Polski rynek e-commerce systematycznie się powiększa i specjaliści prognozują, że liczba sklepów internetowych w kolejnych latach nadal będzie rosła. Większa konkurencja oznacza dla pojedynczych sklepów konieczność walki o klienta nie tylko atrakcyjnymi cenami towarów, ale również wysoką jakością obsługi.
Ta z kolei w dużej mierze zależy od tego, jak zaprojektowany jest sklep online. Niestety wiele sklepów popełnia pod tym względem szereg błędów, które skutecznie zniechęcają klientów do robienia zakupów na ich witrynach.
Poniżej przedstawiamy 10 takich błędów, których warto unikać, tworząc swój e-sklep.
Większość z wymienionych wyżej błędów zdarza się firmom, które chcąc zmniejszyć koszty inwestycji, tworzą swój sklep samodzielnie w oparciu o darmowe oprogramowanie. Niestety brak odpowiedniej wiedzy i umiejętności skutkuje zawsze jakimiś niedociągnięciami, które są zauważane przez internautów i mogą ich skutecznie zniechęcić do zakupów. Myśląc poważnie o swoim biznesie w internecie, warto dobrze się do niego
przygotować, tym bardziej że rosnąca konkurencja na rynku e-commerce stawia sklepom coraz większe wymagania. Zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na responsywne sklepy internetowe.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)