W dobie urządzeń mobilnych, kiedy to mnóstwo osób szuka informacji o interesujących ich treściach np na smartfonach, Google stara się wymuszać dostosowanie witryn do urządzeń mobilnych tak, aby informacje w nich zawarte wczytywane były coraz prędzej.
Optymalizacji działań służą specjalnie przygotowane langing pages, a więc strony docelowe z ofertą na konkretną usługę / produkt oraz udogodnieniami umożliwiającymi szybki kontak. Landing pages mają na celu przedstawienie internaucie w pigułce naszej oferty i zachęcenie go do zakupu. Strony Landing pages powinny być lekkie i przejrzyste, oraz umożliwiać szybkie zapoznanie się internauty z tematem oferty. Poniżej przedstawimy pokrótce najważniejsze cechy solidnie przygotowanych landing pages:
Cóż, strona typu landing page jak sama nazwa wskazuje powinna pozwolić „wylądować internaucie u celu” przez kilka prostych kliknięć. Temu celowi powinna służyć odpowiednia optymalizacja kodu strony przede wszystkim, oraz jak już sobie powiedzieliśmy odpowiednio ładnie poukładana treść na stronie internetowej, tak aby każdy Kowalski korzystający ze strony internetowej mógł w sposób bezproblemowy się po niej poruszać.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)