Ciekawostki

Jak zdobyć więcej subskrybentów w YouTube?

Jak zdobyć więcej subskrybentów w YouTube?

Jak wiadomo prowadzenie kanałów na YouTube to bardzo dochodowe zajęcie, które nie jednemu przynosi spore zyski, dlatego sprawa dbania o przyrost subskrypcji i zainteresowanie kolejnych odwiedzających tym co ma się do zaoferowania ... więcej »
5 przydatnych narzędzi do optymalizacji treści pod SEO

5 przydatnych narzędzi do optymalizacji treści pod SEO

Zapewne wielu z Was prowadzi własne strony internetowe i każdego dnia zadaje sobie pytanie co też mogliby zrobić więcej odnośnie kwestii jej promocji w internecie. Nie da się ukryć, iż pozycjonowanie i optymalizacja to drogie usłu... więcej »
4 sposoby na

4 sposoby na

Jak wiadomo pozycjonowanie w dzisiejszych czasach to już wyzwanie dla nie jednej firmy, która się tym profesjonalnie zajmuje. Pozycji w indeksie na topie jest niestety tylko 10, konkurencji ciągle przybywa, a zmiany w algorytmie i... więcej »
Posty 3D na Facebook

Posty 3D na Facebook

Jak wiadomo Facebook to sieć społecznościowa, która stała się tak popularna, że ktoś kto prowadzi własną działalność gospodarczą albo jest znaną osobą i nie posiada konta uważany jest za mało „na czasie”. Nie da się uk... więcej »
Jak zdobyć wyższe pozycje w Google w 2018 roku

Jak zdobyć wyższe pozycje w Google w 2018 roku

Jak wiadomo każdy kto choć tylko trochę orientuje się w kwestii marketingu internetowego jest w stanie powiedzieć, iż pozycjonowanie jest jednym z kluczowych zajęć, które w gąszczu technik i możliwości promocji witryn w internecie... więcej »
4 SEO „bajery”, które poruszą twoich klientów

4 SEO „bajery”, które poruszą twoich klientów

Jak wiadomo każdego roku każdy rozsądny użytkownik i posiadać internetu stara się szukać czegoś nowego aby zaskoczyć swoich odbiorców jeśli chodzi o treści jakość ich przekazu. Co za tym idzie warto jest mając serwisy internetowe ... więcej »
4 drogi w jakich Google pokazuje wyniki zapytań

4 drogi w jakich Google pokazuje wyniki zapytań

Jak wiadomo dla Google nigdy nie będzie za mało jeśli chodzi o kwestie innowacji i zmian w algorytmie swojej wyszukiwarki. Można by rzec, iż sama wyszukiwarka ma obsesję na punkcie dokonywania zmian w jej kodzie. Mało kto zdaje so... więcej »
6 technik Black Hat SEO, które rozjadą Twoje SEO

6 technik Black Hat SEO, które rozjadą Twoje SEO

Nie jest tajemnicą, że wśród technik mogących znacząco podnieść pozycję strony w wynikach wyszukiwarki jest między innymi linkowanie, które w rzeczy samej stanowi jeden z najistotniejszych elementów mających wpływ na pozycjonowani... więcej »
4 proste drogi na lepsze SEO w Google

4 proste drogi na lepsze SEO w Google

Jak wiadomo pozycjonowanie i optymalizacja to zajęcia, które są bardzo zaawansowanymi czynnościami podejmowanymi codziennie przez wielu specjalistów w tej dziedzinie. Nie da się też ukryć, że ogromna jest konkurencja i tym bardzie... więcej »
Google SEO Guide - kolejna odsłona

Google SEO Guide - kolejna odsłona

Jak wiadomo cały czas aktualizowany jest algorytm Google, dzięki któremu jakość wyszukiwania jest coraz lepszej jakości oraz podawane dane bardziej trafne. Niewątpliwie twórcy witryn powinni być na bieżąco z wytycznymi Google dla ... więcej »
Zasady i narzędzia do tworzenia infografik

Zasady i narzędzia do tworzenia infografik

W dobie internetu i ogólnie przyjętego przesytu informacji, dobrze dobrana i trafna informacja trafiająca w sedno i pokazująca całe zagadnienie, można by rzec jest „na wagę złota”. Nie ma zatem nic dziwnego, że coraz w... więcej »
5 dodatków do Chrome, które ułatwią Ci SEO

5 dodatków do Chrome, które ułatwią Ci SEO

Rynek przeglądarek internetowych jest dość rozbudowany, chociaż jak wiadomo w zasadzie liderów jest kilka, prócz Firefox i Opery oraz starego Explorera z Microsoft, nieplasowanym liderem od 2010 roku jest przeglądarka Google Chrom... więcej »
Zagrożenia związane ze zlecaniem SEO

Zagrożenia związane ze zlecaniem SEO

Jak wiadomo mnóstwo firma zleca na zewnątrz różnego rodzaju usługi, a między innymi te związane z bytnością danej domeny w internecie, czyli związane z szeroko pojętym SEM, w którego skład wchodzi SEO i pozycjonowanie. Jak się oka... więcej »
Messenger dla biznesu na Facebook

Messenger dla biznesu na Facebook

Aktualnie w Polsce Facebook posiada ponad 14 milionów aktywnych użytkowników, z czego mnóstwo z nich korzysta również z czata na stronie. Mając na względzie popularność oraz powszechność tego rozwiązania sama firma dostrzegła też ... więcej »
Top 5 wtyczek do Chrome służących analizie stron www

Top 5 wtyczek do Chrome służących analizie stron www

Jeśli pracujesz w branży SEO/SEM zapewne korzystasz z przeglądarki Google Chrome, a dlaczego? Dlatego ponieważ posiada ona chyba największą możliwość integracji ze środowiskiem oprogramowania serwowanego przez giganta z Kalifornii... więcej »
Zwiększenie sprzedaży przez program afiliacyjny? Uważaj na nienaturalne linki!

Zwiększenie sprzedaży przez program afiliacyjny? Uważaj na nienaturalne linki!

Jak wiadomo tworzenie stron, a w szczególności sklepów internetowych niesie ze sobą konieczność przyjmować rozwiązań, które nakierują ruch lub zwiększą zyski ze sprzedaży. Właśnie tutaj pojawia się nasze zagadnienie z tematu, otóż... więcej »
UX i UI - sztuka użytecznego projektowania

UX i UI - sztuka użytecznego projektowania

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych to bardzo twórcze i wspaniałe zajęcie dla tych, którzy z pasją lubią kreować wirtualną rzeczywistość. więcej »
Jak się uchronić przed atakami hakerskimi na strony www?

Jak się uchronić przed atakami hakerskimi na strony www?

Jak wiadomo każdego dnia mnóstwo osób uruchamia swoje komputery, aby pracować i korespondować z różnymi osobami na różne sposoby. Wiadomą sprawą jest też, że na ludzkiej niewiedzy związanej z pracą w sieci żerują niestety nieuczci... więcej »
Najczęściej popełniane błędy podczas analizowania ruchu na stronie

Najczęściej popełniane błędy podczas analizowania ruchu na stronie

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych to bardzo ciekawe zajęcie, które potrafi mocno zaangażować nie jednego pasjonata, podobnież jest i z osobami, które przygotowują strony komercyjnie, czas płynie, a one zachwycone tworzonym... więcej »
YouTube Analytics - co warto monitorować?

YouTube Analytics - co warto monitorować?

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych to bardzo twórcze i wspaniałe zajęcie dla tych, którzy z pasją lubią kreować wirtualną rzeczywistość. Tym bardziej i owocniejsze i wspanialsze są realizacje na YouTube, dlatego też warto j... więcej »
Elementy stron, które warto mieć u siebie

Elementy stron, które warto mieć u siebie

Jak wiadomo w gąszczu milionów albo miliardów stron internetowych krążących w sieci mnóstwo cech jest dość sztampowych, które nie przykuwają uwagi czytelników, którzy najzwyczajniej w świecie nie przywiązują do tego uwagi, są też ... więcej »
Ile słów kluczowych pozycjonować?

Ile słów kluczowych pozycjonować?

Jak wiadomo na ogólny sukces związany z promocją strony i zabiegami zwanymi SEM jednym z najistotniejszych czynników jest dobranie odpowiednich słów kluczowych, które pozwolą nam na prowadzenie działań w sposób odpowiedni i jak wi... więcej »
Ochrona danych osobowych w 2018 r.

Ochrona danych osobowych w 2018 r.

Jak wiadomo w dobie Internetu coraz więcej informacji krąży w sieci, a co najważniejsze i tych bardzo drażliwych, które stanowią zgodnie z literą prawa – dane osobowe. I właśnie o tych danych w dniu 27 kwietnia tego roku Par... więcej »
Top 5 narzędzie dla sporządzania audytów SEO www

Top 5 narzędzie dla sporządzania audytów SEO www

Każdego dnia setki tysięcy jeśli nie miliony specjalistów z dziedziny marketingu internetowego analizuje różnego rodzaju zagadnienia związane z postępem w dziedzinie marketingu i wdraża w swoich projektach co rusz nowe rozwiązani... więcej »
HERO na YouTube - co to takiego

HERO na YouTube - co to takiego

Jak wiadomo wraz z rozwojem Internetu pojawiły się też coraz to nowe możliwości związane z jego funkcjonowaniem. Coraz więcej osób zauważa dobrodziejstwa jakie niesie ze sobą możliwość publikacji informacji na sieci w postaci fil... więcej »
Czy Google karmi nas półsłówkami w kwestiach SEO, czy MOŻE zbliża się ogromna REWOLUCJA?

Czy Google karmi nas półsłówkami w kwestiach SEO, czy MOŻE zbliża się ogromna REWOLUCJA?

Jak wiadomo co jakiś czas pojawiają się w Internecie nowe informacje odnośnie aktualizacji algorytmu Google. Wiele z tych informacji jest pewnych, jeśli pochodzą z wiadomego źródła, a są nimi jak wiadomo oficjalny blog Google oraz... więcej »
Wykorzystanie narzędzi dla webmasterów - MINI KURS

Wykorzystanie narzędzi dla webmasterów - MINI KURS

Jak wiadomo czerpanie wiedzy z zakresu SEO i SEM to ogromna przyjemność, ale i wyzwanie, wyzwanie, które warto podjąć jeśli chce się osiągnąć naprawdę wysokie pozycje w wyszukiwarce dla witryn swoich oraz swoich klientów. więcej »
Sitelinks SearchBox w Google

Sitelinks SearchBox w Google

Jak wiadomo właściciele Google chyba już dawno temu zauważyli, że im więcej dodatków do głównego narzędzia jakim jest wyszukiwarka, to tym lepiej jest dla klienta końcowego, który wielce zadowolony ma pod ręką mnóstwo dodatkowych ... więcej »
Kara dla Google?

Kara dla Google?

więcej »
AMP  - czyli przyspieszanie stron www one more time

AMP - czyli przyspieszanie stron www one more time

Czym jest prędkość wczytywania stron i jak ważną rolę odgrywa w dobie kiedy to zaczynają dominować urządzenia przenośnie, a prawie 50% osób codziennie korzysta z tego typu urządzeń aby czytać wiadomości, komunikować się ze znajom... więcej »
Google for Jobs – nowa inicjatywa

Google for Jobs – nowa inicjatywa

Jak wiadomo rynek pracy ciągle się zmienia, a pracownicy co jakiś czas szukają nowych ofert pracy, tendencja zdaje się być coraz bardziej wzrostowa, bo i z rynkiem pracy zaczyna być w sposób globalny coraz gorzej. więcej »
Długość wpisów i słów, a ich wpływ na pozycje w wyszukiwarce

Długość wpisów i słów, a ich wpływ na pozycje w wyszukiwarce

Jak wiadomo każdy z prowadzących serwisy informacyjne i blogi tematyczne co jakiś czas publikuje na nich swoje wpisy. Również Ci, którzy prowadzą swoje strony firmowe i proste strony informacyjne mają też co jakiś czas chęć dodać... więcej »
Jak powinien wyglądać raport SEO?

Jak powinien wyglądać raport SEO?

Niewątpliwie jeśli czytasz ten artykuł to jesteś pozycjonerem albo konsumentem usług SEO, które świadczy na Twoją rzecz jakaś firma. Zapewne zdajesz sobie sprawę, że pozycjonowanie i optymalizacja stron w dzisiejszych czasach to n... więcej »
O czym należy pamiętać dodając filmy do YouTube?

O czym należy pamiętać dodając filmy do YouTube?

Tak się składa, że wiele osób prowadzi własne serwisy informacyjne oraz kanały na YouTube. Nie jest przypadkiem, że właśnie w tym kierunku idzie cała idea działania dzisiejszego Internetu albowiem – co należy stwierdzić z b... więcej »
Google Post już na wszystkich kontach

Google Post już na wszystkich kontach

Jak wiadomo Google nie spoczywa na laurach i ciągle zaskakuje nas jakimiś nowinkami w ramach darmowych usług. Całkiem niedawno można było podziwiać darmowy kreator stron dla właścicieli firm, który założyli swoje Mapy, teraz można... więcej »
Cykl życia domeny

Cykl życia domeny

Zdawać by się mogło, że temat błahy i w sumie większości osób nie interesuje, a składa się tak, że jednym z ważniejszych czynników branych pod uwagę przez Google podczas rankingu pozycji wyszukiwarki jest między innymi historia do... więcej »
Google Data Studio, czyli zaawansowany system raportowania autorstwa giganta z Kalifornii

Google Data Studio, czyli zaawansowany system raportowania autorstwa giganta z Kalifornii

Kontrola działań marketingowych dla wielu osób ma ogromne znaczenie, gdyż pozwala zauważyć błędy i braki, które należy poprawić i unikać ich pojawiania się w przyszłości. więcej »
Google Optimize – czym jest i do czego służy

Google Optimize – czym jest i do czego służy

Jak wiadomo odpowiednio prowadzona kampania marketingowa ma na celu pozyskanie odpowiedniego współczynnika zwrotu kosztów, nie zawsze jednak przynosi ona odpowiednie efekty nawet jeśli prowadzone działania podlegają ciągłej optyma... więcej »
Kreator stron www dla firm od Google

Kreator stron www dla firm od Google

Od niedawna Google pozwala również swoim klientom na proste tworzenie stron internetowych poprzez nieskomplikowany kreator stworzony specjalnie dla użytkowników Map Google. więcej »
Pulpit nawigacyjny w Google

Pulpit nawigacyjny w Google

Od jakiegoś czasu Google udostępnia również w ramach działu raportowania dodatkowe rozszerzenie o nazwie „pulpit nawigacyjny”, które pozwala na tworzenie prostych lub rozbudowanych dashboardów wewnątrz interfejsu AdWor... więcej »
Co to jest Google Tag Manager?

Co to jest Google Tag Manager?

Jak wiadomo narzędzie GTM nie jest najnowsze i ma już dobre naście lat, a konkretnie to jest dostępne na rynku już od 2005 roku. Co nim można zrobić? więcej »
Przyspieszenie strony przez DNS prefetch

Przyspieszenie strony przez DNS prefetch

Chyba nie trzeba nikomu mówić jak ważnym czynnikiem w ocenie przy tworzeniurankingu przez Google spełnia kryterium szybkości ładowania się strony. W XXI wieku, w dobie Internetu dostępnego w formie radiowej i szeroko rozpowszechni... więcej »
Google oficjalnie przestało prowadzić DMOZ

Google oficjalnie przestało prowadzić DMOZ

W zasadzie rzadko kiedy poruszane są takie tematy,ponieważ katalogi stron nie są jak wiadomo jakimś dużym czynnikiem pozycjonerskim w dzisiejszych czasach, niemniej jednak jeśli chodzi o główny katalog Google – DMOZ – ... więcej »
Ataki hakerskie na strony

Ataki hakerskie na strony

Temat dość rzadko poruszany w sieci, a jednak jak się okazuje jest dość ważnym, ponieważ jak się okazuje mimo różnego rodzaju zabezpieczeń, tego typu ataki zdarzają się dość często i w cywilizacji współczesnej, która charakteryzuj... więcej »
Doorway pages i zmiany w algorytmie Google

Doorway pages i zmiany w algorytmie Google

Jak wiadomo w 2015 roku już raz Google poczyniło zmiany w algorytmie mające na celu zmniejszenie ilości tak zwanych Doorway Pages w SERP'ach, jednakże czy ten proceder się zmniejszył, aż tak bardzo, to ciężko nam to oceniać, na pe... więcej »
Jakimi narzędziami sprawdzić szybkość ładowania się strony?

Jakimi narzędziami sprawdzić szybkość ładowania się strony?

Można by zacząć ten artykuł od stwierdzenia „szewc bez butów chodzi”, no tak, w rzeczy samej, wielu z nas pozycjonerów, specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego i tworzenia stron, a tym bardziej z wielu innyc... więcej »
Pliki PDF, ich indeksacja i pozycjonowanie

Pliki PDF, ich indeksacja i pozycjonowanie

W dzisiejszym świecie, gdzie informacji jest coraz więcej i mądre przekazywanie wskazówek w dobrej formie jest w cenie, dużo osób stosuje skrócone opracowania, a te większe wymagające bardziej zaangażowanego wczytania się w treść ... więcej »
Suggested clip jako dodatek do Direct Answer

Suggested clip jako dodatek do Direct Answer

Jak wiadomo w Google dla niektórych zapytań wyskakuje nam dodatkowa górna pozycja w postaci Direct Answer, są to z reguły krókie, najbardziej trafne wskazówki – odpowiedzi – dla zapytania typu: „co to jest SEM... więcej »
Jak sprawdzić, czy strona ma nałożony filtr w Google?

Jak sprawdzić, czy strona ma nałożony filtr w Google?

Za każdym razem kiedy następuje aktualizacja algorytmu Google pytanie to nurtuje wielu ekspertów SEO, którzy zapewne martwią się o strony swoich klientów. więcej »
Lokalny przewodnik Google?

Lokalny przewodnik Google?

Tak się składa, że w dobie internetu przyjęło się iż przedsiębiorcy również w internecie starają się mieć swoje wirtualne wizytówki z firmami, podobnież i z informacjami, które w sieci są w takiej liczbie, że nie trudno się w nich... więcej »
Google ostrzega przed... agresywnym linkowaniem

Google ostrzega przed... agresywnym linkowaniem

No tak, można by powiedzieć, że znów coś nowego się w algorytmie dzieje... Otóż nie, tym razem jeszcze kolejnych zmian nie było, wszak całkiem niedawno małe „trzepanie” algorytmem nowszej wersji Pingwina już mamy za so... więcej »
Wyszukiwanie głosowe – co to oznacza dla działań SEO?

Wyszukiwanie głosowe – co to oznacza dla działań SEO?

W związku z tym, że więcej niż połowa wyszukiwani w Google odbywa się na urządzeniach mobilnych, wyszukiwarka coraz bardziej rozwija narzędzia związane z takimi urządzeniami. Jednym z nich jest wyszukiwanie głosowe. więcej »
Jak wybrać dobrą agencję SEO?

Jak wybrać dobrą agencję SEO?

Dobry SEOwiec według Google to taki, który jest w stanie wynieść witrynę na wyżyny jej możliwości. Pomoże poprzez swoje magiczne działania uzyskać stronie wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Jak możemy rozpoznać profesjonalną ... więcej »
Fikcyjne wizytówki w Google Maps. Jak gigant radzi sobie z tym procederem?

Fikcyjne wizytówki w Google Maps. Jak gigant radzi sobie z tym procederem?

Od jakiegoś czasu pojawiła się w sieci przykra praktyka zakładania przez lokalnych przedsiębiorców wizytówek ich firm nakierowanych na miasta, w których w praktyce takich siedzib nie posiadają. więcej »
Mobile-first index jeszcze w tym roku?

Mobile-first index jeszcze w tym roku?

Jak wiadomo w październiku tamtego roku na spotkaniu z Garym Illyes od wyszukiwarki Google zaproponowano swojego rodzaju rewolucyjne rozwiązanie, które miało być wdrożone z nowym rokiem. więcej »
Ile słów kluczowych można reklamować dla swojego serwisu?

Ile słów kluczowych można reklamować dla swojego serwisu?

Zagadnienie pozycjonowania stron www jest bardzo obszerne i jak się okazuje w praktyce coraz trudniejsze, wymagające sporego zaangażowania czasowego i nakład środków pieniężnych, aby utrzymać solidne zaplecza tematyczne. Co za tym... więcej »
Po co firmie pozycjonującej dane dostępowe do konta FTP?

Po co firmie pozycjonującej dane dostępowe do konta FTP?

Wiele firm, które proszą o zajmowanie się ich stronami www zarówno od strony SEO – pozycjonowania, jak i w szerszym zakresie odnośnie marketingu internetowego (zwanego SEM), proszone są przez firmy wykonujące dla nich te usł... więcej »
Landing pages i technologia AMP dla reklam

Landing pages i technologia AMP dla reklam

Jak wskazują badania Google, aktualnie średni czas ładowania stron mobilnych wynosi około 19 sekund. Można by sobie zadać pytanie, czy to dużo? Odpowiedź brzmi banalnie prosto jak się okazuje – TAK! A dlaczego? Dlatego ponie... więcej »
Nazwa domeny ma znaczenie!

Nazwa domeny ma znaczenie!

Zakup i rejestracja domeny jest pierwszym krokiem na drodze do posiadania własnej strony internetowej. Każda domena składa się z nazwy i końcówki, które razem tworzą unikalny adres witryny oraz działającej pod nią poczty elektroni... więcej »
Jakie strony internetowe są dzisiaj modne?

Jakie strony internetowe są dzisiaj modne?

Podobnie jak w wielu innych dziedzinach także w projektowaniu stron internetowych można zauważyć dynamiczną zmianę trendów. Jest ona związana przede wszystkim z rozwojem technologii, ale także z koniecznością dostosowywania witryn... więcej »
Karuzela w Google? Żart, czy nowy element podawania treści w wyszukiwarce?

Karuzela w Google? Żart, czy nowy element podawania treści w wyszukiwarce?

Google po raz kolejny zaskakuje nas i dodaje kolejną formę wyświetlania treści na www. Do tej pory oprócz wyników organicznych (tak zwanego top10,20,30...top100 itd.) i linków sponsorowanych, wyników z wizytówkami Maps Google i gr... więcej »
Nowe standardy mobilności stron wg Google, czy Twoja strona już je spełnia?

Nowe standardy mobilności stron wg Google, czy Twoja strona już je spełnia?

Cóż... XXI wiek zobowiązuje, mnóstwo urządzeń przenośnych i internet bezprzewodowy, z którego korzysta coraz więcej osób. Nikt już nie dźwiga ze sobą przenośnych laptopów jak może mieć w kieszeni wygodny tablet, smartfon albo inną... więcej »
Reklama wideo jako alternatywa dla pozycjonowania stron www?

Reklama wideo jako alternatywa dla pozycjonowania stron www?

Nawet bardzo dobre wyniki naszej strony internetowej w wyszukiwarce jak się okazuje niekoniecznie mogą przynieść spodziewany sukces w postaci odpowiedniej liczby odwiedzin na niej, a co za tym idzie efekt końcowy może być mizerny,... więcej »
Prowadzenie FanPage na Facebooku

Prowadzenie FanPage na Facebooku

Wśród nie tylko młodych ludzi, panuje nieco żartobliwe przekonanie, w myśl którego, jeżeli nie masz konta na Facebooku, to znaczy, że nie istniejesz. Zależność ta, choć może się wydawać zabawna, co raz częściej dotyczy również fir... więcej »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor