Jeśli jesteś laikiem i nie wiele wiesz o pozycjonowaniu, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie, postaramy Ci się w nim nieco powiedzieć o podstawowych zasadach, scenariuszach działania, które możesz natrafić podczas działań SEO. Niewątpliwie jeśli chcesz nieco więcej dowiedzieć się na ten temat i nie masz podstaw, ten artykuł jest właśnie dedykowany dla Ciebie.
Postaramy się w nim napisać najszerzej jak się da o wszystkich możliwych zagadnieniach i aspektach marketingu internetowego, dzięki któremu Twoja witryna poszybuje w wyszukiwarce na wyżyny. Zapraszamy do lektury!
Jak wiadomo zanim podejdzie się do kwestii pozycjonowania profesjonalnie, trzeba najpierw wziąć pod uwagę kilkadziesiąt albo raczej powiedzmy sobie szczerze, ponad 200 czynników, które mają wpływ na jakość optymalizacji pod kątem wyszukiwarki (bo tym jest właśnie SEO, co też niektórzy permanentnie mylą z pozycjonowaniem, które jest dopiero praktyką działania mającą na celu PODNIESIENIE wyników strony www w wyszukiwarce). Dlatego też zaleca się co jakiś czas wykonać audyt SEO strony, zanim zacznie się pozycjonować stronę internetową.
Wszystkie czynniki związane z tym jak jest strona punktowana przez roboty Google – i nie tylko, bo jak wiadomo wyszukiwarek jest dużo więcej! - zapisana jest w algorytmie, który jest zmieniany częściej niż raz na parę miesięcy o czym też nie wiele osób zdaje sobie sprawę. Dlaczego tak się dzieje? Dlatego, że zmian należy dokonywać w algorytmie na bieżąco, a te większe zmiany, które często gęsto powodują panikę w świecie pozycjonerów są robione raz na parę miesięcy.
Czynników jest mnóstwo i jak już napisaliśmy są one jako wytyczne zebrane w algorytmie Google jako czynniki oceniające pod względem jakości witryny i jej przydatności dla użytkowników i samej wyszukiwarki. Natomiast nie da się ukryć, że w wytycznych Google dla webmasterów są zebrane wszystkie aspekty techniczne, na które powinien zwrócić uwagę webmaster i programiści podczas tworzenia witryn internetowych.
No dobrze, ale postarajmy się jakoś pogrupować najważniejsze aspekty wpływające na jakość pozycjonowania, zatem są to:
Warto jest na potrzeby tego skromnego opracowania przytoczyć też potencjalne możliwości pozycjonowania, które jak wiadomo może przyjmować różne scenariusze. Tak oto można:
Jak wiadomo pozycjonowanie to działania mające na celu podniesienie wyników w wyszukiwarce na topowe pozycje, tutaj oczywiście wyścig trwa nieustannie i aby jeden znalazł się czołówce inni muszą z niej wypaść. Przedstawione wyżej działania są ścisłym minimum, które może nakierować Cię na to jak należy działać oraz jakimi metodami przeplatać swoje działania marketingowe w Internecie aby odnieść spodziewany sukces.
Niewątpliwie warto jest na bieżąco śledzić różne nowości i maksymalnie przykładać się do merytorycznej poprawności prowadzonych stron www. Zachęcamy również bardzo gorąco do śledzenia naszych wpisów na blogu, dzięki którym również zdobędziecie odpowiednią wiedzą w tym zakresie!
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)