Marketing

Wymiary grafik na Facebook

Wymiary grafik na Facebook

Jak się okazuje zagadnienia wielkości publikowanych treści, które publikuje się w mediach społecznościowych są aktualnie bardzo ważne, nie da się ukryć, że chodzi tutaj nie tyle o precyzję w dokonywaniu optymalizacji zdjęć pod kąt... więcej »
Najczęściej popełniane błędy podczas analizowania ruchu na stronie

Najczęściej popełniane błędy podczas analizowania ruchu na stronie

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych to bardzo ciekawe zajęcie, które potrafi mocno zaangażować nie jednego pasjonata, podobnież jest i z osobami, które przygotowują strony komercyjnie, czas płynie, a one zachwycone tworzonym... więcej »
YouTube Analytics - co warto monitorować?

YouTube Analytics - co warto monitorować?

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych to bardzo twórcze i wspaniałe zajęcie dla tych, którzy z pasją lubią kreować wirtualną rzeczywistość. Tym bardziej i owocniejsze i wspanialsze są realizacje na YouTube, dlatego też warto j... więcej »
HERO na YouTube - co to takiego

HERO na YouTube - co to takiego

Jak wiadomo wraz z rozwojem Internetu pojawiły się też coraz to nowe możliwości związane z jego funkcjonowaniem. Coraz więcej osób zauważa dobrodziejstwa jakie niesie ze sobą możliwość publikacji informacji na sieci w postaci fil... więcej »
Automatyzacja e-mail marketingu

Automatyzacja e-mail marketingu

Jak wiadomo marketing przybiera różne formy i nie ma jednej dobrej recepty na to, aby wszystko zrobić jedną metodą i ciągle na niej poprzestawać. Na tym polega właśnie marketing, że wszystko się z czasem zmienia i tak też jest wła... więcej »
Lista mailingowa – jak ją stworzyć?

Lista mailingowa – jak ją stworzyć?

W XXI wieku, ciężko jest chyba znaleźć osobę, która by nie posiadała swojej skrzynki mailowej. Niewątpliwie tradycyjna poczta została na masową skalę zastąpiona przez tradycyjne korespondowanie, chociaż nie jest to oczywiście regu... więcej »
O czym należy pamiętać dodając filmy do YouTube?

O czym należy pamiętać dodając filmy do YouTube?

Tak się składa, że wiele osób prowadzi własne serwisy informacyjne oraz kanały na YouTube. Nie jest przypadkiem, że właśnie w tym kierunku idzie cała idea działania dzisiejszego Internetu albowiem – co należy stwierdzić z b... więcej »
Open Graph – narzędzie do zwiększania ruchu na stronie

Open Graph – narzędzie do zwiększania ruchu na stronie

Jak wiadomo nie od dziś, najlepiej prezentują się te wpisy, które prócz odpowiedniej merytorycznie poprawnej treści zawierają również mądrze poukładane elementy graficzne wzbogacone w odpowiednie fragmenty infografik i nie tylko.... więcej »
Techniki marketingowe warte zastosowania w promocji witryn www

Techniki marketingowe warte zastosowania w promocji witryn www

Tak się składa, że w XXI wieku, kiedy to mnóstwo osób korzysta z Internetu i w zasadzie przyjęło się mówić: „jak Ciebie nie ma w Internecie to nie istniejesz”, warte podkreślenia jest również jedno z prawideł staropols... więcej »
Co to jest inbound marketing?

Co to jest inbound marketing?

Czym jest marketing to chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, czym otaczające nas tu i ówdzie reklamy tym bardziej, a czym jest inbound marketing? więcej »
Co to jest video marketing?

Co to jest video marketing?

Niewątpliwie w XXI wieku słowo marketing nie jest nikomu obce, także i w każdej dziedzinie życia praktycznie widać jakąś ingerencję w naszą sferę życia, w której daje się odczuć ingerencję speca od marketingu, tak też się składa, ... więcej »
Co to jest Google Tag Manager?

Co to jest Google Tag Manager?

Jak wiadomo narzędzie GTM nie jest najnowsze i ma już dobre naście lat, a konkretnie to jest dostępne na rynku już od 2005 roku. Co nim można zrobić? więcej »
Real time marketing złote zasady

Real time marketing złote zasady

Wszystko rozchodzi się o to, aby być... być na bieżąco. Można by tak pokrótce napisać, bo jakże by inaczej w XXI wieku kiedy to wszystko goni niesamowicie do przodu, w wyścigu szczurów wygrywają najlepsi i Ci, którzy są dobrze poi... więcej »
Tworzenie dobrego tekstu reklamowego

Tworzenie dobrego tekstu reklamowego

Jak pokazują dane statystyczne IAB.org.pl, rynek reklamy jest coraz bardziej skierowany ku temu aby zdecydowanie coraz więcej reklamować w Internecie. Nie ma się co temu dziwić, coraz więcej młodych ludzi deklaruje się, że zamias... więcej »
Jak stworzyć Social Squeeze Page, która wygeneruje dużo ruchu

Jak stworzyć Social Squeeze Page, która wygeneruje dużo ruchu

Zdawać by się mogło, że tworzenie treści ma swoje ograniczenia, bo przecież pisać każdy może, wszak jak kto pisze to już kwestia talentu, no i wiadomo marketingu, którym można sporo coś zareklamować i przekazać. No właśnie i o to... więcej »
Pozycjonowanie filmów w YouTube

Pozycjonowanie filmów w YouTube

Niewątpliwie wiele osób z Was przegląda codziennie jakieś materiały na YouTube, wielu z Was na pewno też prowadzi jakiś swój kanał, tak aby przekazać światu swoją wiedzę, którą chcecie się podzielić z innymi. więcej »
Budowanie społeczności wokół marki

Budowanie społeczności wokół marki

Każdego dnia miliony, jak nie miliardy osób logują się na swoje konta w serwisach społecznościowych, niejednokrotnie kilka razy dziennie aby sprawdzić co też słychać u znajomych, bądź też co też innego inni nam chcą przekazać, pod... więcej »
Reklama dynamiczna – co zmieni się w prowadzeniu kampanii?

Reklama dynamiczna – co zmieni się w prowadzeniu kampanii?

Google postanowiło wprowadzić zmiany w dynamicznych reklamach w wyszukiwarce. Od kwietnia będą dostępne rozszerzenia DSA, które pozwolą na tworzenie dłuższych treści reklamowych. więcej »
Fikcyjne wizytówki w Google Maps. Jak gigant radzi sobie z tym procederem?

Fikcyjne wizytówki w Google Maps. Jak gigant radzi sobie z tym procederem?

Od jakiegoś czasu pojawiła się w sieci przykra praktyka zakładania przez lokalnych przedsiębiorców wizytówek ich firm nakierowanych na miasta, w których w praktyce takich siedzib nie posiadają. więcej »
Buzz marketing formą promocji sklepu internetowego

Buzz marketing formą promocji sklepu internetowego

Marketing działa na różnych płaszczyznach. Wykorzystując go w umiejętny sposób można będzie zyskać bardzo dużo. Przede wszystkim nowych klientów. Warto wprowadzić w życie buzz marketing, który przyczyni się do zwiększenia popularn... więcej »
Viral marketing jako forma promocji sklepu internetowego

Viral marketing jako forma promocji sklepu internetowego

Marketing pełni ważną rolę w każdej firmie niezależnie od jej wielkości czy branży, w jakiej działa. Dobrze przemyślany i zorganizowany zachęca klientów do robienia zakupów i korzystania z usług serwisu. Rozwiązaniem problemu, jak... więcej »
Wpływ mediów społecznościowych na pozycjonowanie.

Wpływ mediów społecznościowych na pozycjonowanie.

Social media, bo taką nazwę w oryginale noszą media społecznosciowe to ostatnimi czasy coraz częściej stosowana forma komunikacji z klientami, stosowana nawet przez największe firmy na całym świecie. I nie ma czemu się dziwić, spo... więcej »
Reklama wideo jako alternatywa dla pozycjonowania stron www?

Reklama wideo jako alternatywa dla pozycjonowania stron www?

Nawet bardzo dobre wyniki naszej strony internetowej w wyszukiwarce jak się okazuje niekoniecznie mogą przynieść spodziewany sukces w postaci odpowiedniej liczby odwiedzin na niej, a co za tym idzie efekt końcowy może być mizerny,... więcej »
Prowadzenie FanPage na Facebooku

Prowadzenie FanPage na Facebooku

Wśród nie tylko młodych ludzi, panuje nieco żartobliwe przekonanie, w myśl którego, jeżeli nie masz konta na Facebooku, to znaczy, że nie istniejesz. Zależność ta, choć może się wydawać zabawna, co raz częściej dotyczy również fir... więcej »
Landing Pages - co to jest i jak działa?

Landing Pages - co to jest i jak działa?

W dobie urządzeń mobilnych, kiedy to mnóstwo osób szuka informacji o interesujących ich treściach np na smartfonach, Google stara się wymuszać dostosowanie witryn do urządzeń mobilnych tak, aby informacje w nich zawarte wczytywane... więcej »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor