SEO

Banner Adwords - podstawowe dane

Jak wiadomo powiedzenie mówi: reklama dźwignią handlu, dlatego też i w sieci internet sporym zainteresowaniem cieszą się reklamy w postaci bannerów wyświetlanych w sieci AdWords. W niniejszym opracowaniu postaramy się pokrótce napisać jakie możliwości daje ten system publikacji reklam i jak umiejętnie zastosować bannery w tym celu. Jesteście zainteresowani? Zapraszamy do lektury

 

Banner Adwords - podstawowe dane

Jak wykonać banner?

 

Jak wiadomo każdy rodzaj bannera powinien być odpowiednio przygotowany aby przynieść największą z możliwych konwersję, dlatego też umiejętne zagospodarowanie danych na takiej płaszczyźnie reklamowej odgrywa kluczową rolę. Jak zatem ją wykorzystać? Niewątpliwie jeśli nie posiadacie odpowiedniej wiedzy starajcie się stosować klasyczne, proste i symetryczne układy treści zarówno jeśli chodzi o grafikę i same teksty. Wszystko też oczywiście zależy od formatu jaki mamy zamiar stosować, jak wiadomo najbardziej znanymi formatami są:

  • 160 x 600;

  • 336 x 280;

  • 300 x 250;

  • 320 x 100;

  • 468 x 60;

  • 728 x 90.

 

Kolory jak wiadomo mają też bardzo istotne znaczenie dlatego trzeba umieć odpowiednio dobrać paletę barw i na ten temat nieco poczytać. Wstępnie można powiedzieć, że takie kolory jak czerwień i pomarańcz nadają więcej żywotności i wyrazistości bannerowi. Warto też jest pamiętać, że nie każdy kolor ze sobą odpowiednio współgra, dla przykładu połączenie czerwieni z zielenią nie jest odpowiednie.

 

 

Slogan

 

Można by rzec, iż chwytający serce slogan jest jedną z najważniejszych kwestii, o których należy pamiętać. Hasło zatem powinno być krótkie i trafiające w sedno sprawy, którą mamy zamiar opisać, zaoferować. Warto jest pamiętać o tym, aby na jednym bannerze było nie więcej niż 3 rodzaje czcionek i aby hasła była jakoś odpowiednio dobrane przez marketingowca.

 

 

 

Grafika i logotyp

 

Nie trzeba chyba nikomu przypominać, że każdy banner powinien posiadać także odpowiednią grafikę i logotyp, który utożsamiać się ma albo z samą marką albo z tym co mamy zamiar komuś zaoferować. O czym warto tutaj pamiętać? O tym aby odpowiednio dobrać kolor i jakość grafiki, ale co równie ważne – albo najważniejsze – aby każda grafika była legalna, jeśli korzysta się z rozwiązań z Google pamiętać należy aby sprawdzić na jakiej licencji dana grafika się znajduje co by nie naruszyć czyichś praw autorskich podczas komponowania własnego bannera.

 

 

Podsumowanie

 

Niewątpliwie utworzenie dobrze wyglądającego bannera może wielu osobom pozwolić na przygotowanie solidnej podstawy pod promocję usługi lub produktu, która ma zamiar komuś sprzedawać. Wiele osób doceniając fakt sporego oddziaływania na ludzki umysł grafik w Google Adwords angażuje do tworzenia tychże profesjonalnych grafików. Jeśli i ty nie posiadasz wiedzy i umiejętności aby samemu przygotować odpowiednie bannery, pamiętaj o tym aby skorzystać z możliwości zlecenia tej usługi profesjonalnej firmie.

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor