BLOG

Czy opłaca się prowadzić sklep internetowy?

Często rozpoczynając przygodę z własną firmą ludzie decydują się na pójście w kierunku e-biznesu.

 

     Wynika to z faktu, że koszty rozpoczęcia działalności w Internecie są wielokrotnie niższe niż koszty prowadzenia  firmy na rynku fizycznym. Odpadają nam choćby koszty najmu lokalu, jego ogrzewania  - w przypadku mniejszych sklepów często również magazynowania (ponieważ produkty wysyłane są bezpośrednio od producdenta do klienta ostatecznego). Sklep internetowy wymaga również mniejszego zatrudnienia ze względu na fakt, że oprogramowanie wykonuje automatycznie sporą ilość czynności, które normalnie musiałby wykonać pracownik. Jest to np prezentacja produktu, transakcja sprzedaży, czy nawet wystawienie faktury vat.  Ponadto sklep internetowy jest otwarty 24h na dobę, siedem dni w tygodniu i nie wymaga ciągłego nadzoru.    

    Jakie więc koszty niesie za sobą prowadzenie sklepu internetowego?  Obecnie na rynku mamy dostępne dwa modele rozliczeń za sklep internetowy.
    Pierwszy wiąże się z dzierżawą oprogramowania, gdzie za stałą miesięczną opłatą otrzymujemy kompletne oprogramowanie wraz z serwerem oraz domeną.  Opłaty wachają sie od kilkudziesięciu do kilkuset złotych za miesiąc w zależności od stopnia rozbudowania funkcjonalnego sklepu.      

     Drugi model obejmuje jednorazową opłatę za oprogramowanie sklepu internetowego. Opłata waha się od kilku do nawet kilkunastu tysięcy w zależności od tego jakie oprogramowanie wybierzemy. Tutaj należy pamiętać, że wykupienie i utrzymanie hostingu oraz domeny może leżeć po stronie klienta. Najczęściej jest to koszt rzędu kilkuset złotych rocznie.    

     Jedną z najważniejszych rzeczy przy zakładaniu sklepu internetowego jest uwzględnienie wydatków na reklamę. Najlepszy bowiem sklep internetowy, bez odpowiedniego wsparcia w zakresie marketingu internetowego nie odniesie sukcesu.    
 

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor