BLOG

Jak stworzyć Social Squeeze Page, która wygeneruje dużo ruchu

Zdawać by się mogło, że tworzenie treści ma swoje ograniczenia, bo przecież pisać każdy może, wszak jak kto pisze to już kwestia talentu, no i wiadomo marketingu, którym można sporo coś zareklamować i przekazać. No właśnie i o to tutaj chodzi, aby czasami stworzyć taką stronę, której przekaz będzie dla kogoś na tyle czytelny i odpowiedni, że będzie chciała poświęcić więcej czasu na spędzenie na tej stronie.

 

                    jak-stworzyc-social-squeeze-page-ktora-wygeneruje-duzo-ruchu

  O czym piszemy? O social squeeze page, stronie, której dosłowne tłumaczenie brzmi „ściśnięta <treściowo> strona społecznościowa”, której przekaz i zawartość przyciągnie oko większość spośród tych, którzy spotkają się z Twoim przekazem. Sztuczka? Bajer? Nie, jak praktyka pokazuje można stworzyć taką stronę i nie będzie ona miała w sobie nic z reklam z przekazem podprogowym, ani tym podobnych marketingowych sztuczek! Chcesz wiedzieć jak stworzyć taką stronę? Zapraszamy do lektury!

Zobacz video po angielsku :

 

Social Squeeze Page w kilku prostych krokach

 

            Tworzenie social squeeze page tworzymy w kilku krokach, które opisujemy poniżej:

 

  1. Dobry temat dla social squeeze page – niewątpliwie bardzo ważna sprawa, która powinna przyciągnąć uwagę potencjalnego Kowalskiego, który otworzył Twój e-mail z wiadomością albo stronę, bo jest niejako żądny wiedzy, o której piszesz w krótkim przekazie swojego e-maila – to jest niejako must have Twojego e-maila, ponieważ każdy, któremu spodoba się przekaz z tytułu na pewno zapragnie dowiedzieć się więcej z treści e-maila i strony docelowej;
  2. Stwórz film wideo lub prezentację – kolejna ważna sprawa, którą rzadko jeszcze ludzie doceniają tworząc takie strony. Po prostu stwórz film przy użyciu swojej kamery i wrzuć go do obejrzenia na stronie, jeśli nie umiesz tworzyć filmów z dobrym przekazem, to stwórz prezentację w PowerPoint. Na co należy zwracać uwagę? Na konkrety – zauważ, że ludzie chcą konkretów i praktycznej wiedzy, twój film/prezentacja ma im to zagwarantować i... w czasie od 3 do max. 10 minut dać im to czego potrzebują, to bardzo ważne, film nie ma być za długi!;
  3. Nagłówki główne i dodatkowe – kolejna ważna sprawa na social squeeze page, która nie powinna budzić wątpliwości, a ma znaczenie z punktu widzenia wytyczych Google dla webmasterów, ale nie tylko. Nagłówek powinien być najbardziej trafnym krótkim przekazem, który trafi do serca (i rozumu!) twojego odbiorcy, nagłówek musi mówić o czym jest film, najlepiej chyba obrazuje to przykład dla osób szukających metod na odchudzanie, taki nagłówek byłby nazwany np.: 'Schudnij 5 kg w miesiąc' natomiast nagłówek dodatkowy powinien jakoś rozwinąć temat nagłówka głównego: 'oto jak tego dokonać, obejrzyj nasz film instruktażowy';
  4. Formularz zgłoszeniowy na newsletter – jak wiadomo bardzo ważna sprawa, która może pozwolić Ci zbudować listę zaufanych i chętnych do czytania twoich e-maili wiernych czytelników, którzy jeśli zorientują się, że piszesz mądre i wartościowe treści na pewno zapragną dodać się do newslettera, aby być na bieżąco, nie zapomnij dodać taki formularz zgłoszeniowy pod filmem albo też i nad nim;
  5. Elementy społecznościowe na stronie – dodanie możliwości komentowania twojego artykułu/strony i możliwość klikania w guziki społecznościowe przez potencjalnych użytkowników, dzięki czemu będziesz mógł zdobywać dodatkową reklamę z tychże mediów społecznościowych.

 

Podsumowanie

 

            Niewątpliwie warto jest budować wizerunek dobrego fachowca w dziedzinie, w której się specjalizujesz i wykorzystywać wszystkie możliwe etyczne metody aby taką wiedzą dzielić się z internautami, do tego celu na pewno może przydać Ci się właśnie utworzenie między innymi takiej strony, o której wyżej napisaliśmy. To naprawdę daje ogromny rezultat, pod warunkiem, że Twoje propozycje są naprawdę godne polecenia!

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor