Porady dla webmasterów

Dlaczego badanie użyteczności stron ma znaczenie?

Dlaczego badanie użyteczności stron ma znaczenie?

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych ma ogromne znaczenie we współczesnych technologiach związanych z tworzeniem wizerunku marki, równie – jak się okazuje – ogromne znaczenie posiada badanie użyteczności tychże st... więcej »
Jak poradzić sobie z filtrem strony ?

Jak poradzić sobie z filtrem strony ?

Jak wiadomo pozycjonowanie stron i optymalizacja, to dwa zajęcia, które mogą znacząco wpłynąć na pozycję strony w wyszukiwarce, niemniej jednak działania, które są przedsiębrane w celu podniesienia pozycji strony często gęsto mogą... więcej »
Heat maps, czyli mapy ciepła kliknięć?

Heat maps, czyli mapy ciepła kliknięć?

Jak wiadomo strona internetowa powinna być dopracowana do tego stopnia, aby spełniała wszystkie kryteria związane z powszechnie przyjętymi kanonami użyteczności oraz jej kod powinien odpowiadać wytycznym Google dla webmasterów. Do... więcej »
Porzucone koszyki w sklepach - jak sobie z nimi radzić?

Porzucone koszyki w sklepach - jak sobie z nimi radzić?

Jak wiadomo porzucanie koszyków w e-sklepach to problem nie jednego internetowego biznesmena, który zamiast liczyć pieniądze z zysków sprawdza co jakiś czas – stan koszyków z zakupami, których nikt nie zamówił. Trzeba przyzn... więcej »
Profesjonalna strona zapleczowa - jak ją zrobić?

Profesjonalna strona zapleczowa - jak ją zrobić?

Każdego dnia miliony osób przegląda strony internetowe, wśród nich jak wiadomo zapewne najczęściej odwiedzane są te, które znajdują się najwyżej na liście pozycjonowanych. Co z tego wynika, nie trudno się domyśleć – trzeba p... więcej »
Zasady i narzędzia do tworzenia infografik

Zasady i narzędzia do tworzenia infografik

W dobie internetu i ogólnie przyjętego przesytu informacji, dobrze dobrana i trafna informacja trafiająca w sedno i pokazująca całe zagadnienie, można by rzec jest „na wagę złota”. Nie ma zatem nic dziwnego, że coraz w... więcej »
Jak przyspieszyć ładowanie się stron opartych na WordPress

Jak przyspieszyć ładowanie się stron opartych na WordPress

Jak wiadomo prędkość ładowania się stron to jeden z kluczowych czynników branych pod uwagę podczas rankingu oceniającego pozycję w wyszukiwarce, podobnież również jak skrupulatnie sprawdzany jest ten czynnik przez roboty Google, p... więcej »
Wykorzystanie Photoshop w SEO

Wykorzystanie Photoshop w SEO

Jak wiadomo Photoshop to jeden z najbardziej znanych programów graficznych do tworzenia i modyfikowania grafiki rastrowej. Jak się okazuje również i ten program może być bardzo przydatny w pracy osób z branży SEO, oczywiście nie d... więcej »
Link Building dla strony

Link Building dla strony

Jak wiadomo dla każdego właściciela strony bardzo ważną kwestią jest budowanie pozycji strony i jej wysokość w wynikach naturalnych, jak i też sponsorowanych. więcej »
Czy skuteczny tekst SEO musi być długi?

Czy skuteczny tekst SEO musi być długi?

Temat może wydawać się być błahy jednak jak się okazuje wcale tak nie jest zważywszy na fakt tego, że każdy copywriter, którzy pisze artykuły tematyczne jest w rzeczy samej osobą naprawdę potrzebną na rynku, niewątpliwie każda wię... więcej »
HTTP a HTTPS - różnice między nimi

HTTP a HTTPS - różnice między nimi

Każdego dnia setki milionów osób na świecie wchodzi na Internet, aby sprawdzać jakieś informacje, przeglądać pocztę e-mail i korzystać z komunikatorów webowych. Wiele osób bez zastanowienia wpisuje adres pożądanej strony poczynają... więcej »
UX i UI - sztuka użytecznego projektowania

UX i UI - sztuka użytecznego projektowania

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych to bardzo twórcze i wspaniałe zajęcie dla tych, którzy z pasją lubią kreować wirtualną rzeczywistość. więcej »
Jak powinna wyglądać dobra strona 404?

Jak powinna wyglądać dobra strona 404?

W życiu bywa tak, że nie zawsze otrzymuje się zawsze to co by się chciało, podobnież jest i z dawną informacji w Internecie, które czasami na naszą złość zamiast ukazać się naszym oczom w upragnionej wersji okazują się być... str... więcej »
Elementy stron, które warto mieć u siebie

Elementy stron, które warto mieć u siebie

Jak wiadomo w gąszczu milionów albo miliardów stron internetowych krążących w sieci mnóstwo cech jest dość sztampowych, które nie przykuwają uwagi czytelników, którzy najzwyczajniej w świecie nie przywiązują do tego uwagi, są też ... więcej »
Jak opisywać produkty w sklepach internetowych, aby były skuteczne?

Jak opisywać produkty w sklepach internetowych, aby były skuteczne?

Jak wiadomo każda osoba chciałaby mając sklep internetowy czerpać z niego najwięcej korzyści jak tylko się da. Teoretycznie nic prostszego, trzeba opracować dobrą strategię marketingową, czyli mieć dobry produkt, dobrze się rozrek... więcej »
Ochrona danych osobowych w 2018 r.

Ochrona danych osobowych w 2018 r.

Jak wiadomo w dobie Internetu coraz więcej informacji krąży w sieci, a co najważniejsze i tych bardzo drażliwych, które stanowią zgodnie z literą prawa – dane osobowe. I właśnie o tych danych w dniu 27 kwietnia tego roku Par... więcej »
Po co mi hreflang?

Po co mi hreflang?

Jak wiadomo wraz z rozwojem Internetu pojawiły się też coraz to nowe możliwości związane z jego możliwości, które w nim drzemią, można by tak pokrótce napisać. A co w praktyce oznacza to dla osób, które zajmują się tworzeniem str... więcej »
Jaką wybrać domenę internetową?

Jaką wybrać domenę internetową?

Jak wiadomo domena internetowa to adres strony, pod którym dajesz się niejako poznać każdemu kto na nią trafi, niezależnie od tego o czym traktuje tematyka strony i czy jest to strona osoby prywatnej, czy też przedsiębiorcy niewąt... więcej »
Optymalizacja grafik pod SEO – powtórka przed wielkim update algorytmu pod kątem FIRST-INDEX

Optymalizacja grafik pod SEO – powtórka przed wielkim update algorytmu pod kątem FIRST-INDEX

Jak wiadomo temat był już przez nas poruszany, ale w trakcie zbliżania się do wielkiego (zapowiadanego przez giganta z Kalifornii) update'u algorytmu pod kątem rozwiązań first-index, waryto jest znów przypomnieć kwestię jakości pu... więcej »
Jak pozycjonować strony OnePage?

Jak pozycjonować strony OnePage?

To jak się pozycjonuje każdy pojmuje, raz lepiej, raz gorzej. A jak ma się praktyka z pozycjonowaniem stron OnePage? Nie wiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że tego typu stronki potrafią mieć naprawdę spory potencjał oddziaływan... więcej »
Na co zwrócić uwagę podczas budowania strony wielojęzykowej?

Na co zwrócić uwagę podczas budowania strony wielojęzykowej?

Budowa stron internetowych to swojego rodzaju rękodzielnictwo wykonywane przez pasjonatów, którzy tworząc jakiś projekt graficzny, wstawiając go w kod programistyczny nadają życia czemuś, co pierwotnie było tylko wizją autora. więcej »
AMP  - czyli przyspieszanie stron www one more time

AMP - czyli przyspieszanie stron www one more time

Czym jest prędkość wczytywania stron i jak ważną rolę odgrywa w dobie kiedy to zaczynają dominować urządzenia przenośnie, a prawie 50% osób codziennie korzysta z tego typu urządzeń aby czytać wiadomości, komunikować się ze znajom... więcej »
Długość wpisów i słów, a ich wpływ na pozycje w wyszukiwarce

Długość wpisów i słów, a ich wpływ na pozycje w wyszukiwarce

Jak wiadomo każdy z prowadzących serwisy informacyjne i blogi tematyczne co jakiś czas publikuje na nich swoje wpisy. Również Ci, którzy prowadzą swoje strony firmowe i proste strony informacyjne mają też co jakiś czas chęć dodać... więcej »
Dlaczego błędy 404 są tak ważne i jak je naprawić?

Dlaczego błędy 404 są tak ważne i jak je naprawić?

Błędy trafiają się wszystkim i praktycznie w każdej dziedzinie życia, niewątpliwie jednak warto jest unikać błędów, a jak się już przytrafią to działać w miarę szybko, aby móc je naprawić tudzież zniwelować skutki, które ze sobą n... więcej »
Kreator stron www dla firm od Google

Kreator stron www dla firm od Google

Od niedawna Google pozwala również swoim klientom na proste tworzenie stron internetowych poprzez nieskomplikowany kreator stworzony specjalnie dla użytkowników Map Google. więcej »
Jak blogować w sposób bardziej interesujący?

Jak blogować w sposób bardziej interesujący?

Niewątpliwie każdy kto prowadzi bloga ma coś interesującego do przekazania innym. No, wiadomo ocena czysto subiektywna, bo jednemu coś się wyda interesujące, innemu wręcz przeciwnie, nie da się jednak ukryć, że wątpliwości nie moż... więcej »
Przyspieszenie strony przez DNS prefetch

Przyspieszenie strony przez DNS prefetch

Chyba nie trzeba nikomu mówić jak ważnym czynnikiem w ocenie przy tworzeniurankingu przez Google spełnia kryterium szybkości ładowania się strony. W XXI wieku, w dobie Internetu dostępnego w formie radiowej i szeroko rozpowszechni... więcej »
Tworzenie dobrego tekstu reklamowego

Tworzenie dobrego tekstu reklamowego

Jak pokazują dane statystyczne IAB.org.pl, rynek reklamy jest coraz bardziej skierowany ku temu aby zdecydowanie coraz więcej reklamować w Internecie. Nie ma się co temu dziwić, coraz więcej młodych ludzi deklaruje się, że zamias... więcej »
Ataki hakerskie na strony

Ataki hakerskie na strony

Temat dość rzadko poruszany w sieci, a jednak jak się okazuje jest dość ważnym, ponieważ jak się okazuje mimo różnego rodzaju zabezpieczeń, tego typu ataki zdarzają się dość często i w cywilizacji współczesnej, która charakteryzuj... więcej »
E-commerce – pozycjonowanie sklepów internetowych

E-commerce – pozycjonowanie sklepów internetowych

Tak się składa, że w XXI wieku mnóstwo rzeczy sprzedaje się już przez internet, przodującymi serwisami w sprzedaży na rynku są Allegro, E-bay oraz inne mniejsze krajowe serwisy aukcyjne, ale jak wiadomo są jeszcze osoby, które pro... więcej »
Nowe trendy w projektowaniu stron www

Nowe trendy w projektowaniu stron www

​Podobnie jak w innych dziedzinach, tak też w branży projektowania stron wiele rzeczy zmienia się bardzo dynamicznie. Jest oczywistym, że strona internetowa jest wizytówką naszej firmy, a więc chcielibyśmy, aby podążała za t... więcej »
Najważniejsze elementy optymalizacji stron www

Najważniejsze elementy optymalizacji stron www

Tak się składa, że podczas optymalizacji stron internetowych wiele osób pomija najistotniejsze fragmenty wdrażania rozwiązań SEO, stąd też użytkownik, który powinien bardziej zaangażować się w działanie na stronie po prostu z niej... więcej »
Słowa kluczowe – ile należy wybrać, aby pozycjonować stronę?

Słowa kluczowe – ile należy wybrać, aby pozycjonować stronę?

Pierwszym etapem pozycjonowania strony internetowej jest dobór słów kluczowych. Wybierając je, należy zwracać uwagę przede wszystkim na branżę, w której działamy, a także sprawdzić, jakie zapytania wpisują użytkownicy w wyszukiwar... więcej »
Optymalizacja strony internetowej pod urządzenia mobline

Optymalizacja strony internetowej pod urządzenia mobline

Praktycznie większość użytkowników Internetu przegląda strony internetowe na smartfonach. Dlatego też, warto tak budowa witryny, aby były one zoptymalizowane pod kątem smartfonów. Warto zapoznać się z poradami, które dotyczą tego ... więcej »
Przerwa w działaniu witryny – co zrobić, aby nie stracić pozycji w Google?

Przerwa w działaniu witryny – co zrobić, aby nie stracić pozycji w Google?

Przebudowa witryny, wprowadzanie poprawek, zmiany w asortymencie sklepu – powodów przerwy w działaniu strony internetowej może być wiele. więcej »
Buzz marketing formą promocji sklepu internetowego

Buzz marketing formą promocji sklepu internetowego

Marketing działa na różnych płaszczyznach. Wykorzystując go w umiejętny sposób można będzie zyskać bardzo dużo. Przede wszystkim nowych klientów. Warto wprowadzić w życie buzz marketing, który przyczyni się do zwiększenia popularn... więcej »
Viral marketing jako forma promocji sklepu internetowego

Viral marketing jako forma promocji sklepu internetowego

Marketing pełni ważną rolę w każdej firmie niezależnie od jej wielkości czy branży, w jakiej działa. Dobrze przemyślany i zorganizowany zachęca klientów do robienia zakupów i korzystania z usług serwisu. Rozwiązaniem problemu, jak... więcej »
Landing pages i technologia AMP dla reklam

Landing pages i technologia AMP dla reklam

Jak wskazują badania Google, aktualnie średni czas ładowania stron mobilnych wynosi około 19 sekund. Można by sobie zadać pytanie, czy to dużo? Odpowiedź brzmi banalnie prosto jak się okazuje – TAK! A dlaczego? Dlatego ponie... więcej »
Blog firmowy – dlaczego warto go prowadzić?

Blog firmowy – dlaczego warto go prowadzić?

Blogi, czyli internetowe pamiętniki, powstały w latach 90. ubiegłego wieku i na początku kojarzone były wyłącznie z amatorami. Ich teksty miały zwykle charakter osobisty, a samo prowadzenie bloga traktowane było hobbystycznie. Dop... więcej »
Jakie strony internetowe są dzisiaj modne?

Jakie strony internetowe są dzisiaj modne?

Podobnie jak w wielu innych dziedzinach także w projektowaniu stron internetowych można zauważyć dynamiczną zmianę trendów. Jest ona związana przede wszystkim z rozwojem technologii, ale także z koniecznością dostosowywania witryn... więcej »
Nowe standardy mobilności stron wg Google, czy Twoja strona już je spełnia?

Nowe standardy mobilności stron wg Google, czy Twoja strona już je spełnia?

Cóż... XXI wiek zobowiązuje, mnóstwo urządzeń przenośnych i internet bezprzewodowy, z którego korzysta coraz więcej osób. Nikt już nie dźwiga ze sobą przenośnych laptopów jak może mieć w kieszeni wygodny tablet, smartfon albo inną... więcej »
10 błędów na stronach sklepów internetowych, które odstraszają klientów

10 błędów na stronach sklepów internetowych, które odstraszają klientów

Polski rynek e-commerce systematycznie się powiększa i specjaliści prognozują, że liczba sklepów internetowych w kolejnych latach nadal będzie rosła. Większa konkurencja oznacza dla pojedynczych sklepów konieczność walki o klienta... więcej »
Dlaczego powinieneś mieć responsywną stronę internetową?

Dlaczego powinieneś mieć responsywną stronę internetową?

Responsywna strona internetowa (ang. Responsie Web Desing) jest to rodzaj strony www, która przystosowana jest zarówno do „zwykłych” komputerów, jak i do urządzeń mobilnych, czyli na przykład smartfonów i tabletów. Kon... więcej »
Czy opłaca się prowadzić sklep internetowy?

Czy opłaca się prowadzić sklep internetowy?

Często rozpoczynając przygodę z własną firmą ludzie decydują się na pójście w kierunku e-biznesu. więcej »
Jakie wybrać oprogramowanie sklepu internetowego?

Jakie wybrać oprogramowanie sklepu internetowego?

We współczesnym świecie, sprzedaż przez Internet, zdominowała rynek, dzisiaj praktycznie każdy większy sklep ma swój odpowiednik online. Dlatego też, wraz z rozwojem e-sprzedaży, pojawiła się bogata oferta różnego rodzaju oprogram... więcej »
Poradnik dla Sprzedawcy - jak pisać regulamin sklepu internetowego

Poradnik dla Sprzedawcy - jak pisać regulamin sklepu internetowego

Obowiązki informacyjne na stronie sklepu internetowego w związku z nową dyrektywą 2011/83/UE, która została wprowadzona 13 czerwca 2014 r. do większości systemów prawnych Państw Członkowskich, a w Polsce zaczyna obowiązywać od 25 ... więcej »
Bezpłatny audyt regulaminu i strony sklepu internetowego pod kątem przepisów

Bezpłatny audyt regulaminu i strony sklepu internetowego pod kątem przepisów

BEPŁATNY AUDYT REGULAMINU I STRONY SKLEPU POD KĄTEM NOWYCH PRZEPISÓW Prowadzisz sklep internetowy? Na pewno wiesz, że nowa ustawa o prawach konsumenta, weszła w życie 25. grudnia 2014 roku. więcej »
Dlaczego autorski system CMS jest lepszy od open source’owego?

Dlaczego autorski system CMS jest lepszy od open source’owego?

System zarządzania treścią CMS (Content Management System) pozwala na samodzielne aktualizowanie zawartości swojej strony internetowej bez konieczności zwracania się o pomoc do specjalistów. Chcąc korzystać z CMS, można zdecydować... więcej »
Najczęściej występujące błędy na stronach WWW

Najczęściej występujące błędy na stronach WWW

Strona internetowa może zrobić na człowieku dobre wrażenie albo wręcz przeciwnie, tutaj jest z nią nieco tak jak z pierwszym kontaktem z jakąś osobą, ogromne znaczenie ma pierwsze wrażenie, ponieważ można sobie człowieka zrazić a... więcej »
Strona internetowa na 6+

Strona internetowa na 6+

Jeśli planujesz stworzyć stronę internetową lub zmodyfikować istniejącą witrynę, zastanawiasz się zapewne, jakiej firmie powinieneś zlecić to zadanie i na co należy zwrócić uwagę.Firm zajmujących się tworzeniem stron jest bardzo d... więcej »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor