Marketing

Jak zdobyć więcej subskrybentów w YouTube?

Jak zdobyć więcej subskrybentów w YouTube?

Jak wiadomo prowadzenie kanałów na YouTube to bardzo dochodowe zajęcie, które nie jednemu przynosi spore zyski, dlatego sprawa dbania o przyrost subskrypcji i zainteresowanie kolejnych odwiedzających tym co ma się do zaoferowania ... więcej »
Banner Adwords - podstawowe dane

Banner Adwords - podstawowe dane

Jak wiadomo powiedzenie mówi: reklama dźwignią handlu, dlatego też i w sieci internet sporym zainteresowaniem cieszą się reklamy w postaci bannerów wyświetlanych w sieci AdWords. W niniejszym opracowaniu postaramy się pokrótce nap... więcej »
Kanony jakościowe copywritingu

Kanony jakościowe copywritingu

Nie da się ukryć, iż sztuka pisania dobrych artykułów tematycznych i ogólnie copywritingu i content writingu nie zawsze każdemu dobrze wychodzi, można by sobie zanucić pod nosemzmieniony tekst piosenki znanego polskiego aktora Stu... więcej »
Wielojęzykowe SEO

Wielojęzykowe SEO

Jak wiadomo pozycjonowanie i ogólnie rzecz biorąc SEO nie odnosi się tylko do stron w jednym języku. Często bywa tak, że trzeba jest zająć się stronami, które posiadają kilka wersji językowych i jednocześnie pozycjonować je pod wy... więcej »
Odpowiednia strategia działań SEM

Odpowiednia strategia działań SEM

Zapewne wielu z Was każdego dnia zadaje sobie pytanie jak tu jeszcze udoskonalić swoje działania związane z promocją witryn w internecie, wielu z Was zapewne posiada już dobre pozycjonowanie, przykłada się również do tego aby dzia... więcej »
Google SEO Guide - kolejna odsłona

Google SEO Guide - kolejna odsłona

Jak wiadomo cały czas aktualizowany jest algorytm Google, dzięki któremu jakość wyszukiwania jest coraz lepszej jakości oraz podawane dane bardziej trafne. Niewątpliwie twórcy witryn powinni być na bieżąco z wytycznymi Google dla ... więcej »
Narzędzia przydatne w pracy copywritera

Narzędzia przydatne w pracy copywritera

Jak wiadomo każdego dnia mnóstwo autorów tekstów uruchamia swoje komputery i dzielnie pisze różnego rodzaju prace autorskie, które prędzej czy później znajdą się opublikowane na różnego rodzaju portalach. Teoretycznie rzecz biorąc... więcej »
Porzucone koszyki w sklepach - jak sobie z nimi radzić?

Porzucone koszyki w sklepach - jak sobie z nimi radzić?

Jak wiadomo porzucanie koszyków w e-sklepach to problem nie jednego internetowego biznesmena, który zamiast liczyć pieniądze z zysków sprawdza co jakiś czas – stan koszyków z zakupami, których nikt nie zamówił. Trzeba przyzn... więcej »
Przydatne social media narzędzia marketingowe

Przydatne social media narzędzia marketingowe

Jak wiadomo każdego dnia mnóstwo informacji przewija się przez różne serwisy informacyjne. Ów multum informacji generuje swojego rodzaju zamieszanie, które powoduje, że tylko dokładna kategoryzacja i filtracja danych na etapie doz... więcej »
Adwords Google - mini przewodnik

Adwords Google - mini przewodnik

Jak większość z Was zapewne już wie, Google to przodująca na rynkach światowych wyszukiwarka internetowa, która pozwala na odnalezienie mnóstwa informacji w sposób szybki i przejrzysty. Jak również wiadomo są też dodatkowe usługi,... więcej »
Jak wycenić pozycjonowanie?

Jak wycenić pozycjonowanie?

Nie da się ukryć, że pozycjonowanie powoli staje się usługą, na którą długofalowo i na większe frazy będzie stać coraz mniej osób, które posiadają skromne nakłady na reklamę w sieci. To co było kiedyś związane z pozycjonowaniem i ... więcej »
Odpowiednie opracowanie strategii SEO

Odpowiednie opracowanie strategii SEO

Nie da się ukryć, że strategia działania w każdej dziedzinie praktycznego i taktycznego działania odgrywa ogromną rolę, nie jest zatem inaczej i z kwestią działań zwanych marketingiem internetowym, którego składową stanowi jako kl... więcej »
5 istotnych czynników wpływających na SEO lokalne

5 istotnych czynników wpływających na SEO lokalne

Każdego dnia mnóstwo osób przeszukuje zasoby Google w celu znalezienia odpowiednich wynikow dla siebie. Wśród gąszcza miliardów zapytań dziennie znajdują się też te, które nie zajmują większej trudności w pozycjonowaniu, z racji i... więcej »
Optymalizacja kampanii PPC w kilku prostych krokach

Optymalizacja kampanii PPC w kilku prostych krokach

Kampanie reklamowe w sieci cieszą się coraz większą konkurencyjnością w stosunku do tradycyjnych reklam wyświetlanych w TV i radio, a to dlatego, że Internet jak wiadomo stał się bardzo popularny i nie da się ukryć, coraz więcej m... więcej »
Jak pisać dobre teksty pod SEO?

Jak pisać dobre teksty pod SEO?

Sporo osób zajmująca się pisaniem tekstów branżowych niekoniecznie odnajduje się w roli jednocześnie copywriterów i na odwrót, bo jak wiadomo nie każdy copywriter – o zgrozo! - jest ekspertem w dziedzinie, w której przyszło ... więcej »
Czy pozycjonowanie to najlepszy sposób na zwiększenie sprzedaży?

Czy pozycjonowanie to najlepszy sposób na zwiększenie sprzedaży?

Nie da się ukryć, że współczesny internet pozwala na przeprowadzenie wielu rodzajów kampanii reklamowych w sieci w sposób tak profesjonalny jak do tej pory wydawać by się mogło dokonywano na łamach gazet, telewizji i radio. Ów med... więcej »
Współpraca z mikroinfluencerami - jak powinna wyglądać

Współpraca z mikroinfluencerami - jak powinna wyglądać

W XXI wieku coraz częściej można się spotkać z tendencjami, które wskazują na to, że telewizja i radio zacznie być za jakiś czas przeżytkiem na rzecz najnowszej formy komunikacji jaką jest oczywiście Internet. Jak się okazuje duża... więcej »
Specjalizacje w copywrite'ingu

Specjalizacje w copywrite'ingu

Każdego dnia miliony osób sięgają po świeże treści w Internecie, jak wiadomo im treści konkretniejsze i dokładniejsze tym lepiej dla autora oraz czytelników, którzy na pewno będą chętniej sięgać po te same źródła. Jak wiadomo równ... więcej »
Messenger dla biznesu na Facebook

Messenger dla biznesu na Facebook

Aktualnie w Polsce Facebook posiada ponad 14 milionów aktywnych użytkowników, z czego mnóstwo z nich korzysta również z czata na stronie. Mając na względzie popularność oraz powszechność tego rozwiązania sama firma dostrzegła też ... więcej »
Wymiary grafik na Facebook

Wymiary grafik na Facebook

Jak się okazuje zagadnienia wielkości publikowanych treści, które publikuje się w mediach społecznościowych są aktualnie bardzo ważne, nie da się ukryć, że chodzi tutaj nie tyle o precyzję w dokonywaniu optymalizacji zdjęć pod kąt... więcej »
Najczęściej popełniane błędy podczas analizowania ruchu na stronie

Najczęściej popełniane błędy podczas analizowania ruchu na stronie

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych to bardzo ciekawe zajęcie, które potrafi mocno zaangażować nie jednego pasjonata, podobnież jest i z osobami, które przygotowują strony komercyjnie, czas płynie, a one zachwycone tworzonym... więcej »
YouTube Analytics - co warto monitorować?

YouTube Analytics - co warto monitorować?

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych to bardzo twórcze i wspaniałe zajęcie dla tych, którzy z pasją lubią kreować wirtualną rzeczywistość. Tym bardziej i owocniejsze i wspanialsze są realizacje na YouTube, dlatego też warto j... więcej »
HERO na YouTube - co to takiego

HERO na YouTube - co to takiego

Jak wiadomo wraz z rozwojem Internetu pojawiły się też coraz to nowe możliwości związane z jego funkcjonowaniem. Coraz więcej osób zauważa dobrodziejstwa jakie niesie ze sobą możliwość publikacji informacji na sieci w postaci fil... więcej »
Automatyzacja e-mail marketingu

Automatyzacja e-mail marketingu

Jak wiadomo marketing przybiera różne formy i nie ma jednej dobrej recepty na to, aby wszystko zrobić jedną metodą i ciągle na niej poprzestawać. Na tym polega właśnie marketing, że wszystko się z czasem zmienia i tak też jest wła... więcej »
Lista mailingowa – jak ją stworzyć?

Lista mailingowa – jak ją stworzyć?

W XXI wieku, ciężko jest chyba znaleźć osobę, która by nie posiadała swojej skrzynki mailowej. Niewątpliwie tradycyjna poczta została na masową skalę zastąpiona przez tradycyjne korespondowanie, chociaż nie jest to oczywiście regu... więcej »
O czym należy pamiętać dodając filmy do YouTube?

O czym należy pamiętać dodając filmy do YouTube?

Tak się składa, że wiele osób prowadzi własne serwisy informacyjne oraz kanały na YouTube. Nie jest przypadkiem, że właśnie w tym kierunku idzie cała idea działania dzisiejszego Internetu albowiem – co należy stwierdzić z b... więcej »
Open Graph – narzędzie do zwiększania ruchu na stronie

Open Graph – narzędzie do zwiększania ruchu na stronie

Jak wiadomo nie od dziś, najlepiej prezentują się te wpisy, które prócz odpowiedniej merytorycznie poprawnej treści zawierają również mądrze poukładane elementy graficzne wzbogacone w odpowiednie fragmenty infografik i nie tylko.... więcej »
Techniki marketingowe warte zastosowania w promocji witryn www

Techniki marketingowe warte zastosowania w promocji witryn www

Tak się składa, że w XXI wieku, kiedy to mnóstwo osób korzysta z Internetu i w zasadzie przyjęło się mówić: „jak Ciebie nie ma w Internecie to nie istniejesz”, warte podkreślenia jest również jedno z prawideł staropols... więcej »
Co to jest inbound marketing?

Co to jest inbound marketing?

Czym jest marketing to chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, czym otaczające nas tu i ówdzie reklamy tym bardziej, a czym jest inbound marketing? więcej »
Co to jest video marketing?

Co to jest video marketing?

Niewątpliwie w XXI wieku słowo marketing nie jest nikomu obce, także i w każdej dziedzinie życia praktycznie widać jakąś ingerencję w naszą sferę życia, w której daje się odczuć ingerencję speca od marketingu, tak też się składa, ... więcej »
Co to jest Google Tag Manager?

Co to jest Google Tag Manager?

Jak wiadomo narzędzie GTM nie jest najnowsze i ma już dobre naście lat, a konkretnie to jest dostępne na rynku już od 2005 roku. Co nim można zrobić? więcej »
Real time marketing złote zasady

Real time marketing złote zasady

Wszystko rozchodzi się o to, aby być... być na bieżąco. Można by tak pokrótce napisać, bo jakże by inaczej w XXI wieku kiedy to wszystko goni niesamowicie do przodu, w wyścigu szczurów wygrywają najlepsi i Ci, którzy są dobrze poi... więcej »
Tworzenie dobrego tekstu reklamowego

Tworzenie dobrego tekstu reklamowego

Jak pokazują dane statystyczne IAB.org.pl, rynek reklamy jest coraz bardziej skierowany ku temu aby zdecydowanie coraz więcej reklamować w Internecie. Nie ma się co temu dziwić, coraz więcej młodych ludzi deklaruje się, że zamias... więcej »
Jak stworzyć Social Squeeze Page, która wygeneruje dużo ruchu

Jak stworzyć Social Squeeze Page, która wygeneruje dużo ruchu

Zdawać by się mogło, że tworzenie treści ma swoje ograniczenia, bo przecież pisać każdy może, wszak jak kto pisze to już kwestia talentu, no i wiadomo marketingu, którym można sporo coś zareklamować i przekazać. No właśnie i o to... więcej »
Pozycjonowanie filmów w YouTube

Pozycjonowanie filmów w YouTube

Niewątpliwie wiele osób z Was przegląda codziennie jakieś materiały na YouTube, wielu z Was na pewno też prowadzi jakiś swój kanał, tak aby przekazać światu swoją wiedzę, którą chcecie się podzielić z innymi. więcej »
Budowanie społeczności wokół marki

Budowanie społeczności wokół marki

Każdego dnia miliony, jak nie miliardy osób logują się na swoje konta w serwisach społecznościowych, niejednokrotnie kilka razy dziennie aby sprawdzić co też słychać u znajomych, bądź też co też innego inni nam chcą przekazać, pod... więcej »
Reklama dynamiczna – co zmieni się w prowadzeniu kampanii?

Reklama dynamiczna – co zmieni się w prowadzeniu kampanii?

Google postanowiło wprowadzić zmiany w dynamicznych reklamach w wyszukiwarce. Od kwietnia będą dostępne rozszerzenia DSA, które pozwolą na tworzenie dłuższych treści reklamowych. więcej »
Fikcyjne wizytówki w Google Maps. Jak gigant radzi sobie z tym procederem?

Fikcyjne wizytówki w Google Maps. Jak gigant radzi sobie z tym procederem?

Od jakiegoś czasu pojawiła się w sieci przykra praktyka zakładania przez lokalnych przedsiębiorców wizytówek ich firm nakierowanych na miasta, w których w praktyce takich siedzib nie posiadają. więcej »
Buzz marketing formą promocji sklepu internetowego

Buzz marketing formą promocji sklepu internetowego

Marketing działa na różnych płaszczyznach. Wykorzystując go w umiejętny sposób można będzie zyskać bardzo dużo. Przede wszystkim nowych klientów. Warto wprowadzić w życie buzz marketing, który przyczyni się do zwiększenia popularn... więcej »
Viral marketing jako forma promocji sklepu internetowego

Viral marketing jako forma promocji sklepu internetowego

Marketing pełni ważną rolę w każdej firmie niezależnie od jej wielkości czy branży, w jakiej działa. Dobrze przemyślany i zorganizowany zachęca klientów do robienia zakupów i korzystania z usług serwisu. Rozwiązaniem problemu, jak... więcej »
Wpływ mediów społecznościowych na pozycjonowanie.

Wpływ mediów społecznościowych na pozycjonowanie.

Social media, bo taką nazwę w oryginale noszą media społecznosciowe to ostatnimi czasy coraz częściej stosowana forma komunikacji z klientami, stosowana nawet przez największe firmy na całym świecie. I nie ma czemu się dziwić, spo... więcej »
Reklama wideo jako alternatywa dla pozycjonowania stron www?

Reklama wideo jako alternatywa dla pozycjonowania stron www?

Nawet bardzo dobre wyniki naszej strony internetowej w wyszukiwarce jak się okazuje niekoniecznie mogą przynieść spodziewany sukces w postaci odpowiedniej liczby odwiedzin na niej, a co za tym idzie efekt końcowy może być mizerny,... więcej »
Prowadzenie FanPage na Facebooku

Prowadzenie FanPage na Facebooku

Wśród nie tylko młodych ludzi, panuje nieco żartobliwe przekonanie, w myśl którego, jeżeli nie masz konta na Facebooku, to znaczy, że nie istniejesz. Zależność ta, choć może się wydawać zabawna, co raz częściej dotyczy również fir... więcej »
Landing Pages - co to jest i jak działa?

Landing Pages - co to jest i jak działa?

W dobie urządzeń mobilnych, kiedy to mnóstwo osób szuka informacji o interesujących ich treściach np na smartfonach, Google stara się wymuszać dostosowanie witryn do urządzeń mobilnych tak, aby informacje w nich zawarte wczytywane... więcej »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor