Marketing działa na różnych płaszczyznach. Wykorzystując go w umiejętny sposób można będzie zyskać bardzo dużo. Przede wszystkim nowych klientów. Warto wprowadzić w życie buzz marketing, który przyczyni się do zwiększenia popularności sklepu internetowego.
Buzz marketing, czyli marketing szeptany to sposób na wypromowanie sklepu internetowego przez wykorzystanie zaufania i opinii już posiadanych klientów. Celem takiego marketingu jest wywołanie pozytywnych opinii od klientów, którzy kupując na danej stronie produkty. Dzięki temu, że będą oni mieli ze sklep dobre doświadczenia, nie będą mieli problemów, aby dzielić się pozytywnymi opiniami z innymi użytkownikami. Aby jednak można było taki efekt uzyskać, klienci muszą mieć powody do dzielenia się opiniami o takim sklepie. I to pozytywnymi. Z uwagi na bardzo dużą wiarygodność takich komunikatów, jest to bardzo skuteczna forma promocji. Wiele osób zanim skorzysta z usług danego sklepu internetowego, wcześniej czyta opinie użytkowników. W związku z tym, warto, aby było tych opinii jak najwięcej. I to pozytywnych. Dzięki temu, nie będzie się miało problemów z rozwijaniem posiadanego sklepu.
Bardzo ważną rolę w buzz marketingu odgrywają media społecznościowe, które nie dość, że ułatwiają wymianę poglądów, to skupiają bardzo duże grono potencjalnych klientów w jednym miejscu. Jest to więc narzędzie, z którego sklep internetowych bezwzględnie powinien skorzystać. Ponadto, zamieszczane tam informacje czy komentarze nie irytują odbiorców jak tradycyjna reklama. Polecane przez znajomych materiały są bardzo często oglądane z zainteresowaniem, a czytanie komentarzy jest formą rozrywki dla wielu osób. Oczywiście, działanie te można także wspomóc poprzez odpowiednie kreowanie wizerunku oraz działania PR-owe. Bardzo często sklepu internetowe wysyłają do swoich klientów prośbę o wystawienie opinii na temat świadczonych usług. Dzięki temu, mogą pozyskiwać pozytywne rekomendacje od zadowolonych klientów, którzy będą pokazywali innym, że warto skorzystać z usług takiego właśnie sklepu.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)