BLOG

Budowanie 'zaplecza' linkowego przy użyciu infografiki

Może temat artykułu brzmi dość dziwnie i zaraz ktoś sobie pomyśli: „wow, jakaś super metoda na budowanie zaplecza?! Nie możliwe, to musi być z pogranicza black SEO!”, a jednak...

 

budowanie--zaplecza-linkowego-przy-uzyciu-infografiki

jak pokazują badania przeprowadzone przez jednego z najbardziej rzetelnego źródła informacji za granicą, prowadzonego przez SEO eksperta Briana Dean, jest to możliwe, wymaga jedynie mądrego budowania treści na stronie, przy użyciu... infografik.

Zobacz materiał wideo po angielsku  :

Czym jest infografika?

 

            Infografika jest to graficzne przedstawienie zagadnienia tematycznego, wizualizacja danych, które można by opisać w słowach, a jednak do tego celu, aby zobrazować zagadnienie użyto grafiki w tym celu.

 

            Jednym słowem, to co można przekazać w słowach można też pokazać np. na graficznym wykresie, który pokaże się światu w postaci grafiki JPG, czyż to nie doskonałe? Wszak nie od dziś wiadomo, że ludzki umysł lepiej przyswaja sobie wiedzę w tej postaci, a ludzie wręcz z nudów częściej sięgają po ilustrowane wersje opisów zagadnień, które ich interesują. Dodatkowym plusem jest...

 

Pozyskanie kolejnych linków prowadzących do naszej strony...

 

            Jak to działa? Zasada jest prosta! Załóżmy, że piszesz artykuł o jakimś zagadnieniu, które można zobrazować też w postaci graficznej, owszem możesz o tym pisać od A do Z, nie dodając grafik, ale w tym całe zaniedbanie u wielu autorów artykułów i postów, nie robią tego, nie dodają grafik, które mogą być bardzo przydatne dla wielu osób i mogą służyć nawet jako szybka powtórka z danego zagadnienia, które nas interesuje będąc doskonałą wizualizacją danych

.

Zatem co należy zrobić? Wykonać kilka prostych czynności:

 

1.W napisanym artykule umieścić infografikę/i;

2.Znaleźć strony/blogi, które piszą na ten sam temat;

3.Napisać do nich i zainteresować swoim artykułem, a najlepiej samą grafiką (tak,tak! Bo to nie jest dublowanie treści jako takiej; ktoś komu zaproponujesz użycie swojej grafiki z podaniem źródła do niej, będzie spokojny że nie powiela treści artykułu – a jak dobrze wiemy Google na to patrzy bacznym okiem, traktuje to jak artykuły sponsorowane, duplikujące treść);

4.Zaoferuj im możliwość użycia swojej grafiki z podaniem źródła – napisz e-mail z tym, że zainteresowała Ciebie ich publikacja i miałbyś dodatkową fajną infografikę, którą mogliby wzbogacić swój artykuł;

5.Ciesz się dodatkowym link juice z ich stron.

 

            Proste? A jakże! Jedynie czego potrzebujesz, to dobrze stworzonych artykułów i grafik, obrazujących zagadnienia. Jeszcze jedna ważna kwestia, na pewno wielu z was jeszcze nie korzystało z infografik i nie ma na tyle zdolności aby samemu je tworzyć, są jednak i narzędzia darmowe, które mogą wam w tym pomóc, wystarczy tylko poszukać. Dla przykładu:

 

          Podsumowanie

 

            Warto korzystać z tego typu rozwiązań, które naprawdę są w stanie wygenerować Ci darmowy ruch i link juice, i w dodatku takich, które są etyczne i nie budzą wątpliwości z punktu widzenia zgodności z wytycznymi Google dla webmasterów. Pamiętaj jednak aby robić to przede wszystkim z myślą o czytelnikach, a nie korzyściach płynących z promocji swoich infografik, na pewno nie wszyscy będą chcieli z tobą nawiązać taką współpracę, ale na pewno warto jest skorzystać z propozycji i spróbować, bo jak pokazuje autor dzisiejszego artykułu, to naprawdę działa!

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor