SEO

Czy skuteczny tekst SEO musi być długi?

Temat może wydawać się być błahy jednak jak się okazuje wcale tak nie jest zważywszy na fakt tego, że każdy copywriter, którzy pisze artykuły tematyczne jest w rzeczy samej osobą naprawdę potrzebną na rynku, niewątpliwie każda większa szanująca się agencja interaktywna współpracuje z osobami, które będąc fachowcami w swojej dziedzinie potrafią pisać mądre teksty o tematyce, w której się specjalizują.

 

            Czy zatem teksty pisane przez nich muszą być długie, czy Google lepiej punktuje faktycznie dłuższe artykuły od tych krótszych? O tym w poniższym artykule!

 

Artykuł skutecznie długi, czyli jaki?

 

            Można by poprzestać na podaniu opisu: „Ilość nie idzie w jakość”, ale czy zawsze tak jest? Trzeba przyznać na samym początku, że jeśli ilości idzie w parze z jakością to niewątpliwie jest ona o wiele lepsza niż mizernej jakości treść w dużej ilości albo znikoma ilość w dobrej jakości. Skupmy się jednak na głównym zagadnieniu – jaki powinien być tekst?

            Niewątpliwie zarówno odpowiedniej długości i jakości, tak aby zainteresować czytelnika. To już wiemy, a czy są jednak jakieś wskazówki, które – mimo iż praktycznie rzecz ujmując nie można do końca ustalić jednego standardu w tym względzie – dadzą nam odpowiedź na to pytanie? Są! Oto poniższe wskazówki, które postanowiliśmy zgromadzić abyś miał na względzie podstawowe wytyczne:

 

  1. Staraj się maksymalnie wyczerpać dane zagadnienie odpowiadając na pytanie (zagadnienie) zawarte w temacie posta;
  2. Staraj się pisać najobszerniej w temacie jak się da, zahaczając o tematy pokrewne, które mogą w przyszłości zainteresować daną osobę, w ten sposób zgromadzisz sobie dodatkowy wachlarz fraz pokrewnych do wiodących w temacie;
  3. Staraj się pamiętać o najważniejszych 2-3 frazach tematycznych, ale nie czyń czasami keywordstuffingu, który oczywiście źle się może skończyć strony, a tyczy się kwestii zbytniego dublowania fraz tematycznych;
  4. Staraj się odpowiadać na wszystkie pytania i wątpliwości - rozszerzając maksymalnie swój tekst, tak aby potencjalny Kowalski nie musiał dodatkowo pytać w komentarzach, o różne kwestie.

 

Podsumowanie

 

            Z racji tego, że zagadnienie jest proste i zrozumiałe dla wielu osób nie trzeba było wiele mówić, wręcz przeciwnie jednak ma się kwestia pisania właśnie mądrych i wyczerpujących temat wątków takich, które sprawiają, że temat jest maksymalnie wyczerpany, odbiorca zadowolony, a autor szczęśliwy, że napisał wszystko w temacie i nie będzie musiał odpowiadać na dodatkowe pytania w komentarzach. Niewątpliwie trzeba by powiedzieć, że napisanie dobrych artykułów zajmuje nieco czasu, a rozpisanie się w temacie wygeneruje odpowiednią ilość treści. Życzymy wszystkim aby umieli w odpowiednich proporcjach tworzyć teksty mądre, przemyślane i mające odpowiednią długość.

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor