę internetową?

Dlaczego powinieneś mieć responsywną stronę internetową?

Responsywna strona internetowa (ang. Responsie Web Desing) jest to rodzaj strony www, która przystosowana jest zarówno do „zwykłych” komputerów, jak i do urządzeń mobilnych, czyli na przykład smartfonów i tabletów. Kon... więcej »
Czy opłaca się prowadzić sklep internetowy?

Czy opłaca się prowadzić sklep internetowy?

Często rozpoczynając przygodę z własną firmą ludzie decydują się na pójście w kierunku e-biznesu. więcej »
Poradnik dla Sprzedawcy - jak pisać regulamin sklepu internetowego

Poradnik dla Sprzedawcy - jak pisać regulamin sklepu internetowego

Obowiązki informacyjne na stronie sklepu internetowego w związku z nową dyrektywą 2011/83/UE, która została wprowadzona 13 czerwca 2014 r. do większości systemów prawnych Państw Członkowskich, a w Polsce zaczyna obowiązywać od 25 ... więcej »
Jakie wybrać oprogramowanie sklepu internetowego?

Jakie wybrać oprogramowanie sklepu internetowego?

We współczesnym świecie, sprzedaż przez Internet, zdominowała rynek, dzisiaj praktycznie każdy większy sklep ma swój odpowiednik online. Dlatego też, wraz z rozwojem e-sprzedaży, pojawiła się bogata oferta różnego rodzaju oprogram... więcej »
Bezpłatny audyt regulaminu i strony sklepu internetowego pod kątem przepisów

Bezpłatny audyt regulaminu i strony sklepu internetowego pod kątem przepisów

BEPŁATNY AUDYT REGULAMINU I STRONY SKLEPU POD KĄTEM NOWYCH PRZEPISÓW Prowadzisz sklep internetowy? Na pewno wiesz, że nowa ustawa o prawach konsumenta, weszła w życie 25. grudnia 2014 roku. więcej »
Dlaczego autorski system CMS jest lepszy od open source’owego?

Dlaczego autorski system CMS jest lepszy od open source’owego?

System zarządzania treścią CMS (Content Management System) pozwala na samodzielne aktualizowanie zawartości swojej strony internetowej bez konieczności zwracania się o pomoc do specjalistów. Chcąc korzystać z CMS, można zdecydować... więcej »
Nowa

Nowa


Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

Pozycjonowanie stron internetowych - najlepsze agencje w Poznaniu

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor