Kontrola działań marketingowych dla wielu osób ma ogromne znaczenie, gdyż pozwala zauważyć błędy i braki, które należy poprawić i unikać ich pojawiania się w przyszłości.
Taką potrzebę zauważyło również Google, które wyszło naprzeciw oczekiwaniom wielu specjalistów z tej dziedziny i dostarczyło rewelacyjne narzędzie do sporządzania zaawansowanych interaktywnych raportów , które można publikować wielu użytkownikom. Jesteś ciekawy jak to wygląda? Zapraszamy do lektury!
Jak wiadomo w świecie analityki jest mnóstwo narzędzi, które pozwalają na sporządzanie przeróżnych raportów i dashboardów, które pozwalają użytkownikom dokładnie przeanalizować interesujące ich zagadnienia. Nie trzeba przywoływać mnóstwo przykładów, ot chociażby sam Adwords i Analytics też pozwala tworzyć w uproszczonej formie tego typu raporty, jednakże są to mocno ograniczone rozwiązania, dlatego też Google stworzyło całkowicie autonomiczne rozwiązanie pozwalające tworzyć zaawansowane raporty, narzędzie które z powodzeniem konkuruje z płatnymi narzędziami, które można spotkać na rynku. GDS pozwala tworzyć spersonalizowane dashboardy oraz oddaje do dyspozycji użytkowników również kreatora dzięki któremu każdy może tworzyć dashboard tak jak mu się podoba.
Jeśli chodzi o dodatkowe interesujące rozwiązania to warto jest wspomnieć o pobieraniu danych z różnych źródeł, co daje ogromne możliwości, na aktualnej liście znajdują się standardowe aplikacje Google, takie jak: Adwords, Analytics, Search Console czy też Arkusze Google, jak i inne aplikacje zewnętrzne jak YouTube Analytics, Atrybucja 360, czy też wreszcie standardowe bazy danych jak MySQL, PostgreSQL, Cloud SQL. Lista tych aplikacji jest ciągle poszerzana.
Co jeszcze jest zasługuje na uwagę i podkreślenie to niewątpliwie fakt wystpępowania możliwości pracy zespołowej nad danym raportem, tak jak to ma miejsce w wielu aplikacjach takich jak np pakiet Microsoft Office. Dzięki temu rozwiązaniu praca z wielu kont nad jednym projektem – raportem – nie jest dziś już problemem.
Niewątpliwie trzeba powiedzieć, że rozwiązanie które zaproponował gigant z Kalifornii zasługuje na owacje na stojąco i warto już dziś zacząć z niego korzystać aby nabrać biegłości w tego typu działaniach. Raportowanie w dobie XXI wieku jak wiadomo stało się normą i konieczność pracowania przez analityków i managerów w grupach zespołowych w dobie Internetu będzie trwała zawsze. Odważny krok mający na celu stworzenie aplikacji darmowej i w pełni odpowiadającej na potrzeby współczesnego marketingu i analityki biznesowej oraz zapowiadający się obiecująco na przyszłość powinien zwrócić uwagę nie jednego specjalisty z branży.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)