BLOG

Blog firmowy – dlaczego warto go prowadzić?

Blogi, czyli internetowe pamiętniki, powstały w latach 90. ubiegłego wieku i na początku kojarzone były wyłącznie z amatorami. Ich teksty miały zwykle charakter osobisty, a samo prowadzenie bloga traktowane było hobbystycznie. Dopiero w ostatnich latach blogowanie stało się dla wielu osób sposobem na zarobkowanie, natomiast firmy dostrzegły w nim duży potencjał marketingowy.

 

Blog Firmowy

Dzisiaj blogi firmowe prowadzone są przez wiele przedsiębiorstw i zwykle mają charakter poradników nawiązujących do oferowanych przez nie produktów lub usług. Blogowanie nie jest łatwym zajęciem, ponieważ wymaga systematycznego umieszczania nowych treści, jednak z punktu widzenia korzyści marketingowych wysiłek ten zwykle bardzo się opłaca.

1.Blog generuje większą liczbę odwiedzin na stronie firmy

Przez odbiorców blog firmowy jest często traktowany jako doskonałe źródło wiedzy eksperckiej na dany temat. Oczywistym wydaje się fakt, że np. firma handlująca kawą zna się na jej rodzajach i sposobach parzenia, a firma oferująca zabiegi kosmetyczne zna się na pielęgnacji urody. Wartościowe wpisy na blogu firmowym przyciągają więc wprost z wyszukiwarki odbiorców szukających konkretnych porad i szczegółowej wiedzy na dany temat. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że po lekturze bloga, wielu z nich przejrzy ofertę firmy, a także z niej skorzysta.

2.Blog firmowy podnosi pozycję w wyszukiwarce

Systematyczne umieszczanie dobrych jakościowo i unikalnych treści na blogu ma duży wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce Google. Dobrze jest więc, jeśli teksty zawierają frazy kluczowe, które poprawiają ich widoczność w wynikach wyszukiwania.

3.Blog jest świetnym narzędziem komunikacji z klientami

W tym celu firmy umożliwiają gościom swojego bloga wstawiać komentarze pod wpisami, a także na profilu na Facebooku, na którym pojawiają się linki do każdego nowego tekstu. W ten sposób firma może bezpośrednio dyskutować z odbiorcami treści na fachowe tematy, a także o swoich produktach i usługach. Zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie, a także wszelkie uwagi i sugestie pomagają firmie ulepszać swoją ofertę zgodnie z oczekiwaniami klientów.

4.Dobry blog to tania i skuteczna forma reklamy

Prowadzenie bloga kosztuje sporo czasu, ale niewiele pieniędzy, nawet jeśli tworzenie tekstów powierzy się profesjonalnej firmie. Dobrej jakości teksty mogą mieć większą siłę reklamową niż niejeden drogi baner lub nawet spot w TV. O swoim firmowym blogu powinny pomyśleć szczególnie niewielkie firmy, które na droższe formy reklamy nie mogą sobie jeszcze pozwolić. 

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor